۴ تا از بهترین رستوران های ازمیر که حتما باید امتحان کنید!

5118 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین رستوران های شهر ازمیر

اگر هیاهوی شهر شما را خسته کرده است پیشنهاد می کنم به شهر ازمیر سفر کنید. ازمیر سومین شهر بزرگ بعد از آنکارا و استانبول است. جاهای تفریحی ازمیر بیشتر از چیزی است که فکر می کنید و

می توانید بهترین تفریحات عمر خودتان را انجام دهید.

اما خب کل سفر یک هفته ای خودتان را که فقط به تفریح اختصاص نمیدهید مطمئنا برای انرژی گرفتن دلتان می خواهد به بهترین رستوران ازمیر بروید و غذاهای جدید را امتحان کنید. اما اگر نمی دانید این رستوران کدام اند پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.

ازمیر کجاست؟

ازمیر شهر آرامش روحی و جسمی کشور ترکیه است. این شهر سومین بزرگترین شهر کشور ترکیه به حساب می آید. موقعیت عالی از نظر تجاری و اقتصادی دارد و سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این کشور برای تفریح سفر می کنند.

شهر ازمیر ترکیه

اگر از گذشته شهر ازمیر بگوییم، در قدیم حدود سالهای ۱۹۹۲ در جنگ که اتفاق افتاد در آتش سوخت و چیزی از آن باقی نماند. اما هم اکنون به این شهر سفر کنید می بینید که حتی آثاری از آنها باقی نمانده است. یکی از مدرن ترین شهرهای ترکیه است. هتل ها، مراکز خرید، رستوران و بازارهای که وجود دارد می تواند شما را کاملا شگفت زده کند. یک فرودگاه با امکانات و تجهیزات عالی که تمام پروازهای داخلی و خارجی از این فرودگاه انجام می شود و جز پیشرفته ترین فرودگاه های شهر ازمیر است.

مسافران بسیاری علاقمند بهترین رستوران های یک کشور را امتحان کنند و متوجه فرهنگ غذایی آن شهر یا کشور شوند.اما فراموش نکنید که خوردن غذا یک تفریح محسوب می شود مخصوصا اگر در رستوران های عالی باشند.

اگر علاقمندید با بهترین رستوران های شهر ازمیر آشنا شوید پیشنهاد میکنم ادامه مقاله را مطالعه کنید اینطوری برنامه ریزی عالی برای سفر خودتان خواهید داشت.

یک جای دنج و آرام در رستوران آکینین یری ازمیر

لذت بخش ترین چیز در مسافرت به شهر ساحلی خوردن غذاهای دریایی است. مگه نه؟  اما کجا چنین غذای را بخورید که خوشمزه و لذیذ طبخ شده باشد و طمعی لذت بخش در شما ایجاد کند.

آکینین بهترین رستوران شهر ازمیر است. تمام مواد اولیه غذای این رستوران تازه است و هرروز صبح صیادان دریا صیدهای خودشان را برای این رستوران می آورند. به همین دلیل  مشتریان این رستوران از رستوران آکینین بسیار رضایت دارند.

آکینین بهترین رستوران شهر ازمیر

رستوران آکینین قشنگ ترین و زیباترین مسیر دارد. وقتی می خواهید به این رستوران بروید یک مسیر پرو پیچ و خم اما حیرت انگیز در انتظارتان خواهد بود. در طول مسیر با انواع درختان سرو و بید خواهید دید. آرامشی در طول این مسیر حس خواهید کرد که تا به امروز آنرا تجربه نکرده اید.

دورتا دور رستوران شیشه وجود دارد و مناظر دیدنی شهر ازمیر را خواهید دید و اینجوری می توانید از خوردن غذای خودتان لذت خواهید ببرید. خوبی این رستوران تنوعی که در منو وجود دارد است و می توانید انواع غذاهای دریایی را نوش جان کنید.

تجربه سرو غذا در محیط باز را به هیچ عنوان از دست ندهید، ریسک کردن در این رستوران جایز است پس فراموش نکنید

تجربه طعم های لذیذ در رستوران دنیز

می دانید لذت بخش ترین تجربه در خوردن غذا چه چیزیه؟ غذایی که انتخاب می کنید را روبروی ساحلی قشنگ و دل انگیز نوش سرو کنید. رستوران دنیز یکی از جذاب ترین رستوران های شهر ازمیر است. این رستوران هم مانند دیگر رستوران ها غذاهای دریایی متنوع از ماهی، میگو و موجودات دیگر دریا با طعم متفاوت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد..

تجربه حوردن لذیذترین غذاها در رستوران دنیز

تجربه لحظات ناب در رستوران دنیز شهر ازمیر می تواند یک خاطره عالی برای شما ایجاد کند.این رستوران یکی از شیک ترین رستوران های شهر ازمیر است. لحظات شاد و نابی را می توانید در این رستوران بدست بیاورید و به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید کرد.

ثانیه ثانیه های نشستن در این رستوران می تواند باارزش باشد. در هنگام غذا خوردن دیدن دریای اژه و ساحلی زیبای که جلوی رویتان است می تواند حال شما را خوب کند. هنگام ورود از مشتریان خودشان با غذاهای محلی و مزه های مختلف پذیرایی می کند.

 صرف شام بی نظیر در رستوران ماورا

با اینکه به شهری آرام سفر کرده اید اما گاهی اوقات لازم است که هیاهو را هم تجربه کنید. اگر به دنبال تجربه های جدید  از رستورانهای مهیج هستید پیشنهاد می کنم حتما به رستوران ماورا بروید.این رستوران در وسط شلوغی شهر ساخته شده است.

رستوران ماورا در شهر ازمیر

خوردن غذا وسط شلوغی می تواند یک حس هیجانی را در شما ایجاد کند. کارکنان این رستوران هنگام ورود شما به آنجا با انواع مزه های خوشمزه از شما پذیرایی می کنند. طعم لذیذ این غذا شما را بسیار شگفت زده خواهد کرد طوری که مزه آن غذاها را هیچگاه فراموش نکنید.

ساختن اوقاتی شاد در پیزریا وندیک

ازمیر شهر بزرگی است برای همین رستوران و کافه های زیادی در آنجا ساخته شده است. غذاهای این رستوران بصورت فست فود و تنوع غذاهای گیاهی، ایتالیایی، مدیترانه ای و اروپایی را دارا است. دو وعده ناهار و شام می توانید به آنجابروید و شادترین لحظات را برای خودتان بسازید. کیفیت این رستوران براساس استانداردهای اولیه است و به همین دلیل است که مواد اولیه این رستوران بصورت روزانه تهیه می شود.

پیزریا وندیک بهترین رستوران در شهر ازمیر ترکیه

امکانات بسیاری برای مشتریان خود در نظر گرفته است از جمله  آنها عبارتند از:

  • اینترنت رایگان
  • صندلی های مخصوص افراد ناتوان و معلول
  • پارکینگ بصورت اختصاصی

بالیک حسن بهترین رستوران ازمیر

تجربه کردن و خوردن غذاهای لذیذ در بهترین رستوران شهر ازمیر می تواند به شما یک حس ناب انتقال دهد. این رستوران دارای یک فضای باز  و دلنشین است که مشتریان زیادی برای خوردن غذا به این رستوران مراجعه می کنند. بهترین چیز لذت بخش در این رستوران دیدن مناظر است که در روبروی رستوران  وجود دارد. پیشنهاد م یکنم هنگام سفر به این شهر حتما به این رستوران سر بزنید.

و در انتها بهترین انتخاب بهترین رستوران در شهر ازمیر کدام است؟

انتخاب بهترین رستوران در شهر ازمیر سخت ترین کار در دنیا به حساب می آید. با توجه به تجربه ما در سفر به شهر ازمیر و امتحان کردن برخی از این رستوران ها برای شما ۷ تا از بهترین و با کیفیت عالی را معرفی کرده ایم. اینطوری می توانید خوشمزه ترین غذاها را در بهترین رستوران امتحان کنید.

 

ازمیر رستوران های ازمیر

نظرات کاربران