بهترین ساحل های استانبول که به خواب هم ندیده اید!

4734 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
سفر به استانبول و دیدن ساحل های استانبول

ساحل ها بهترین مکان هایی هستند که میتوانید در این دنیا با تمام وجود از آن ها لذت ببرید. آدم دوست دارد پاهای برهنه خودش را بر روی شن های نرم و داغ فرو کند و سپس با حس غیرقابل توصیفی که از دراز کشیدن در کنار دریای آرام و صدای موج هایی که یکی پس از دیگری به ساحل میرسند خودش را به آرامش برساند.

همه ما دوست داریم در سفر چندین بار به ساحل های شگفت انگیزی سر بزنیم که خستگی یک عمر کار و مشغله در شهرهای پرجمعیت را از تن به در کند. از آن جایی که استانبول ترکیه مقصد محبوب ایرانیان عزیز است، در این راهنما قصد داریم بهترین سواحلی را به شما معرفی کنیم که میتواند لذت سفر به استانبول را برای شما دوچندان کند.

بهترین ساحل های استانبول ترکیه برای ایرانیان

ساحل کیلیوس، یک ساحل متفاوت با رنگ و رویی سیاه!

این ساحل با اینکه در نزدیکی شهر قرار گرفته، اما میتوانید با یک ساعت رانندگی به آن برسید و از یک منظره محسور کننده، به تماشای شهر استانبول بنشینید. ساحل کیلیوس جایی است که بهترین کلوپ‌های ساحلی استانبول در آن وجود دارد و شما میتوانید نه تنها از این ساحل بلکه از مهمانی های دسته جمعی و گروه های موسیقی سنتی بین شهری که در آن راه می‌اندازند، لذت ببرید.

ساحل بورک مکانی عالی برای دوستداران تفریحات دریایی است و می‌توانید فعالیت‌های گوناگونی از موج‌سواری با کایت گرفته تا اسکی روی آب را در آن‌جا امتحان کنید. اگر به فکر یک ساحل متفاوت با سواحل شنی شمال ایران هستید، کیلیوس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

 

ساحل دالیا، کوچک ولی دوست داشتنی

دالیا یکی از ساحل هایی است که در عین کوچک بودن، تمام نیازهای شما از یک ساحل لذت بخش در استانبول را برآورده میکند. این ساحل که در نزدیکی دریای سیاه قرار گرفته، با فضای پهنی از شن، میتواند مکان مناسبی برای ریلکس کردن شما باشد. اگر دوست داشته باشید میتوانید با یک چتر و یک رو انداز آفتاب بگیرید و ازگرمای خورشید با تمام وجودتان بهره ببرید. در ساحل دالیا رستوران و کافه ای دریای به چشم می خورد که غذاهای دریایی و ترکی سرو می کند. یکی از بهترین مزایای غذاهای این ساحل، تازگی و کیفیت بالای آن است. در بسیاری مواقع مواد اولیه این غذاها به صورت آماده و برای مشتریان عزیز طبخ میشوند.

ساحل ترکیه برای گردش و تفریح

ساحل طلایی، بهترین ساحل استانبول برای یک اقامت کوتاه

این ساحل به دلیل رنگ عجیبی که در اطراف دریا دارد، محلی فوق العاده برای لذت بردن از آب های آبی دریای سیاه است. نکته ای که در مورد ساحل طلایی استانبول وجود دارد، وجود اسکله های بزرگی است که باعث میشود بتوانید از نمایی متفاوت به دریا نگاه کنید. در اطراف ساحل کلبه هایی چوبی، رستوران و کافه، بوتیک هایی شیک و مدرن و دریاچه ای جذاب به چشم می خورد که میتواند در کنار تفریحات دریایی، حسابی شما را سرگرم کند.

ساحل طلایی که تنها ۱۵ کیلومتر با شهر استانبول فاصله دارد. همانطور که در مقدمه میبینید، امکان اجاره کلبه ها و سوئیت های کنار این ساحل برای شما وجود دارد. پس اگر از افرادی هستید که دوست دارید به جای آپارتمان یا ویلا، در کنار دریا اقامت کنید، ساحل طلایی تا حد زیادی این نیازتان را رفع میکند.

ساحل های ترکیه که باید قبل از سفر ببینید

ساحل نان استاپ، بهترین امکانات رفاهی کامل در یک ساحل

وقتی ساحل نان استاپ را انتخاب می کنید، یعنی ساحلی شنی در انتظار شماست که  برای حمام آفتاب و میهمانی هایش شهرت دارد. این ساحل در کنار روستای کیلیوس استانبول قرار گرفته و جایی مناسب برای ورزش ها و تفریحات تابستانی است. می توانید در این ساحل به سراغ ورزش های هیجان انگیزی چون موج سواری و کایت سواری بروید.

اگر تشنه تفریحات مرفح در کنار دریا هستید، تفریحات آبی دیگری همچون موج سواری، کایت سواری و قایق سواری و تفریحات دیگری چون والیبال ساحلی، فوتبال، کنسرت، مهمانی های ساحلی، بسکتبال و تنیس انتخاب هایی است که روح تازه ای به روح و روان شما میبخشد.

استانبول مکان های دیدنی استانبول

نظرات کاربران