مرکز خرید زورلو استانبول، لوکس ترین مجموعه تجاری تفریحی در استانبول

3640 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
zorlu center istanbul

معمولا هدف اکثر افراد در سفر به شهر استانبول کشور ترکیه خرید لباس و وسایل است. استانبول به جاهای دیدنی و مراکز خرید بیشمارش شهرت دارد. در میان حجم انبوه از بوتیک ها و مراکز خرید این شهر دو قاره ای، مرکز خرید زورلو استانبول یکی از معروف ترین مراکز خرید است. در واقع شهرت زورلو سنتر به دلیل قرار گرفتنش در یک مجموعه بزرگ با امکانات تفریحی است. در ادامه مطلب همراه ترک مگ باشید تا با این مجموعه چند هکتاری و بی نظیر بیشتر آشنا شویم.

دلیل شهر ت مرکز خرید  Zorlu Center در استانبول چیست؟

در راهنمای سفر به استانبول به همه افرادی که قصد تجربه یک سفر و خرید لوکس در کشور ترکیه دارند پیشنهاد می شود که حتما سری به مرکز زورلو بزنند. این فروشگاه در یک مجموعه بزرگ با طراحی مدرن قرار گرفته است که همه برند های اروپایی، برند های فست فشن و ایندیتکس را شامل می شود. مجموعه زورلو دارای چند واحد سینمایی، رستوران ها و کافی شاپ های متعدد، نمایندگی رسمی کمپانی اپل و همچینین یک هتل بزرگ با بیش از ۱۷۰ واحد اقامتی است.

مرکز خرید زورلو استانبول

بهترین امکانات زورلو سنتر استانبول

یکی از دلایل شهرت این مجموعه امکانات کامل و در دسترس برای مسافرین و توریست هاست. به طوری که اگر شما هتل این مجموعه را برای اقامت خود انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست برای گذراندن اوقات فراغت خود به خارج از این مجموعه بروید. از جمله امکانات موجود در مجموعه تفریحی و تجاری زورلو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اگر عاشق دیدن فیلم های سینمایی هستید می توانید جدیدترین فیلم ‌های هالیوودی و ترکیه ‌ای را در سالن ‌های سینمای مرکز خرید زورلو با گنجایش ۱۶۰۰ نفر ببینید.
  • سالن اپرای زورلو یک جای هیجان انگیز است که پیشنهاد می کنیم اگر اجرایی در آن انجام شد، لذت دیدنش را از دست ندهید.
  • رستوران های بین المللی در کنار غذاخوری ‌ها و فست فودهای محلی ترکیه امکان انتخاب شما با هر ذائقه غذایی را فراهم می کند.
  • هتل ۵ ستاره مجموعه زورلو با ۱۳۲ اتاق خواب و ۴۹ سوییت امکانات عالی و چشم انقسمت های زنده شهر هستند فراهم می کند. در بالا ترین قسمت این هتل بالکنی با چشم‌ انداز منظره غروب آفتاب تعبیه شده است که تصویر رویایی از تنگه بسفر را در اختیارتان می گذارد.
  • شهربازی و مجموعه ورزشی از دیگر نقاط قوت زورلو سنتر هستند که توجه توریست ها و مسافرین هتل را به خود جلب کرده اند.

سینما و آمفی تئاتر مرکز خرید زورلو استانبول

آدرس مرکز خرید زورلو در استانبول

یکی از مهم ترین نکته ها برای انتخاب بهترین مرکز خرید استانبول دسترسی آن است. درست است که مراکز خرید فوق العاده ای در این شهر وجود دارد  اما زورلو جزو گزینه هایی است که حتی اگر در یک هتل خارج از این مجموعه اقامت داشته باشید هم می توانید به راحتی با مترو به این مرکز خرید سر بزنید.

آدرس زورلو سنتر استانبول: Zorlu Center, 34340, Besiktas, Istanbul استانبول, ترکیه

ساعت کاری زورلو استایبول: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

چگونه از میدان تکسیم به مرکز خرید زورلو برویم؟

اگر شما در هتل های اطراف میدان تکسیم اقامت دارید. پیشنهاد می کنیم که بعد از دیدن بوتیک های خیابان استقلال برای دیدن یک مرکز خرید لوکس با برند های اروپایی خودتان را به ایستگاه متروی میدان تکسیم برسانید. کافیست سوار متروی M2 شوید  و در ایستگاه گایرتپه Gayrettepe 7 پیاده شوید سپس با دنبال کردن تابلوها خود را به مرکز خرید زورلو برسانید. اگر در دیگر نقاط شهر استانبول هستید هم کافیست به نزدیک ترین ایستگاه متروی خط M2 بروید و خود را به ایستگاه گایرتپه برسانید.

لوکس ترین مرکز خرید استانبول زورلو

مرکز خرید جواهر استانبول بهتر است یا Zorlu Center

مرکز خرید جواهر استانبول واقع در منطقه شیشلی یکی از قدیمی ترین مراکز تجاری این شهر به حساب می آید. جواهیر برند های زیادی از جمله انواع برند های معروف لباس ایندیتکس، برند های ترکیه ای محبوب، لوازم خانه و همچنین ویکتوریا سیکرت را دارد. این مجموعه با ۵ طبقه تجاری و رستوران همچنان طرفدارن زیادی دارد اما هیچ یک از برند های لوکس اروپایی در آن نمایندگی ندارند.

اما زورلو سنتر یکی از ۱۰ مرکز خرید برتر استانبول است که جزو بزرگ ترین و لوکس ترین مراکز خرید شهر استانبول به حساب می آید. امکانات و خدمات رفاهی زورلو سنتر، سینما، شهربازی و مجموعه ورزشی آن جزو مواردی هستند که می توانند این مرکز را از دیگر مراکز خرید استانبول متمایز کنند. بزرگ ترین تفاوت زورلو با جواهیر استانبول وجود انواع برند های اروپایی و آمریکایی از جمله گوچی، شنل، جورجیو آرمانی، کلوین کلین، لویی ویتون و… در مجموعه زورلو است.

مرکز خرید زورلو در استانبول ترکیه

از زورلوی استانبول لوکس خرید کنید

اگر عاشق خرید اجناس لوکس هستید جای درستی را انتخاب کرده اید. Raffles Arcade در مرکز خرید زورلو استانبول در مدت زمان خیلی کوتاه توانست به یکی از پر طرفدار ترین بورس های اجناس لوکس تبدیل شود. از مبلمان گرفته تا کیف،کفش، لباس و جواهرات با برند های لوکس دنیا را می توانید در اینجا پیدا کنید.

مرکز خرید مورد علاقه شما در شهر استانبول کدام است؟ اگر تجربه خرید از زورلو سنتر استانبول را دارید آن را با خوانندگان ترک مگ نیز به اشتراک گذارید.

استانبول دسته‌بندی نشده مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران