۶ تا از بهترین کباب های آنکارا حتما امتحان کنید!

4699 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین کباب های آنکارا

اولین چیزی که در سفر به آن فکر می کنید چیه؟ مطمئنا خوردن غذاهای که طعم متفاوت و لذیذی دارد. اگر مقصد شما سفر به شهر آنکار است حتما اولین چیزی که یادتون میاد خوردن کباب های معروف در ترکیه است. اما ما ایرانی ها کباب را فقط دونر کباب  می شناسیم. باید این را بگوییم که ترکیه مخصوصا آنکارا خوشمزه ترین کباب ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. کباب های که تا به امروز مزه لذیذ آنرا نچشیده اید.

پیشنهاد می کنم بعد از بازدید از جاهای دیدنی شهر آنکارا برای خوردن خوشمزه ترین کباب ها به یکی از رستوران های این شهر بروید و یکی از این نوع ها را امتحان کنید. در ادامه بهترین کباب های ترکیه برای شما معرفی می کنیم، یکی از آنها را انتخاب کنید و طعم جدید را امتحان کنید و خواهید دید که هیچ کجای دنیا چنین کبابی نخواهد داشت.

۱- شیش کباب لذیذترین و خوش طعم ترین کباب در شهر آنکارا

خوش طعم ترین و تردترین کبابی که می توانید در شهر آنکارا امتحان کنید شیش کباب است. این کباب جزء مشهورترین کباب های ترکیه است.  مسافران و گردشگران زیادی برای امتحان کردن این غذا به این شهر سفر می کنند. گوشت بره ای که به شیش تکه تقسیم شده است و با ادویجات مخلوط شده است. حتما باید روی ذغال کباب شود تا خوش طعم تر شوند.

شیش کباب بهترین کباب آنکارا

گوشت ها را به شیش تکه معکبی تقسیم می کنند.  خرده های گوشت و چربی را با سیر، فلفل سیاه، پونه کوهی و روغن زیتون مخلوط می کنند.  البته برای خوشمزه شدن این کباب از ادویجات متفاوت استفاده می کنند. این کباب در کمترین زمان ممکن حاضر می شود و دیگر نی خواهد نگران این باشید از گشنگی به شما فشار بیاورد.

به جز آنکارا و استانبول شهر آنتالیا نیز یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود. با توجه به اینکه آنتالیا از شهرهای محبوب ایرانی‌ها برای سفر به ترکیه است رستوران‌های ایرانی متعددی در این شهر وجود دارد. در رستوران های ایرانی در آنتالیا می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را سفارش دهید.

۲- علی نازیک کباب معروف ترکیه، یکی از بهترین انواع کباب ترکیه

علی نازیک  و اسکندر کباب از مشهورترین کباب های کشور ترکیه به حساب می آیند. لذیذترین و خوش طعم ترین کباب است. این کباب بسیار متفاوت از دیگر کباب های که تا به حال خورده اید می باشد.

علی نازک بیک بهترین کباب در شهر آنکارا

گوشت این کباب از بره مزه دار شده که با بادمجان کبابی و ماست چکیده می توان خورد. برای خوردن چنین کبابی می توانید به بهترین رستوران شهر آنکارا بروید و لذیذترین  کباب ها را امتحان کنید.

۳- پاتلیجان کباب، یکی از پرطرفدارترین انواع کباب های ترکیه

با ترکیب دو غذای گوشت و بادمجان می تواند طعم عالی را تجربه کنید. این کباب با هر کبابی که  تا به حال خورده اید کاملا متفاوت است. گوشت چرخ کرده و بصورت دایره ای شکل هستند که به سیخ می زنند و یکی در میان با بادمجان حلقه شده روی آتش می گذارند. طعم خاص را با روغن زیتون می توانید تجربه کنید. پاتیلجان از غذاهای معروف آنکارا است که شهرت آن باعث شده تا به یکی از غذاهای بین‌المللی تبدیل شود.

بهترین کباب با پاتلیجان کباب، کباب معروف ترکیه

پاتلیجانلی محبوب ترین غذای ترکیه است. مسافران بسیاری علاقمند هستند برای امتحان کردن چنین غذای به شهر آنکارا سفر کنند . چیزی که برای مشتریان جالب است ظاهر زیبای که این کباب بعد پخت به خودش می گیرد. معمولا این غذا را همراه با گوجه کبابی، فلفل سبز، پیاز سرو می کنند تا طعم لذیذتری به خودش بگیرد.

۴-  تجربه جدیدی از جوجه کباب مخصوص ترکیه

اگر هیچ میلی به غذاهای گوشت قرمز ندارید و به دنبال غذای هستید که با مرغ پخته می شود به شما پیشنهاد می کنم تاووک شیش را حتما امتحان کنید. برای طبخ جوجه کباب مخصوص ترکیه، سینه مرغ را به تکه های کوچک با شیر یا ماست چکیده ترکیب می کنند. سپس در روغن زیتون و ادویه مخصوص قرار می دهند حدود یک ساعت در آن قرار خواهد گرفت. جوجه کباب مخصوص ترکیه را فقط در آنکارا نمی‌توانید سفارش دهید به‌عنوان مثال در بهترین رستوران های ازمیر نیز این غذای پرطرفدار سرو می‌شود.

جوجه کباب بهترین کباب ترکی، کباب مخصوص ترکیه

بعد برای کبابی شدن این غذا آنها را برروی ذغال می گذارند. موقع سرو این غذا طعمی متفاوت را حس خواهید کرد. ترکیب ذغال و موادی که درون گوشت رفته است یک ترکیب عالی است.

۵- بیتی کباب، یکی از لذیذترین کباب‌های ترکیه

یکی از کباب‌های ترکیه که از دوران عثمانی تا هم اکنون در همه محافل ترکیه وجود دارد بیتی کباب است. این کباب را در معروف ترین رستوران های شهر استانبول می توانید پیدا  کنید. البته این کباب به بیتی معروف است و در هر رستوران می توانید این کباب را سرو کنید.

بیتی کباب در شهر آنکارا،‌ یکی از لذیذترین کباب های ترکیه

کباب بیتی با گوشت گوساله طبخ می کنند اما طعم آنرا فقط با ادویجات مخصوص تغییر می دهند. کلا گوشت گوساله را ورقه های نازکی از آن برش می دهند و درون خمیر یوفکا می گذارند. بعد آنها را روی آتش قرار می دهند تا کاملا پخته شوند. بیتی کباب را معمولا با برنج یا نان و سس قرمز می توانید سرو کنید. این کباب مخصوص ترکیه طعم جدید از غذا را بوجود آورده است.

۶- آدانا کباب ترکیه، بهترین کباب در آنکارا

ترکیه انواع و اقسام کباب های خوشمزه و خوش طعم را دارد. آدانا کباب ترکیه هم یکی از همان کباب های لذیذی است که می توان لذت بخش باشد. برای تهیه این کباب لذیذ از گوشت چرخ کرده بره یا گاو استفاده می کنند که با پیاز، سیر و ادویه جات مخصوص ترکی ترکیب شده است. سپس انها را به سیخ  میکشند و روی آتیش می گذارند تا پخته شود.

آدانا کباب ترکیه خوشمزه ترین کباب شهر آنکارا

وقتی که این کباب را امتحان کنید مزه های متفاوتی را تجربه می کنید به این دلیل که فلفل قرمز، پاپریکا که طعم و رنگ عالی به کباب می دهد استفاده می کنند. در زمان سرو غذا سبزیجات کبابی مانند پیاز، گوجه و سبزیجات استفاده می کنند و آنرا تنها در کنار غذای برنجی می توانید بخورید. این کباب کاملا شبیه کباب ایرانی است ولی طعم متفاوت دارد. کباب های ترکیه در سراسر جهان معروف هستند و می توانید لذت بخش ترین آنها را سرو کنید.

انواع کباب ها در شهر آنکارا وجود دارد و ۶ تا از بهترین آنها را در این مقاله برای شما معرفی کرده ایم پیشنهاد می کنم در هنگام سفر به آنکارا حتما چند مدل از این کباب ها را امتحان کنید.

آنکارا رستوران های آنکارا

نظرات کاربران