لوکس ترین هتل های استانبول به همراه تصاویر دیدنی

3159 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
لوکس ترین هتل های استانبول، گران قیمت‌ترین هتل ترکیه

در هر سفری، محل اقامت یکی از مهم ترین شاخصه هایی است که باید در نظر بگیرید. این مکان های اقامتی که اغلب هتل ها هستند، تاثیر بسزایی در لذت سفر شما دارند. مواردی مانند موقعیت مکانی مناسب، تخفیف های فصلی، فاصله هتل تا فرودگاه یا راه آهن، امکانات و خدمات و قوانین و مقررات هتل از جمله نکاتی هستند که باید به آن ها در رزرو هتل توجه کنید. اما باید بگوییم برخی هتل ها، چند گام از این موضوعات فراتر رفته اند و به قدری لوکس هستند که اشتباه نیست اگر خودشان را یک جاذبه تفریحی گردشگری بدانیم. ترکیه کشوری است که شنیدن اسمش، ما را به یاد گردشگری و صنعت توریسم می اندازد. عجیب هم نیست، چرا که بخش بسیار بزرگی از درامد مردم کشور ترکیه به توریسم وابسته است و هتلداری نیز یکی از آن هاست. اهمیت این موضوع باعث شده است که هتل های ترکیه هر سال، خود را با بهترین استاندارد های دنیا به روز کنند و از همه نظر خود را بهبود ببخشند.

تعدادی از هتل های لوکس و بی نظیر ترکیه در استانبول هستند و به کسانی که با تور استانبول به این شهر سفر می کنند، خدمات ارائه می دهند تا سفرشان لذت بخش تر باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی سه تا از لوکس ترین هتل های استانبول بپردازیم و عکس های دیدنی از آن را ارائه کنیم، از این رو پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد دارید تا به زودی به ترکیه و شهر استانبول سفر کنید حتما تا انتها با ما همراه باشید.

هتل هیلتون بسفر استانبول،‌ یکی از بهترین هتل‌های ترکیه

هتل هیلتون سفر یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین هتل‌های ترکیه در شهر استانبول محسوب می‌شود. هتل زیبا و دیدنی هیلتون بسفر با نمایی رو به تنگه بسفر، در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. این هتل لوکس، دارای استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ۷ رستوران و غذاخوری مجهز و بی نظیر تر از همه، بالکن هایی با چشم انداز رویایی به باغ و تنگه بسفر است که هر کدام از این ویژگی ها به تنهایی می تواند مسافران را برای رزرو این هتل مجاب کند. برخی اتاق های هتل هیلتون، دارای دیزاین و طراحی سنتی ترکی است که نظر مشتریان آن را جلب کرده، علاوه بر این، امکاناتی نظیر یخچال، ایستگاه چای و قهوه، تلفن مستقیم، رادیو، تلویزیون حمام، سشوار و وای فای نیز در اتاق های این هتل قابل دسترس است. در رستوران این هتل، غذاهای دریایی، گیاهی و غذاهای کشور های مختلف مانند چین و لبنان سرو می شود.

از دیگر امکانات هتل هیلتون بسفر، می توان به کلوپ سلامتی آن اشاره کرد که ۲۴ ساعته فعال است و در آن کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش فراهم شده است. حمام ترکی، ۲ سونا، ۲ حمام بخار و خدمات ماساژ از دیگر داشته های این هتل است. برای رفاه مشتریان، این هتل به مشتریانش اتوموبیل اجاره می دهد تا بتوانند با راحتی هر چه تمام تر در شهر گردش کنند.

هتل هیلتون استانبول کجاست؟

از نظر موقیت مکانی، هتل هیلتون بسفر استانبول، ۱۰ دقیقه با میدان تکسیم و بازار نیشانتاشی فاصله دارد. فاصله ایستگاه های متروی تکسیم و عثمان با این هتل نیز ۱۰ دقیقه است. هتل هیلتون تا کاخ توپکاپی که یک مکان گردشگری محبوب است، ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد. خیابان استقلال استانبول هم یکی از خیابان‌های دیدنی این شهر است که در آن رستوران، کافه و فروشگاه‌های معروفی قرار دارد. در سفر به استانبول حتما گردش در این خیابان را در برنامه خود قرار دهید.

