۸ تا از جاهاي ديدني استانبول در شب

132081 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

استانبول یکی از عالی ترین و بی نظرین ترین شهرهای ترکیه که دارای جاهای تفریحی و دیدنی بسیار مهیج است. جاهای دیدنی همچون مسجد سلطان احمد استانبول ٬ جنگل بلگراد٬ کاخ دلما٬ کاخ توپکاپی٬  مسجد ایا صوفیه و کاخ بیلریی هستند. اگر فکر می کنید استانبول هیچ جای برای دیدن ندارد کاملا در اشتباه هستید٬ دیدنی های استانبول به قدری زیاد است که ثانیه ها برای شما مهم می شود.  خیلی کم پیش میاد مسافران برای دیدن جاهای دیدنی شب را انتخاب کنند. مطمئنا شما جزء همین دسته هستید که برای بازدید از جاهای دیدنی حتما روز را انتخاب می کنید. اما سخت در اشتباه هستید! جاهای دیدنی استانبول در شب بقدری هیجان انگیز است که ترجیح می دهید روزها در اقامتگاه بخوابید و شب ها به گردش و تفریح بروید.

در ادامه قصد داریم در مورد بهترین جاهای دیدنی در شب مرکز فرهنگی ترکیه صحبت کنیم اینطوری برنامه عالی برای سفرخودتان خواهید داشت.

۱-     محله Kumkapi ٬‌ متحیر کننده ترین جا در استانبول

اگرچه تکسیم شهرت سابق خود را بعنوان قلب صحنه زندگی شبانه از دست داده است٬ اما سایر مناطق این شهر همچنان در اواخر شب شکوفا می شوند. از شب های شلوغ بامیان گرفته تا شام های با آرامشی که با یک لیوان نوشیدنی خنک در محله Kumkapi می توانید تجربه کنید٬ اینجا مکانی برای زیستن دوباره زندگی لذت بخش است.

محله Kumkapi- یکی از بهترین جاهای دیدنی استانبول در شب

محله Kumkapi در سواحل دریای مرمره قرار گرفته است و به دلیل میخانه های که در آن راک و موسیقی زنده توسط نوزاندگان حرفه ای اما گمنام اجرا می شود٬ بسیار مشهور است. گذروندن شبی در Kumkapi به شما امکان می دهد تا دقیقا به فرهنگ تاریخی بسیاری از میخانه ها که دقیقا با ذات این شهر در ارتباط است٬ بپردازید. یکی از بهترین رستوران های استانبول به نام کرآگوپ که از سال ۱۹۳۸ تاسیس شده در این منطقه وجود دارد.

باتوجه اینکه موسیقی زنده در منطقه اجرا می شود اما میزهایی که در خیابان ها وجود دارد و هشدارهای زیادی داده شده است.

آدرس دقیق محله Kumkapi

Kör Agop, Şehsuvar Bey Mahallesi, Ördekli Bakkal Sk. No:7, 34130 Fatih, Istanbul, Turkey,
+۹۰ ۲۱۲ ۵۱۷ ۲۳ ۳۵

 

۲-     آرنوواتکی٬ محله ای بسیار رویایی در استبانبول

پس از افول تاکسیم٬ محله آرنوواتکی بعنوان یکی از محبوب ترین مقاصد زندگی شبانه در استانبول شناخته شده است. محله مجلل بسفر٬ به دلیل عمارتهای دوران عثمانی و داشتن رستوران های با غذاهای دریایی بسیار مشهور هستند.

آرنوواتکی٬ جای دیدنی و تماشایی استانبول در شب

قشنگی و زیباهای محله به آخرهفته های آن است. آخر هفته های که جمعیت جوان برای شادی و خوشحالی وارد این محله می شوند.  برخی از بهترین جاهای دیدنی در محله آرنوواتکی  شامل الکساندرا٬ لوزیا و… شامل می شود٬ این محله ها بسیار دیدنی و شگفت آور هستند. اما تنها به اینها اکتفا نکنید دی جی ها٬ کوکتل های خوشمزه و مردم های پر جنب و جوش محله که بسیار سرگرم کننده هستند.

آدرس محله آرنوواتکی: محللی٬ بیک آرنوواتکی٬ سی دی سی: ۵۰ – بشیکتاش٬ استانبول

شماره تماس: ۴۸۵۸۲۸۷۲۱۲

۳-     بومنتیادا٬ یکی از جاهای دیدنی استانبول در شب

در حال حاضر کارخانه آبجو پس از تغییر کاربری به یکی از بزرگترین جاهای دیدنی و تفریحی برای مسافران تبدیل شده است. بومنتیادا یک منطقه بسیار جالب و دیدنی که مملو از رستوران٬ کافه و مکانی برای کنسرت های زنده می باشد. پیشنهاد می کنم عصرانه بسیار خوشمزه با شام را در کلیمانجارو و به دنبال آن چند نوشیدنی میل کنید.شب عالی بهمراه دنیایی متفاوت از شادی و خوشی را در منطقه بومنتیادا در استانبول تجربه خواهید کرد.

۴-     زیبایی مسجد اورتاکوی را در شب تجربه کنید

شب نمی توانید داخل مسجد اورتاکوی شوید اما مناظر کنار مسجد بقدری زیبا هستند که می توانید ساعت ها در کنار مسجد قدم بزنید. نمای بیرونی مسجد در شب به قدری زیبا و دیدنی هست که هربیننده ای رو به خودش جذب می کند.

مسجد اورتاکوی٬ دیدنی ترین مکان در استانبول ترکیه

کنار مسجد یک رودخانه بسیار جذاب که  راه رفتن و قدم زدن آرامشی خاص و عجیبی را به شما منتقل خواهد کرد. از دیگر مساجد می توان به مسجد چاملیجا استانبول اشاره کرد که به تازگی در شهر استانبول ساخته شده است. نمای بسیار دیدنی و جذاب را در شب برای شما به نمایش می گذارد.

۵-     آب نمای بسیار زیبا و مهیج در سلطان نامه فراموش نشود

به احتمال زیاد نام سلطان نامه را شنیده اید. اگر در ساعتی از روز به این مکان زیبا بروید می توانید از ساعات هوجیا سوفیا٬ مخزن های باسیلکا  و مسجد آبی دیدن خواهید کرد.

آب نمای زیبا در استانبول

اما شب های آب نمای سلطان نامه رویایی ترین و هیجان انگیزترین ساعت ها در شبانه روز را برای شما خواهد ساخت. همچنین در کنار آب نما فضای تفریحی و چشمه های زیبا لذت خواهید برد.

۶-    تجربه روشن ترین پل در شب را فراموش نکنید

اگر برای یکبار هم شده به تنگه بسفر بروید خواهید دید چگونه عاشق تماشای بسفر می شوید. در مورد مهندسی و ساختن یک پل روی آب تا حالا چیزی شنیده اید. سختی ساختن یک پل روی آب و متصل کردن دوقاره یکی از سخت ترین کارهای دنیا به حساب می آید. پل بسفر را بررسی کنید! چراغ های خیره کننده هستند.

۷-    در خیابان قدیمی Stroll Istiklal قدم بزنید

یکی از معروف ترین خیابان های استانبول٬ Stroll Istiklal  هست. خیابانی بزرگ و بسیار چشم نواز با سنگ فرش های لوکس در آنجا وجود دارد. بهترین جا برای خرید کردن٬ معاشرت٬ غذا خوردن٬ نوشیدن و تمام لذت های دنیا در این منطقه وجود دارد. اگر مخصوصا در شب به این مکان زیبا بروید حتما با چیزهای عجیب و غریب روبرو خواهید شد.

۸-    نکاتی در مورد زندگی شبانه استانبول

استانبول یکی از شهرهای بسیار زیبا در جهان شناخته شده است٬ اما در اینجا نکاتی برای ایمن ماندن و لذت بردن از شامگاه برای شما ارائه شده است. ابتدا با کلاهبرداران توریسی محلی استانبول که بسیاری از آنها شبانه گردشگران را هدف قرار می دهند آشنا شوید.

شب های استانبول

بهتر است که از تاکسی های آنلاین برای رفت و آمد در شهر استانبول استفاده کنید یکی از بهترین نمونه های آن Uber است. حتما کارت های اعتباری خود را چندین و چندبار بررسی کنید که اعتبار دارد یا نه! اینطوری می توانید درپایان بدون هیچ مشکلی غذایی مورد نظرتان را سفارش دهید.

تنها فقط همین چند مورد برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول در شب

استانبول شهری بزرگ و بسیار دیدنی که می توانید سفرعالی را برای خودتان تدارک ببینید. گردشگران زیادی علاقمند هستند که برای تفریح و گردش شب ها بیرون بروند. استانبول هم که یکی از همان شهرهای بسیار زیبا و دیدنی است که جاهای گوناگون بسیاری دارد تا از شب لذت ببرید.

در این مقاله بیشتر مکان های بسیار معروف را برای شما بازگو کردیم٬ اما یکی از مکان های بسیار دیدنی قلعه روملی حصار استانبول است که متقاضیان زیادی برای بازدید دارد.

 

استانبول مکان های دیدنی استانبول

نظرات کاربران