هتل میلینیوم استانبول از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول

3749 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل میلینیوم استانبول

از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول می توان به هتل میلینویم اشاره کرد. این هتل در محله فاتیح قرار دارد. اگر  قصد اقامت در شهر زیبای استانبول را دارید و به دنبال یک هتل زیبا، خوب می گردید که امکانات خوبی داشته باشد، به شما پیشنهاد می کنیم هتل میلینیوم استانبول را هم در لیست هتل های مد نظر برای بررسی، قرار بدهید. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و با امکانات بسیار خوب، شرایط مناسبی را برای اقامت مسافرین فراهم می کند.

باغ هتل میلینیوم

امکانات هتل گرند میلینیوم چیست؟

از امکانات هتل میلینیوم می توان به وجود تراس، صرافی، امکانات مخصوص معلولین، اتاق سیگار، رستوران، فضای باز، کافینت، اتاق کنفرانس، اتاق ملاقات، آسانسور، باغ، اجاره اتوموبیل، سوئیت های مخصوص ماه عسل، اکانات وی آی پی اشاره کرد. کارمندان هتل میلینیوم به زبان های ترکی، عربی، روسی، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند. از این رو نیازی نیز نگران برقراری ارتباط با آن ها باشید.

پذیرش هتل ۴ ستاره استانبول

۱- اتاق های مجزا و اتاق های سیگار ممنوع

یکی از بهترین ویژگی های هتل میلینیوم را می توان اتاق های خانوادگی دانست که مخصوص زوج ها و خانواده ها می باشد. همچنین اتاق های سیگار ممنون نیز مناسب کسانی است که می خواهند در هوای سالم باشند و خبری از بوی دود سیگار نباشد. هتل میلینیوم در کل ۷ اتاق دارد و تمامی این اتاق ها دارای تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ۴۰ اینچ هستند. از دیگر امکانات اتاق های هتل میلینیوم می توان به مورادی نظیر مبلمان کلاسیک و چوبی، دمپایی و حوله مخصوص حمام اشاره کرد.

اتاق های مخصوص زوج در هتل میلینیوم استانبول

۲- شاتل فرودگاهی

همانطور که می دانید هزینه حمل و نقل در ترکیه بالاست و شاتل فرودگاهی هتل میلینیوم یکی از امکاناتی است که تا حدی این دغدغه را برای شما حل می کند. با استفاده از شاتل فرودگاهی هتل میلینیوم می توانید مقداری در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

۳- اسپا و آب گرم

اگر عاشق آبدرمانی هستید و در ایران از مراکز متنوعی دیدن کرده اید، باید خبر خوبی به شما بدهیم که بهترین اسپا و آب گرم را می توانید در هتل میلینیوم ببنید. همانطور که می دانید خدمات متفاوتی در مراکز آب درمانی ارائه می شود که می توانید بعد از ورزش، لحظات بسیار خوبی را در اسپا بگذرانید و به طور کامل خستگی را از بدنتان خارج کنید.

اسپا و آبگرم میلینیوم استانبول

۴- سالن تناسب اندام

دغدغه بسیاری از افراد در زمان مسافرت این است که برنامه ورزشیشان به هم نریزد. خوشبختانه با وجود سالن های تناسب اندام در اکثر هتل های استانبول این دغدغه به صورت کامل حل می شود. معمولا بهترین هتل های استانبول مانند هتل رادیسون بلو استانبول، دارای سالن تناسب اندام هستند. می توانید ساعت ها در این سالن ها ورزش کنید و پس از آن به آب گرم بروید و حسابی از خجالت خستگی راه در بیاید.

۵- مجهز بودن همه اتاق ها به چای ساز قهوه ساز

لازم نیست هر بار برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای از اتاق خود خارج شوید. تمامی اتاق های هتل میلینیوم به چای ساز و قهوه ساز مجهز هستند و این بهترین خبری است که می توان به علاقه مندان چای و قهوه داد. هر زمان که دوست دارید با قهوه و چای از خودتان پذیرایی کنید و از مناظر دیدنی و بی نظیر مانند دریاچه، اقیانوس و رودخانه لذت ببرید.

۶- وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی

گاهی اوقات اینترنت و پارکینگ پتانسیل این را دارند که در هر کجای دنیا تبدیل به یک مشکل بزرگ و دغدغه اساسی شوند. تمامی اتاق های هتل میلینیوم دارای اینترنت هستند و به لطف سرعت خوب وای فای دیگر نیاز نیست نگران اینترنت باشید. همچنین وجود پارکینگ اختصاصی در میلینیوم یکی دیگر از امکانات خوب این هتل است.

قیمت رزرو اتاق در هتل میلینیوم استانبول چقدر است؟

لوکس ترین هتل های استانبول مانند هتل راداما استانبول و هتل میلینیوم با ارائه بهترین امکانات و خدمات همیشه مسافران خود را راضی نگه می دارند. یکی از دلایلی که این هتل ها همیشه محبوب هستند، قیمت نه چندان بالای آن هاست. قیمت هتل میلینیوم تقریبا شبی ۱۰۰ دلار است.

امکانات اتاق های میلینیوم

فاصله هتل میلینیوم تا جاذبه های دیدنی شهر استانبول چقدر است؟

هتل میلینیوم تا مسجد آبی استانبول تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد. یعنی اگر قصد داشته باشید به مسجد آبی بروید، کافیست ۵ دقیقه پیاده روی آهسته داشته باشید و در مسیر از مناظر دیدنی لذت ببرید. ایاصوفیه و کاخ توپکاپی نیز به هتل میلینیوم نزدیک هستند. حد فاصل هتل میلینیوم و ایاصوفیه تنها ۲ دقیقه پیاده روی است. همچنین اگر دوست دارید به بهترین محله های استانبول سر بزنید می توانید به ایستگاه راه آهن که تنها ۳۰۰ متر با هتل میلینیوم فاصله دارد مراجعه کنید.

هتل میلینیوم استانبول چه قوانینی دارد ؟

اولین مسئله ای که باید به خاطر داشته باشید این است که شما نمی توانید حیوان های خانگی خود را به این هتل ببرید. اگر یک حیوان خانگی دارید باید فکری به حال محل اقامت آن بکنید. قانون دیگری که در هتل میلینیوم وجود دارد این است که کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب می شوند.

استانبول هتل های استانبول

نظرات کاربران