حراجی لباس ترکیه | حراجی لباس در بهترین شهرهای ترکیه

8020 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بزرگترین حراجی فصل در ترکیه

تنها قصدتان از سفر به ترکیه تفریح و گردش یا خرید کردن از مراکز خرید ترکیه است؟ تفریح در آنتالیا یا استانبول و هرشهر دیگر ترکیه می تواند خاطره انگیزترین سفر را برای شما رقم بزند. اما اگر تنها هدفتان از سفر خرید کردن است پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

بهترین شهر ترکیه برای خرید لباس کدام است؟ برای حراجی لباس ترکیه

ترکیه یکی از همان کشورهای گردشگر پذیری است که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری برای تفریح و گردش به این کشور وارد می شوند اما در کنار تفریح خرید را هم انجام میدهند. ایرانی ها یکی از پیشروترین افراد برای خرید کردن در هر کشوری هستند. بهترین شهر ترکیه برای خرید لباس کدام است؟ این سوالی است که ایرانی ها قبل از سفر به کشور ترکیه می پرسند.  در جواب به این سوال باید گفت که شهرهایی مانند استانبول٬ آنتالیا٬ آنکارا و ازمیر همگی برای حراجی لباس ترکیه مراکز خرید خوبی دارند. در هرزمان و موقعیت که علاقه داشته باشید می توانید به یکی از این شهرها سفر کنید.

اگر قصد خرید کفش در ترکیه را نیز دارید در مقاله ترک مگ با بهترین برندهای کفش ترکیه آشنا شوید.

حراجی لباس ترکیه

زمان حراج بهاره در ترکیه چه زمانی است؟ فرصتی مناسب برای خرید لباس مردانه از ترکیه

آنتالیا یکی از همان شهرهای بسیار پربازدید است که در فصل بهار مسافران و گردشگران برای تفریح و گردش وارد این شهر می شوند.  اما فقط تفریح نمی کنند بلکه حداقل یک روز از سفر خودشان را برای خرید کردن می گذارند.

همچنین افراد بسیاری هستند که فقط برای خرید کردن وارد کشور ترکیه می شوند و هیچ تفریح انجام نمی دهند.  اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تنها به قصد خرید و آنهم زمان حراج  فصل بهار می خواهید به کشور دیگری مانند ترکیه سفر کنید در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد. مراکز خرید عمده لباس استانبول در همه روزهای سال فرصتی برای یک خرید ارزان و لذت‌بخش هستند.

حراج بهاره در کشور ترکیه، خرید لباس مردانه از ترکیه

آنتالیا پر از مراکز خرید هیجان انگیز است که در زمان های خاص مانند ۲۳ آوریل حراجی ها شروع می شوند و تا دوهفته بعد از این تاریخ ادامه پیدا می کنند. قیمت پوشاک در ترکیه در فصل بهار ارزان‌تر از فصل‌های دیگر است.

استانبول که به قلب تجاری و اقتصادی ترکیه معروف است هم مراکز خرید متعدد و متنوعی دارد. مراکز خرید لوکس و ارزان قیمت و کلی مراکز خرید دیگری در استانبول وجود دارد که همگی اجناس باکیفیت بفروش می رسانند. زمان های خاصی برای حراج اجناس وجود دارد که اگر تنها هدفتان از سفر به استانبول خرید ارزان است زمانبندی سفر خودتان را طوری برنامه ریزی کنید که به روزهای حراج شهراستانبول برسید.

اگر قصد سفر به استانبول در همان اوایل ماه فروردین را دارید پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان خرید انجام ندهید که مطمئنا بالاترین قیمت خرید را خواهید داشت. مراکز خرید استانبول در ماه اردیبهشت هیچ گونه برنامه ای برای حراج ندارند و باید برای خرید با قیمت مناسب در ماه خرداد به استانبول سفر کنید. حراج پاییزه استانبول یکی دیگر از بهترین زمان‌های خرید در حراجی‌های ترکیه است.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر به ترکیه با برندهای معروف لباس ترکیه در مجله ترک مگ آشنا شوید.

معرفی ارزانترین شهر ترکیه برای خرید لباس در مهرماه

اگر نمی خواهید گرفتار گرمای جهنمی ترکیه شوید. مهرماه بهترین زمان برای مسافرت به یکی از شهرهای ترکیه است. ترکیه مانند دیگر کشورها دارای مراکز خرید لوکس و ارزان قیمت است که می توانید بهترین اجناس را با کمترین قیمت خریداری کنید.  اما زمان های خاصی برای حراج در نظر گرفته شده است که می توانید اجناس برند و غیر برند را خریداری کنید.

حراج پاییزه استانبول ترکیه بهترین زمان برای حراجی لباس ترکیه

مهرماه علاوه براینکه بهترین زمان برای سفر به ترکیه است٬ مناسب ترین زمان برای خرید هایی که در حراج هستند می باشد. حراج پاییزه استانبول ترکیه از اواخر سپتامبر (اوایل مهر) شروع و تا اوخر دسامبر (اواخر آذر) ادامه دارد.

حراج های شهر ساحلی آنتالیا زمان خاصی ندارد و در فصل پاییز در دو تا زمان حراج شروع می شود. اواخر مهر و دی ماه فصل حراج در آنتالیا است و بهترین خرید را از مرکز خرید میگروس آنتالیا انجام دهید.

زمان حراج زمستانه ترکیه و در کدام شهرها اتفاق می افتد؟

اگر با سرما هیچ مشکلی ندارید٬ بهترین حراج های ترکیه در فصل زمستان بعد از سال نو میلادی شروع می شود . جشنواره زمستانه خرید استانبول هرساله به مدت یک ماه در استانبول ترکیه برگزار می شود و به نوعی مهم ترین جشنواره های کشور ترکیه به حساب می آید.

دقیقا بعد از سال نو میلادی تخفیف و حراج ها شروع می شود. استانبول یکی از همان شهرهای مهم در ترکیه است که زمان شروع آن از اواسط دسامبر و ژانویه است. حدود قیمت های حراج ها معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ درصدی می باشد.  حتی در بعضی از فروشگاه ها تخفیف های ۷۰ درصدی در نظر گرفته اند.

بهترین حراجی ترکیه در فصل زمستان، ارزانترین شهر ترکیه برای خرید لباس

اولت لت های ترکیه٬ حراج های همیشگی ترکی

اولت لت یکی از بی نظیرترین حراجی ها در ترکیه است. اوت لت ها مراکزخریدی هستند که برندهای اصل ترکی و اروپایی اجناس خودشان را با نازل ترین قیمت بفروش می رسانند.  مراکز خرید ارزان قیمت در آنتالیا یکی یا دوتا نیستند بلکه بالای چهارتا هستند و دیگر دغدغه ندارید که اگر نتوانستید چیزی که باب میلتان نیست را بخرید حتما جای دیگری آنرا پیدا خواهید کرد.

سایت حراجی لباس ترکیه بهترین موقعیت برای خرید اینترنتی لباس زنانه ترکیه

سایت لباس حراجی ترکیه،‌ بهترین موقعیت خرید اینترنتی لباس زنانه ترکیه

انواع و اقسام سایت های حراجی لباس در ترکیه وجود دارد اما برخی از آنها محبوب و مشهور هستند. اگر تنها هدفتان از سفر تنها تفریح و گردش است و زمان کمتری می خواهید در مراکز خرید آنتالیا بگذرانید سایت های حراجی هم وجود دارد که در کمترین زمان ممکن خرید کنید و اجناس خودتان را تحویل بگیرید.

از جمله سایت های حراجی در ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین شهرها را برای خرید در حراجی ها انتخاب و معرفی کردیم. حالا باید خودتان انتخاب کنید که می خواهید از کدامیک از مراکز خرید کنید. بهترین سایت های حراجی هم معرفی کرده ایم که اگر نمی خواهید در پاساژ و مراکز خرید بچرخید بصورت آنلاین خریدتان را انجام دهید.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران