بهترین زمان حراج در وان ترکیه برای خرید لباس

57309 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
خرید اینترنتی لباس از وان ترکیه

ترکیه یکی از جذاب ترین کشورهای همسایه ایران است که مقصد گردشگری ایرانی‌های بسیاری است. یکی از شهرهای نزدیک به ایران وان است که از طریق مرزهای زمینی هم می‌توان به این شهر سفر کرد. بهترین زمان سفر به وان وقتی است که حراج‌های فصلی در این شهر شروع می‌شود. آیا می‌دانید بهترین زمان حراج در وان ترکیه در چه فصل یا روزی از سال است؟ اگر قصد خرید از وان ترکیه را دارید و می‌خواهید در حراجی‌های این شهر لذت یک خرید ارزان را تجربه کنید تا انتهای این مقاله همراه ما در ترک مگ باشید.

خرید از وان ترکیه، فرصتی استثنایی برای خرید پوشاک ترک ارزان

جذابیت خرید خصوصا خرید لباس برای بیشتر ما خانم ها و حتی برخی آقایان انکار ناپذیر است. تولید پوشاک کشور ترکیه در خاورمیانه از شهرت بالایی برخوردار است. شهر مرزی وان در این کشور بهترین مکان برای خرید عمده لباس است. به همین دلیل اطلاع از زمان حراجی لباس ترکیه خصوصا حراج های شهر وان برای کسانی که در زمینه فروش لباس فعالیت می کنند، بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد خرید لباس‌های برند را داشته باشید در حراجی‌های شهر وان قیمت لباس در ترکیه نسبت به ایران ارزان‌تر می‌شود و یک خرید به صرفه خواهید داشت.

زمان حراج لباس در وان ترکیه و بهترین مراکز خرید لباس

تجربه خرید در پاساژهای بزرگ و بازار های محلی وان به اندازه ای لذت بخش است که نمی توان از آن صرف نظر کرد. از آنجایی که همیشه شهر های مرزی مکان مناسبی برای خرید های عمده هستند پیشنهاد می کنیم که اگر اهل خرید کردن هستید لذت خرید در بازار های شهر وان را از دست ندهد.

معرفی ارزان ترین مرکز خرید وان ترکیه، یک خرید ارزان و بی سابقه

شهر وان مهم ترین شهر ترکیه برای خرید کردن است. از این رو می توانید حداقل یک نمایندگی از تمامی برند ها خصوصا برند های فست فشن (زارا، برشکا و کوتون) در آن پیدا کنید. نمایندگی چیکو در وان ترکیه از معروف‌ترین و پرطرفدارترین نمایندگی‌ها به شمار می‌رود. البته در بسیاری از مراکز خرید یا بازار های این شهر شاهد برند های ترک بسیار باکیفیت و ارزان قیمتی هستیم که می توانید آن را در مراکز خرید زیر پیدا کنید.

  • مرکز خرید علی بابا
  • مرکز خرید طاها گروپ
  • مرکز خرید کاردم
  • مرکز خرید کلاب فشن
  • مرکز خرید Van AVM

بهترین زمان حراج در وان ترکیه کدام فصل است؟ جمعه سیاه در وان ترکیه،‌ بهترین زمان خرید

معمولا زمان حراجی ها در بیشتر شهر های ترکیه برای مناسبت ها و اعیاد رسمی مانند عید فطر، روز مادر و کریسمس یکسان است. با وجود اینکه همه شهرها خصوصا استانبول و شهر مرزی وان در پایان فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان حراج های فوق العاده دارند اما زمان این حراجی ها یکسان نیست. بهترین زمان خرید با بیشترین درصد تخفیف پیش از عید فطر، همزمان با بلک فرایدی (جمعه سیاه) و همچنین در بازه زمانی کریسمس اتفاق می افتد.

معرفی ارزان ترین مرکز خرید وان ترکیه در ترک مگ

در واقع بهترین زمان خرید در وان ترکیه از نیمه آذر ماه تا اواسط دی ماه است. بهترین زمان برای خرید فروشنده های لباس، صاحبان مزون و فروشگاه‌های آنلاین دقیقا در همین بازه زمانی است. اما در نظر داشته باشید که هنگام حراجی های بزرگ به دلیل افزایش تقاضا قیمت بلیط های هوایی و هتل ها نیز افزایش می یابد. به همین دلیل پیشنهاد ترک مگ به شما این است که با راهنمای سفر زمینی به ترکیه از فاصله مرز بازرگان تا استانبول و شهر وان با خبر شوید تا سفر مقرون به صرفه ای به شهر وان داشته باشید.

برای خرید لباس وان ترکیه بهتر است یا استانبول؟ حراج پوشاک وان ترکیه بهترین موقعیت خرید

به طور کلی کشور ترکیه در تولید و عرضه پوشاک قدرت بالایی در خاورمیانه دارد اما اینکه شهر وان بهتر است یا استانبول کاملا بستگی به هدف شما دارد. استانبول تنها شهر دو قاره ای جهان است که جاهای دیدنی و توریستی بسیاری دارد. این شهر مراکز خرید بسیار لوکس و متنوعی دارد که شما می توانید کلیه خرید های شخصی خود برای پوشاک و حتی لوازم خانه را تهیه کنید. اما شهر وان دقیقا شبیه آستارا یا شهر بانه خودمان است. تصور کنید یک شهر مرزی که بیشتر تمرکز آن روی فروش عمده و حتی تک فروشی های با قیمت مناسب تر است؛ اما به اندازه استانبول توریستی و دیدنی نیست. خرید اینترنتی لباس از وان ترکیه هم یکی از راه‌های مناسب برای افرادی است که امکان سفر به این شهر را ندارند.

حالا ببینید شما ترجیح می دهید یک سفر لوکس مملو از جاهای دیدنی با یک خرید جانانه را تجربه کنید یا دلتان یک سفر ارزان قیمت و پر سود با خرید های قیمت مناسب می خواهد. فراموش نکنید حراج پوشاک وان ترکیه می‌تواند بهترین موقعیت برای خرید شخصی و حتی تجاری از برندهای معتبر و شناخته شده باشد.

جمعه سیاه در وان ترکیه،‌ بهترین زمان خرید در وان ترکیه

معروف ترین بازار محلی در شهر وان که ایرانی ها خیلی به آن علاقه دارند

برخلاف شهر وان در استانبول تنوع مراکز تجاری به اندازه ای زیاد است که انتخاب را سخت می کند. از مرکز خرید امار استانبول گرفته تا همان جواهیر قدیمی و معروف در خیابان شیشلی یا بوتیک های خیابان استقلال. اما شهر وان اینطور نیست؛ با اینکه اخیرا بسیار توسعه یافته است اما باز هم نسبت به استانبول تنوع آنچنانی در مراکز خرید و بازار هایش وجود ندارد. از جمله معروف ترین بازار های وان ترکیه می توان به بازار روس ها اشاره کرد. از آنجایی که این بازار شبیه بازار های محلی خودمان است، سالانه ایرانیان زیادی از  آن بازدید می کنند و لذت می برند.

اگر شما هم در فکر سفر ترکیه به قصد خرید هستید، می توانید از این شهر مرزی دیدن کنید و اجناس زیادی را با قیمت مناسب برای خودتان یا به عنوان سوغاتی خریداری کنید. تا کنون تجربه سفر به شهر وان یا استانبول را داشته اید؟ کدام یک را بیشتر دوست داشته اید. اگر تجربه جذابی در زمینه سفر به ترکیه دارید آن را با همراهان ترک مگ نیز به اشتراک بگذارید.

مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران