۳ تا از بهترین بازار سنتی آنکارا از دست ندهید

29044 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین بازار سنتی آنکارا

رفتن به سفر یکی از جذابترین تفریحات برای هر مسافر به حساب می آید. ایرانی های زیادی علاقه دارند برای مسافرت به کشورهای نزدیک ایران سفر کنند. یکی از این کشورها ترکیه است که مسافران زیادی سالانه به آنجا سفر می کنند.

ترکیه شهرهای زیادی برای گردش و تفریح دارد، آنکارا یکی از پرطرفدارترین این شهرها که سالانه مسافران زیادی را درخودش جای می دهد. اما باید این را درنظربگیرید که ما ایرانی هستیم و علاقه زیادی به خرید کردن داریم. اگر این خرید کردن در یک کشور دیگر باشد جذابیت آنرا برای ما چندین برابر می کند. در ادامه می خواهیم جذابیت های بازار سنتی آنکارا بیشتر توضیح دهیم، حتما ما را همراهی کنید تا قبل از خرید بهترین اجناس را خریداری کنید.

آنکارا پایتخت مدرن ترکیه

با توجه به اینکه ترکیه جز یکی از کشورهای آسیایی است اما پیشرفته های که در شهرهای آن شده است به عنوان مدرن ترین کشور آسیایی معروف است. آنکارا یکی از شهرهای گردشپذیر در کشور ترکیه به حساب می آید. تاریخ این شهر نشان دهند تمدن و فرهنگ این شهر است. همچنین مکان دیدنی آنکارا دلیلی براین است که مسافران سالانه به این شهر سفر کنند و با دیدن این جاهای دیدنی از آن لذت ببرند.

هیاهو همراه باهیجان در بازار سنتی آنکارا

بعد از گردش هیجان انگیز و رفتن به کافه و رستوران ها در شهر آنکارا حالا نوبت به خرید کردن است. خرید در شهر آنکارا را می توانید به دو قسمت تقسیم کنید، خرید از مکان های مدرن و سنتی که هرکدام حال و هوای خودش را دارد.

بازار سنتی آنکارا

در این شهر مکان های برای خرید اجناسی برند وجوددارد. در  بهترین اوت لت های آنکارا می توانید لباس های مورد نظر خودتان را از برترین برندها بخرید. اما آنکارا شهری با بازارهای مختلف است از جمله آنها  بازارهای سنتی آنکارا که مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به آنجا می روند.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که علاقمندید بهترین بازارهای سنتی آنکارا را بشناسید در ادامه برای شما آنها را توضیح خواهیم داد.

۱- با قدم زدن در بازار چیکریچیلر یوکوشو تاریخی ۱۰۰۰ ساله ببینید

دیدن و خرید اجناس با کیفیت و قیمت مناسب جزء یکی از هیجان انگیزترین خرید های به حساب می آید. بازار چیکریچیلر یکی از بهترین بازارهای سنتی شهر آنکار است که قدمتی بیش از ۱۰۰۰ سال دارد. البته این مکان بیش از ۱۰۰ صد سن دارد و مسافران برای خرید سوغات به آنجا می روند.

کالاهای با ارزشی در این بازار وجود دارد از جمله آنها ظروف مسی و برنج، زیورآلات دست ساز، عتیقه، تزئینات و از همه مهم تر پوشاک با بهترین کیفیت در آن مکان می توانید خریداری کنید.

اولین چیزی که در این بازارها چشم هربیننده را به خود جلب می کند سنگ فرش های که در ورودی بازار وجود دارد. قدم زدن در این محیط، حال و هوای متفاوتی به گردشگران می دهد و انرژی مضاعفی را دریافت می کنند تا بهترین خرید را انجام دهند.

اگر به سمت بالای تپه بروید با طبیعت غیر قابل وصف مواجه می شوید که تا به حال در عمر خود آنرا ندیده اید. طبیعت سبز و گل های زیبا، رویایی ترین فضا را برای شما بوجود می آورد و تنها در خواب با آن مواجه شده اید. بعد از خرید هیجان انگیز مطمئنا کمی از انرژی شما کم شده است و برای اینکه دوباره سرحال شوید بهترین کار رفتن و نشستن درکافه و رستوران است.  همچنین هتل چنگلهان در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

رستوران های نزدیک به بازار کاملا سنتی ساخته شده است و یک حال و هوای متفاوتی را به مسافران القا می کند تا به حال آنرا تجربه نکرده اند. همچنین منوی این رستوران از غذاهای سنتی ترکی و دریای مدیترانه ای تشکیل شده است.

۲- بازار سنتی “O” در اطراف شهر آنکارا را ازدست ندهید

بیش از ۲ سال است که شهرداری آنکارا یک بازار به نسبت بزرگ را در اطراف شهر آنکارا ساخته است. بازار سنتی “o” یکی از  بهترین بازار سنتی آنکارا به حساب می آید و برای افراد بی سرپرست و ایتام ساخته شده است.

بازار سنتی O یکی از بهترین بازارهای شهر آنکارا

در این بازار می توانید تمام صنایع  که با دست ساخته شده است را خریداری کنید و بهترین محصولات با کیفیت عالی در این بازار وجود دارد. همچنین برندهای محلی  ترکی که بسیار معروف هستند غرفه های را اجاره کرده اند.

این بازار هشتمین بازار طراحی سنتی در شهر آنکارا هستند که که طرح های مختلف و محصولات هنری را به فروش می رسانند. شعار این بازار” کمک به نیازمندان با فروش بهترین محصولات” است.

۳- بازار سنتی AYRANIC ANTIKA PAZA، سفری به دنیای گذشتگان

اگر علاقه ای به عتیقجات  و اجناس ژنده دارید، بازار AYRANIC ANTIKA را از دست ندهید. یک بازار محلی که روزهای یکشنبه در منطقه آیرانیک  برگزار می شود. وقتی به این بازار وارد می شوید با دنیای متفاوت از هنر که توسط مردمان چند صد سال پیش  ساخته شده است. تمام اجناس و محصولات توسط مردمان این شهر برای عرضه به این بازار ارائه شده است که مورد توجه گردش و مسافران قرار گرفته است.

بازار سنتی آیرانیک

در این بازار هنرهای سنتی، خطاطی و تذهیب، نوشتن برروی ورق های مرمر ، مینیاتور، ثبت اختراعات و غیره  در این بازار وجود دارد و شما می توانید بهترین اجناس را از این مرکز خریداری کنید. از دیگر محصولات این مجموعه نساجی عثمانی،  کتاب های کمیاب، آثارهای هنری با ارزش را می توانید در این بازار پیدا کنید.

یکی از چیزهای بسیار جذاب در این مکان فروش مهر، تسبیح و تمام وسایل های که برای مناجات و عبادت لازم است را خریداری کنید. سنگ های بسیار زیبا، گل رز،گلدانهای از جنس مرجان و عاج هستند که وسایل تزیینی بسیار عالی مناسب هر سلیقه ای است.

 و بهترین بازار سنتی آنکارا کدام اند؟

گشت و گذار در آنکارا حال و هوای عجیبی به تمام مسافران و گردشگران می دهد. بهترین تفریح برای ما ایرانی ها خرید کردن است. اگر بخواهید ارزانترین مراکز خرید آنکارا پیدا کنید پیشنهاد می کنم که حتما کلیک کنید و مقاله مورد نظر را بخوانید.  اما اگر می خواهید با بازارهای سنتی آنکارا آشنا شوید در بالا بهترین آنها را معرفی کرده ایم و پیشنهاد می کنم در سفر به آنکارا حتما به آن مکانها سر بزنید.

مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران