معرفی بهترین بوتیک هتل‌های استانبول+ عکس

2705 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

بوتیک هتل‌ها در واقع هتل‌های کوچکی هستند که با معماری خاص و طراحی ویژه توانسته‌اند توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کنند. اتاق‌ این هتل‌ها معمولا کمتر از تعداد اتاق‌ هتل‌های بزرگ و شناخته شده هستند. هدف اصلی بوتیک هتل‌ها ارائه خدمات ویژه و ایجاد حس راحتی برای مهمانان هتل است.

بوتیک هتل‌ها را نمی‌توان به عنوان یک هتل لاکچری معرفی کرد بلکه این هتل‌ها یک هتل خاص و منحصر‌به‌فرد برای علاقمندان به هنر و معماری هستند که تجربه‌ای بی‌نظیر را از اقامت در ترکیه به شما می‌دهند. اگر می‌خواهید در سفر بعدی‌تان به شهر استانبول اقامتی متفاوت و جذاب را در یکی از بهترین بوتیک هتل‌های این شهر داشته باشید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این‌جا شما را با ۵ تا از بهترین بوتیک هتل‌های شهر استانبول آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

۱٫  ‌هتل Ikonic The Public ، بوتیک هتل تاریخی شهر استانبول

بوتیک هتل Ikonic The Public را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین و خاص‌ترین هتل‌های استانبول به شمار آورد. این هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و دسترسی بسیار خوبی به مترو و سایر نقاط دیدنی شهر استانبول دارد. این بوتیک هتل در سال ۱۹۰۱ توسط معمار مشهور ترکیه ( Hovsep Anzavur) طراحی و اجرا شد.

بنای تاریخی این ساختمان آن را به یکی از زیباترین بوتیک هتل‌های استانبول تبدیل کرده است. معماری تاریخی و سنتی و تلفیق آن با دیزاین مدرن داخلی این هتل، شاهکار هنری زیبایی را برای مهمانان عزیز رقم زده است. این هتل با داشتن ۵۲ اتاق یکی از بزرگ‌ترین بوتیک هتل‌های کشور ترکیه است و فاصله کمی تا مرکز خرید زورلو استانبول و دیگر مراکز خرید دارد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید برای اقامت در این بوتیک هتل لحظه‌ای درنگ نکنید.

هتل Ikonik the public استانبول

۲٫ بوتیک هتل Georges Hotel Galata در قلب استانبول

بوتیک هتل گورجس گالاتا یکی از بوتیک هتل‌های  ستاره شهر استانبول است. این هتل در نزدیکی برج گالاتا و در چند قدمی خیابان استقلال قرار دارد. بوتیک هتل Georges Hotel Galata 20 اتاق دو تخته دارد که با داشتن تعداد اتاق کمتر خدمات رفاهی بیشتری در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد. فضای مدرن،چیدمان بی‌نظیر و کیفیت بالا در ارائه خدمات این بوتیک هتل را به یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه‌های شهر استانبول تبدیل کرده است.

بوتیک هتل گورجس گالاتا ترکیه

۳٫ تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر به ترکیه در هتل Fer Hotel

Fer Hotel یکی از زیباترین و لوکس‌ترین بوتیک هتل‌های استانبول است که روح تاریخی و مدرن استانبول را در شما منعکس می‌کند. این هتل در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و معماری خاص آن باعث شد تا در سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین بوتیک هتل سال را از آن خود کند. معماری این هتل بر اساس ارتباط بین نور، آب و موزاییک طراحی شده است. این بوتیک هتل ۵۶ اتاق دارد و کلیه خدمات باشگاه، ماساژ، صبحانه و سرو ناهار در آن ارائه می‌شود.

بوتیک هتل Fer Hotel

۴٫ بوتیک هتل سورا ایا صوفیه، بوتیک هتل ۵ ستاره استانبول

بوتیک هتل سورا ایاصوفیه را می‌توان یکی از لوکس ترین هتل های استانبول به شمار آورد. هتل سورا ایا صوفیه در محله سلطان احمد استانبول قرار گرفته است. این هتل در سال ۲۰۱۴ بازسازی شد و طی عملیات بازسازی به یک بوتیک هتل لوکس و خارق‌العاده تبدیل شد.

این هتل با ۲۵۰ متر با مسجد آبی و ۴۰۰ متر با کاخ توپکاپی فاصله دارد. بوتیک هتل سورا ایا صوفیه با خدمات ویژه حمام ترکی، ماساژ، مرکز خرید در هتل، استخر رو باز و سرپوشیده و رستوران مجلل یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک اقامت خاطره‌انگیز در ترکیه است.

بوتیک هتل سورا ایا صوفیه

۵٫ بوتیک هتل بسفر پالاس استانبول، اقامتی رویایی در مرکز استانبول

بوتیک هتل بسفر پالاس درست در مرکز استانبول و در نزدیکی مرکز خرید جواهر استانبول قرار گرفته است. این بوتیک هتل یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که در سال ۱۹۹۰ بعد از آتش سوزی مورد بازسازی قرار گرفت. اتاق‌های این هتل با داشتن امکاناتی هم‌چون دیوارهای عایق صدا، تهویه‌مطبوع، تلویزیون مسطح ماهواره‌ای، کاناپه راحتی، دستگاه اسپرسو، کتری برقی، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی یکی از مجهزترین اتاق‌های بوتیک هتل استانبول هستند.

این هتل با داشتن ۱۲ اتاق اختصاصی حس اقامت در یک اتاق سلطنتی را به شما هدیه می‌دهند.

هتل سورا ایاصوفیه با داشتن یک باغ سرسبز و پخش موسیقی زنده شب‌های جمعه و شنبه بعد از یک روز شلوغ برای مهمانان شبی خاطره‌انگیز را رقم می‌زنند. در سفر به استانبول در کنار بازدید از مکان‌های تفریحی، موزه‌های تاریخی مانند موزه پرا استانبول و گشت و گذار روزانه اقامت در این هتل بی‌نظیر یک تجربه ویژه برای شما خواهد بود.

5. بوتیک هتل بسفر پالاس استانبول

سفر به ترکیه و تجربه اقامت در بوتیک هتل‌های این شهر

اقامت در یک هتل خاص و منحصر به فرد تجربه لذتبخشی است که خاطره آن تا سال‌ها بعد در ذهن شما باقی می‌ماند. بوتیک هتل‌ها بهترین انتخاب برای روزهایی هستند که فارغ از آشوب و هیاهوی شهر به قلب معماری و هنر آن‌ها پناه ببریم و سفری توام با آرامش و حس خوب را پشت سر بگذاریم.

آیا شما هم تا به حال تجربه اقامت در بوتیک هتل‌های شهر استانبول یا شهرهای دیگر را داشته‌اید؟ کدام بوتیک هتل‌ها برای شما خاطره‌انگیزتر بوده‌اند؟ تجربه خود را از این سفرها با ما در میان بگذارید و تا از تجربیات شما در این زمینه استفاده کنیم.

 

 

هتل های استانبول

نظرات کاربران