اقامت در هتل های لوکس استانبول و بهترین هتل‌های ترکیه

هتل پرا پلاس استانبول، آشنایی با یکی از هتل‌های گران قیمت استانبول

هتل پرا پلاس، ۱۵۰ سال قدمت دارد و در منطقه بی اغلوی استانبول قرار گرفته است. از شهرت و اصالت این هتل همین بس که افرادی مانند ملکه الیزابت دوم، امپراطور فرانز جوزف، آلفرد هیچکاک، آگاتا کریستی، ارنست همینگوی و آتاترک در آن اقامت داشته اند. یک سوییت ویژه در این هتل حدود ۱۱۵ متر مساحت دارد، این سوییت دارای اتاق پرو، غذاخوری و یک کتابخانه مخصوص است و زمانی فرانز جوزف و ادوارد هشتم در آن اقامت داشته اند. این کاخ هتل، ۹۹ اتاق سطح معمولی دارد که ۴۴ تا از آن ها مشرف به خیابان های استانبول هستند. این اتاق های ۳۰ متر مربعی، به بالکن مجهز هستند و لوستر های مورانویی و فرش های دستبافت آن به شما این حس را القا می کند که در قرن نوزدهم هستید.

رستوران آگاتا، غذاهای ترکی و کشور های خارجی مانند فرانسه و ایتالیا را در فضایی آزاد سرو می کند. علاوه بر این رستوران، یک شیرینی پزی با بیست میز و صندلی نیز در این هتل قرار دارد که طراحی آن شبیه به طراحی های اوایل قرن ۲۰ است. بهترین دسرهای ترکیه را می‌توانید در این شیرینی پزی نوش جان کنید. هنگام عصر در لابی هتل پرا، چای سنتی انگلیسی در ظروفی سرو می شود که قدمتشان به بیش از ۱۰۰ سال می رسد، این در حالی است که نوازندگی زنده پیانو نیز در جریان است. امروزه اتاق ۱۰۱ که نزد آتاتورک محبوب بود، به موزه ای از لوازم شخصی او تبدیل شده است و شما می توانید با رزو اتاق در این هتل، از این موزه نیز دیدن نمایید.

هتل پرا استانبول، یکی از هتل‌های گران قیمت استانبول

معرفی هتل اینتر کانتیننتال استانبول، یکی از زیباترین هتل‌های پنج ستاره استانبول

این هتل ۵ ستاره در مرکز شهر استانبول قرار دارد و از نظر موقعیت مکانی عالی است، چرا که با مراکز خرید مشهور این شهر ۱۵ دقیقه فاصله دارد. در تمامی قسمت های این هتل می توانید از وای فای رایگان بهره مند شوید. در این هتل، افرادی هستند که با قبول هزینه، از کودکان برای مدت مشخصی نگهداری می کنند. کارمندان این هتل به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی مسلط هستند. از دیگر امکانات این هتل می توان به فضای مخصوص سیگار کشیدن، فضاهای سیگار ممنوع، ترانسفر فرودگاه، اتاق های ضد آلرژی، پارکینگ، انبار چمدان، تبدیل ارز، آسانسور، استند فروش سوغاتی، خدمات خشکشویی، تهویه هوای مطبوع، سوییت ماه عسل، امکانات برای افراد دارای محدودیت جسمی، اتاق کنفرانس اشاره نمود. این هتل همچنین دارای امکانات تفریحی همچون استخر روباز، تراس آفتابگیری و استخر آب گرم است.

در هتل اینتر کنتیننتال می توانید از امکانات طبی، حمام بخار اصیل ترکی، سونای سوئدی، مرکز تناسب اندام و… که هرکدامشان با آخرین تجهیزات مدرن مجهز شده اند بهره ببرید. رستوران زعفران، یکی از رستوران هایی است که به توریست های این هتل خدمت رسانی می کند، این رستوران دارای جوایز بین المللی است و غذای ترکی و عثمانی را به مشتریان ارائه می دهد. رستوران براسری یکی دیگر از رستوران هایی است که بوفه صبحانه در آن قرار دارد و اخیرا بازسازی شده است.

معرفی هتل‌های پنج ستاره استانبول در ترک مگ

این هتل دارای پنج نوع اتاق است، اتاق استاندارد، اتاق کلاب، سوییت اکسکیوتیو، سوییت جونیور و سوییت بیزنس که هرکدامشان ویژگی خاص خود را دارند. مثلا ویژگی سوییت های بیزنس این است که ۹۵ متر وسعت دارند و منظره شان رو به دریا است. اگر مایلید از اتاق های خاص و ویژه موجود در این هتل استفاده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه اجاره روزانه این اتاق ها بسته به ویژگی و امکاناتی که از آن بهره می برند متفاوت بوده و ممکن است نسبت به قیمت سایر هتل های استانبول بالاتر باشد.

در این مقاله هتل های گران قیمت استانبول و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی کردیم. هتل فور سیزن استانبول و هتل سنت رجیس استانبول نیز از هتل‌های گران قیمت استانبول به شمار می‌روند. اگر شما هم هتل دیگری را می‌شناسید در انتهای همین مقاله با ما و خوانندگان ترک مگ به اشتراک بگذارید.

استانبول هتل های استانبول

نظرات کاربران