۱۰تا از بهترین مراکز خرید استانبول به یاد داشته باشید

8610 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ترکیه یکی از کشورهای توریستی و پرمخاطب در بین مردم ما و از جمله مقاصد گردش پذیر و محبوب بین ایرانی ها است. ترکیه از کشورهای همسایه نزدیک به ایران است که در کمترین زمان ممکن می توانید به آن کشور سفرکنید. فاصله تبریز تا استانبول در حدود ۱۸۳۱ کیلومتر است  و در مقایسه با تهران مسلما فاصله نزدیک تری دارد. اما در این مقاله به دنبال معرفی بهترین مراکز خرید استانبول هستیم تا در سفرتان بهترین برنامه ریزی را انجام دهید.

۱- ایستینیه پارک استانبول، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول

ایستینیه پارک یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و مساحتی ۲۴۲ هزار متر مربعی دارد. ایستینیه پارک همچنین از زیباترین مراکز خرید در شهر استانبول هم است و با نمای بیرونی و شیشه ای که دارد، مشتریان زیادی را به خود جذب می کند.

ایستینه پارک، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول

در این مرکز خرید مجلل همچنین مساحتی ۹۰۰۰ مترمربعی برای سرگرمی و امکانات تفریحی در نظر گرفته شده و ۱۵۰۰ متر مربع از این مقدار مخصوص زمین های بازی کودکان است. از ویژگی های خاص این مرکز خرید می توانیم به معماری اصیل ترکی، ۱۲ سینمای حرفه ای و سینمای سه بعدی IMAX، و بالغ بر ۳۰۰ فروشگاه مختلف از برندهای معروف دنیا اشاره کنیم.

از جمله برندهای معروفی که در این مرکز خرید در اختیار شما خواهد بود می توانیم به Chanel و ‏Louise Vuitton اشاره کنیم. همچنین در این مرکز خرید کمدهایی درنظر گرفته شده است که می توانید در هنگام ورود وسایل ارزشمند یا چیزهایی که در حین خرید نایز ندارید را در آنها بگذارید و با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

اگر به دنبال آدرس دقیق مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول هستید باید به منطقه ‏Sariyer، خیابان ‏Istinye Bayiri بروید. به محض رسیدن به این خیابان نمای مرکز خرید ایستینیه از دور خودنمایی می کند.

۲- استانبول مال، بزرگترین و معروفترین مرکز خرید ترکیه

یکی از معروفترین و محبوبترین مراکز خرید در شهر استانبول، استانبول مال است. استانبول مال بخاطر طراحی زیبایی که دارد تبدیل به یکی از معروفترین مراکز خرید ترکیه شده است و البته این معروف بودن تنها بخاطر معماری خاصش نیست، بلکه با داشتن فروشگاه هایی از بهترین برند های دنیا دلایل و انگیزه های کافی برای خرید را در اختیار مخاطبین خود گذاشته است.

مال بزرگترین و شیک ترین مرکز خرید استانبول

در مرکز خرید استانبول مال بالغ بر ۳۵۰ فروشگاه و مغازه بزرگ وجود دارد و بهترین برندهای دنیا مانند ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی واکیکی و دکاتلون را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که بزرگترین فروشگاه های ویکتوریا سیکرت و ال سی واکیکی در استانبول مال قرار دارند.

استانبول مال همچنین بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا، بزرگ ترین مجموعه سینمایی ترکیه، سالن هنرهای نمایشی و فودکورتی وسیع ترکیه را در خود دارد.

آدرس دقیق استانبول مال

اگر بخواهیم آدرس دقیق استانبول مال را در اختیار شما بگذاریم باید چنین گفت: ترکیه، استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی.

۳- مرکز خرید زورلو استانبول، بهترین مرکز خرید در بخش اروپایی ترکیه

مرکز خرید زورلو یکی دیگر از فروشگاه های معروف ترکیه است که در استانبول قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ ساخته شد. مرکز خرید زورلو علاوه بر اینکه یک فروشگاه محبوب و معروف است، دارای مرکز هنرهای نمایشی، هتل ۵ ستاره و تعدادی مراکز اداری و منازل مسکونی است.

لوکس ترین مرکز خرید استانبول

در این مرکز خرید بالغ بر ۲۰۰ فروشگاه مختلف وجود دارد برند های معروفی مانند واکو، بولگاری، فندی، میومیو و والنتینو در آن شعبه دارند.

آدرس دقیق مرکز خرید زورلو

این مرکز خرید معروف در استانبول به صورت دقیق در ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، زورلو سنتر قرار دارد.

۴- مرکز خرید کانیون استانبول، اولین مرکز خرید بزرگ ترکیه

مرکز خرید کانیون در استانبول، در منطقه اقتصادی-تجاری لونت قرار دارد و از اولین مراکز خرید استانبول به حساب می آید. کانیون استانبول تعداد زیادی از معروفترین برندهای دنیا مانند تیلور، هاروی نیکولز، واکو و سواروسکی را خود دارد.

مرکز خرید کانیون استانبول

کانیون همچنین در سال ۲۰۰۶ بخاطر طراحی خاصش برنده جایزه معماری شهری استانبول و معماری نمای شهر شد. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین کافه های استانبول هستید بهتر است سری به کانیون بزنید. چراکه مشهورترین کافه های شهر در این منطقه قرار دارند.

آدرس دقیق مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون استانبول در منطقه Sisili، خیابان ‏Buyukdere، محله ‏Esentepe قرار دارد و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ برای خرید باز است.

۵- مرکز خرید پالادیوم استانبول،‌ بهترین مرکز خرید ترکیه در استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ترکیه است که مساحتی ۴۰ هزار متر مربعی دارد و شامل ۳۲ طبقه ساختمان با واحد هایی مسکونی و تجاری است. این مرکز خرید در بخش های آسیایی ترکیه قرار دارد و تعداد فروشگاه هایش به ۱۹۰ غرفه می رسد.

پالادیوم، بهترین مرکز خرید استانبول

بسیاری از برندهای معتبر و معروف دنیا در مرکز خرید استانبول مال شعبه هایی دارند و علاوه بر این تعدادی رستوران و سینما نیز در بخش های دیگر آن وجود دارد.

آدرس دقیق استانبول مال به همراه عکس

استانبول مال در کشور ترکیه به صورت دقیق در استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی قرار دارد.

۶- مرکز خرید آکمرکز، لاکچری ترین مرکز خرید در استانبول

آکمرکز یکی از لوکس ترین فروشگاه هایی است که می توانید در ترکیه پیدا کنید. این مرکز خرید در کنار مراکز تجاری Levent و Masalak قرار دارد و شامل ۴ طبقه با بیش از ۲۵۰ فروشگاه مختلف است. یکی از خوبی های این مرکز خرید این است که تقریبا تمام هتل ها و مراکز اقامتی که در اطرافش وجود دارند سرویس های حمل و نقل رایگان برای خرید از این مرکز دارند.

مرکز خرید آکمز، بزرگترین مرکز خرید استانبول

آکمرکز استانبول یکی از مراکز خرید قدیمی استانبول هم هست و در سال ۱۹۹۳ افتتاح شد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این آکمرکز در ۱۹۹۵ به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا شناخته شد و در ۱۹۹۶ مقام خود را ارتقا داد و به بهترین مرکز خرید دنیا تبدیل شد.

در آکمرکز می توانید بهترین فروشگاه های لباس، منسوجات، اسباب بازی، لوازم آرایشی بهداشتی و وسایل ورزشی را پیدا کنید. اغلب مجتمع‌های تجاری ترکیه در شهرهای مختلف رستوران‌های بزرگ و معروفی دارند. در این رستوران‌ها می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی را سفارش دهید. به‌عنوان مثال بهترین غذاهای محلی آنکارا را می‌توانید در رستوران‌های معروف این شهر نوش جان کنید.

آدرس دقیق مرکز خرید آکمرکز

این مرکز خرید بسیار زیبا و مجلل در استانبول، منطقه بشیکتاش، محله اتلیر، خیابان نیسپتیه قرار دارد.

۷- مرکز خرید برج های ترامپ در استانبول، بهترین مرکز تجاری و مسکونی در استانبول

ترامپ تاور یا برج های دوقلوی ترامپ یکی از مراکز تجاری-مسکونی استانبول است که در سال ۲۰۱۲ و به وستعی ۴۶۰۰ متر مربع ساخته شد. این مرکز خرید با داشتن ۱۷۵ فروشگاه مختلف میزبان بسیاری از برند های معتبر جهانی و ترکیه ای است.

مرکز خرید ترامپ در استانبول

برج های ترامپ در استانبول تنها مرکز خرید نیستند. یکی از این برج ها کاربردی تجاری-اداری و دیگری مسکونی است. این برج های ۳۷ طبقه به همدیگر متصل اند و در ساختمان مسکونی اش بالغ بر ۲۰۰ واحد مسکونی دارد. این مجتمع یکی از اولین برج های ترامپ در اروپا و از برترین مراکز خرید استانبول است.

آدرس دقیق ترامپ تاورز استانبول

برج های ترامپ ترکیه در استانبول Kuştepe Mah، Mecidiyeköy Yolu Cad. پلاک: ۱۲، Mecidiyekoy قرار دارد.

۸- مرکز خرید فروم استانبول، بزرگترین فروشگاه در بخش اروپایی استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در بخش های اروپایی شهر و کشور ترکیه قرار دارد و در نوع خود بزرگترین فروشگاه اروپایی شهر است. در این مرکز خرید بالغ بر ۵۰۰۰ نفر کارمند وجود دارد و بیش از ۲۸۰ برند مختلف از سراسر دنیا غرفه هایی برای خود دارند. فروم٬ بهترین مرکز خرید استانبول

این فروشگاه آمار های سرسام آوری دارد بطوریکه در هز سال بطور میانگین در حدود ۲۰ میلیون نفر از آن بازدید می کنند. همچنین یکی از بهترین فروشگاه های محصولات ایکیا در استانبول فروم قرار دارد. در استانبول فروم علاوه بر مراکز خرید مختلف مکان هایی را هم برای سوپرمارکت ها، مکان هایی برای برگزاری فستیوال های فرهنگی و هنری و کنسرت های مختلف دارد. از امکانات تفریحی و سرگرمی موجود در استانبول فروم باید به سالن بولینگ، رستوران ‌های مختلف، سالن های نمایش سینمای imax، اسکی روی یخ، اتاق‌ های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک اشاره کنیم.

آدرس دقیق مرکز خرید استانبول فروم

این مرکز خرید زیبا و خاص در ترکیه، استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا بنا شده است.

۹- مركز خريد امار استانبول Emaar AVM ٬ بزرگترین مرکز خرید ترکیه

بهترین و بزرگترین مرکز خرید ترکیه در شمال استانبول قرار گرفته است که علاوه براینکه می توانید بهترین و باکیفیت ترین خریدها را انجام دهید به قسمت های مختلف این مرکز خرید بروید و تفریح هم کنید. آکواریوم امار یا عمار استانبول و اتاق مادر و کودک٫ رستوران و کافه های بسیار شیک و…

برندهای معروف همچون کوچی٫ زار٬ کولومبیا٬ جک و جوینز٬ Columbia، Massimo Dutti، Stradivarius در مرکز خرید امار استانبول دارای نمایندگی بسیار بزرگ هستند. یکی از ویژگی‌های مراکز خرید استانبول این است که در آن‌ها امکانات تفریحی بسیاری نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توانید ساعت‌ها در سالن‌های سینما،‌ شهرهای بازی و رستوران‌های این مجتمع‌های تجاری به تفریح و سرگرمی بپردازید. در بیشتر شهرهای ترکیه مراکز تجاری امکانات تفریحی متنوعی دارند. البته اگر بخواهید به‌طور اختصاصی به تفریح و سرگرمی مشغول شوید باید به مراکز تفریحی مراجعه کنید. مثلا اگر در طول سفر به آنتالیا قصد تماشای جدیدترین فیلم‌های جهان را داشتید باید به بهترین سینماهای آنتالیا مراجعه کنید.

آدرس دقیق عمار(امار) استانبول:  No:81, Ünalan Mahallesi, Libadiye Cd, Üsküdar, İstanbul, Turkey

۱۰- مرکز خرید لونت استانبول Levent İstanbul، بهترین مرکز خرید در محله لونت استانبول

مدرن ترین مرکز خرید در شهر استانبول با داشتن بهترین  و باکیفیت ترین اجناس که هرکدام دارای یک برند خاص هستند. لونت استانبول یکی از پرزرق و برق ترین مراکز خرید در ترکیه شناخته شده است. مسافران و گردشگران بسیاری برای خرید به وارد این مرکز خرید می شوند.

آدرس دقیق لونت استانبول:Güneşli Mah., 214. Sok. 55/A, 34212 Bağcılar/İstanbul, Turkey

بهترین خرید در استانبول ترکیه انجام دهید

از دیگر مراکز خرید معروفی که در استانبول حتما باید از آنها دیدن کنید، می توانیم به مرکز خرید جواهر و مرکز خرید ساپ پیره اشاره کنیم. مرکز خرید ساپ پیره که به معنی یاقوت کبود است، از بزرگترین ساختمان های استانبول بوده و همانند جواهری بزرگ در شهر می درخشد.

۱۰ تا از بهترین مراکز خرید را برای شما معرفی کرده ایم که پیشنهاد می کنم حداقل پالادیم، استانبول مال و فروم را برای خرید کردند بروید. اما مراقب باشید که تمام هزینه های که برای سفر کنار گذاشته اید را خرج نکنید. اگر می خواهید در مورد استانبول ترکیه بیشتر بدانید پیشنهاد می کنم همراه مجله ترک مگ باشید.

منبع: تریپ ادوایزر

استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران

خرید استانبول بهترین خرید عمرم به حساب میومد مخصوصا پاساژ مال

    مرسی که تجربیاتتون در اختیار ترک مگ قرار می دهید. مقالات مرتبط دیگه حتما نوشته می شود

سلام/ من یه ماشین کنترلی حرفه ای به اسم تراکسس ایکس مکس میخوام بخرم/ایران ازبس دلار بالا رفتهدیگه نمیارنش و فقط یه سایتی هست که از آمازون سفارش میده و اونجوری با توجه به قیمت دلار و گمرک قیمتش شده ۲۰ میلیون تومن/ در شهراستانبول ازکجا میتونم این نوع ماشین کنترلی و این نوع سبک حرفه ای از اسباب بازی رو پیدا کنم /البته این ماشین کنترلی حرفه ای هست و شاید نشه اسمکش رو اسباب بازی گذاشت/ یه جای خوب و پرتنوع در شهر استانبول که انواع مختلف ماشین کنترلی الکتریکی یا سوختی رو بفروشه رو معرفی میکنید لطفا

سلام/ من یه ماشین کنترلی حرفه ای به اسم تراکسس ایکس مکس میخوام بخرم/ایران ازبس دلار بالا رفتهدیگه نمیارنش و فقط یه سایتی هست که از آمازون سفارش میده و اونجوری با توجه به قیمت دلار و گمرک قیمتش شده ۲۰ میلیون تومن/ در شهراستانبول ازکجا میتونم این نوع ماشین کنترلی و این نوع سبک حرفه ای از اسباب بازی رو پیدا کنم /البته این ماشین کنترلی حرفه ای هست و شاید نشه اسمکش رو اسباب بازی گذاشت/ یه جای خوب و پرتنوع در شهر استانبول که انواع مختلف ماشین کنترلی الکتریکی یا سوختی رو بفروشه رو معرفی میکنید لطفا

    سلام
    در اکثر مرکز خرید آنکارا می تونید چنین وسایلی را پیدا کنید.
    لینک زیر بهترین مراکز خرید رو معرفی کردیم که حتما در یکی از این مراکز خرید وجود داره
    turkmag.ir/بهترین-مراکز-خرید-شیشیلی-استانبول-کدا/