هتل دیوان استانبول در منطقه تکسیم – امکانات و خدمات تفریحی

4392 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل رامادا استانبول

هتل ۵ ستاره دیوان استانبول در منطقه ای به نام تکسیم (تقسیم) واقع در مرکز شهر استانبول، قرار دارد. این هتل زیبا و بزرگ با ترکیب عناصر سنتی فرهنگ ترکیه و دیزاین امروزی، نمایی دلنواز و چشم گیر را خلق کرده که در نگاه اول هر مسافری دوست دارد اقامت در این هتل را تجربه کند. امکانات مناسب و شرایط خوبی که هتل دیوان برای مسافرین فراهم می کند، لذت سفر را دو چندان خواهد کرد. مهم ترین ویژگی مثبت هتل دسترسی آسان آن به تمام مناطق اطراف می باشد. فاصله هتل دیوان تا استادیوم ورزشی Vodafone یک کیلومتر، تا کاخ دلمه باغچه ۳٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز ۲۰ کیلومتر است.

هتل دیوان استانبول

آنچه که باید در مورد هتل دیوان استانبول بدانید

دیوان استانبول دارای ۴۱ اتاق استاندارد، ۱۰۸ اتاق لوکس، ۴۰ اتاق برتر، ۲ اتاق ریاست جمهوری و ۱۹۱ اتاق مهمان است که هر یک از آنها زیبایی و ظرافت خاصی دارند و چیدمانشان با مبلمان مدرن به سبک ترکی انجام شده است. اتاق های هتل دیوان ترکیه به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و اکثر آن ها به تلویزیون LCD و داک آیپاد مجهز هستند.

از دیگر امکانات هتل دیوان می توان به استخر آن اشاره کرد. استخر بزرگ سرپوشیده و حمام ترکی هتل دیوان ترکیه از جاذبه هایی هستند که نظر بسیاری از مسافرین را به خود جلب می کند. مرکز آبگرم بزرگ هتل که ۱۸۰۰ متر مربع مساحت دارد به عنوان یک جاذبه برای این هتل شناخته می شود. معمولا سونا، جکوزی و اتاق بخار انتخاب کسانی است که در مرکز تناسب اندام هتل مشغول ورزش یا ماساژ گرفتن بودند. گزینه بعدی که خیلی مهم است WIFI رایگان است. هر جای هتل دیوان باشید می توانید به صورت رایگان از اینترنت استفاده کنید.

سه رستوران فوق العاده در این هتل وجود دارد. اگر به غذاهای ترکی، مدیترانه ای علاقه مندید بهتر است رستوران بی نظیر Divan Lokanta را امتحان کنید. غذاهای رستوران Divan Pub با تنوع بسیار زیادی ارائه می شود. طرفداران غذاهای چینی هم می توانند به رستوران Maromi سر بزنند. همچنین می توانید شیرینی و شکلات های خوشمزه را در Divan Patisserie بچشید.

رستوران های هتل دیوان ترکیه

نگاه کلی به امکانات هتل دیوان و خدمات تفرحی:

  • ترانسفر فرودگاهی
  • دارای مرکز آبگرم و استخر با قابلیت های سونا، جکوزی، حمام ترکی و …
  • سه مدل رستوران با تنوع غذاهای مختلف مانند جینی و مدیترانه ای
  • دارای خشکشویی
  • تلویزیون کابلی و ماهواره ای
  • امکان استفاده از  سشوار در تمام اتاق ها
  • دارای پارکتینگ، آسانسور و گاو صندوق
اتاق خواب هتل دیوان استانبول

مرکز خرید نزدیک هتل دیوان استانبول

برگزاری فستیوال های خرید ترکیه، به خصوص شهر استانبول یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم ایران به این کشور علاقه بسیاری دارند. اگر فقط کمی به خرید علاقه داشته باشید، لباس های رنگارنگ،حضور گسترده برند های مطرح دنیا در این فستیوال ها و حراجی های بزرگ استانبول شما را شگفت زده خواهد کرد.

مسئله ای که معمولا خرید و لذت بردن از فستیوال ها را کم می کند، حد فاصل زیاد هتل و مراکز خرید است. هتل دیوان به دو مرکز خرید بزرگ استانبول نزدیک است و نیازی نیست برای رفتن به این مراکز خرید، تاکسی بگیرید بلکه بعد از چند دقیقه پیاده روی به بهترین مراکز خرید ترکیه می رسید.

۱- مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول City’s Nişantaşı 

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی یکی دیگر از مناطقی است که نزدیک هتل دیوان ترکیه قرار دارد و بهترین مکان برای خوشگذرانی افرادی است که به خرید علاقه دارند. این مرکز خرید مملو از بوتیک ها و مارک های ترک مطرح دنیا است که قطعا برای هر سلیقه ای یک پاسخ مناسب دارد.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول

۲- مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول Istinye Park – مکان مورد علاقه برند باز ها

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول در نزدیکی هتل دیوان قرار دارد. این مرکز خرید شامل ۳۰۰ مغازه بسیار بزرگ است که تمام برند های ترکی را پوشش می دهد. مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول برای کسانی که قصد خرید ندارند هم جذابیت خاص خودش را دارد. نگاه کردن مغازه ها و لذت بردن از تنوع لباس ها را اگر کنار بگذاریم به قسمت جذاب کافه و رستوران های متنوعی میرسیم که تنها دلیل مراجعه بسیاری از مسافرین به این مرکز خرید است.

به جز کافه و رستوران ها،برای علاقه مندان به فیلم و تئاتر هم یک سرگرمی خوب در این مرکز خرید وجود دارد.  کمپانی آی مکس (IMAX) اولین سالن سینمای را در مرکز Istinye Park استانبول راه اندازی کرده است که بسیار دیدنی و هیجان انگیز می باشد. اگر به این مرکز خرید سر زدید، گشت و گزار در بازار مواد غذایی را فراموش نکنید.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبولترکیه

مراکز تفریحی نزدیک به هتل دیوان ترکیه

اقامت در هتل دیوان استانبول شما را از جاذبه ها دور نمی کند چون به اکثر زیبایی های این شهر نزدیک هستید. اصلی ترین دلیلی که این هتل محل اقامت افراد مشهور است و محبوبیت زیادی بین مسافرین دارد، قرار گرفتن آن در قلب شهر استانبول است. از هیچ چیز دور نیست و هیچ مشکل آزار دهنده ای ندارد. حد فاصل هتل دیوان استانبول تا بیمارستان Acibadem Taksim و پارک Taksim Gezi تنها ۳ دقیقه پیاده روی است. اگر ۵ دقیقه پیاده روی کنید به میدان تکسیم و فرهنگسرای آتاتورک می رسید.

۱- تنگه بسفر فرصت تجربه سفر دریایی بین دو قاره‌ی اروپا و آسیا

بسفر یا بوسفور نام تنگه ای است که از میان شهر استانبول رد می شود. طول این تنگه نزدیک به ۳۰ کیلومتر است و عرض آن یکسان نیست و در نقاطی به ۳۳۵۰ متر هم می رسد. یک طرف تنگه بسفر دریای مرمره قرار دارد و سمت دیگر دریای سیاه واقع شده است. در اصل تنگه بسفر در حد فاصل قاره اروپا و آسیا قرار داد. قدم زدن کنار تنگه و روی پل های ساخته شده مانند پل گالاتا، ماهیگیری و عکاسی از مناظر بی نظیر تنگه بوسفور تعدادی از تفریحاتی است که می توانید داشته باشید.

تنگه بسفر ترکیه

۲- لذت بردن از خیابان ایستیکلال

اگر می خواهید در خیابان استیکلال (استقلال) قدم بزنید و از تماشای مجموعه بی پایان گالری های هنری، رستوران ها و بوتیک ها لذت ببرید، نیازی نیست یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. هتل دیوان آنقدر به خیابان ایتستیکلال نزدیک است که هر وقت دلتان بخواهد می توانید بعد از ۳ دقیقه پیاده روی به آنجا بروید.

موزه هنرهای مدرن استانبول هم می تواند انتخاب خوبی برای چند ساعت خوش گذرانی باشد. گشت و گزار در جاذبه های دیدنی استانبول مانند هاگیا سوفیا ، کاخ توپکاپی ، مسجد آبی و بازار بزرگ گزینه ای است که به شدت پتانسیل بیرون کشیدن شما را از هتل دارد. حتی زمانی که در اوج خستگی هستید. زیرا فاصله شما از هتل دیوان تا این جاذبه ها تنها چند دقیقه است.

خیابان استفلال ترکیه

در کل هتل دیوان استانبول یکی از بهترین مکان هایی است که می توان برای اقامت چند روزه انتخاب کرد. بدون شک امکانات و قابلیت های بی نظیر این هتل، تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل های استانبول

نظرات کاربران