۵ تا از بهترین شهربازی های استانبول

4280 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
شهربازی های اسانبول

هنگامی که سفر میرویم به مسئله های مانند اینکه جاهای دیدنی شهر کجاست؟ جاهای تفریحی و هیجان انگیز که آدرینالین خون را بالا تر از حد ممکن بالا می برد کجاست؟ اصلا جاهای که در شهر یا کشور خودمان کمتر هست یا کلا وجود ندارد را از کجا پیدا کنیم؟

استانبول یکی از همان شهرهای شگفت انگیز است وقتی به آنجا سفر می کنید با دیدنی ها حیرت انگیزی روبرو خواهید شد. جاهای تفریحی استانبول کجاست؟ اولین سوالی است که بیشتر مسافران و گردشگران هنگام ورود به این شهر می پرسند. واقعا بهترین تفریحات کجا هستند؟

استانبول تفریحات بسیار زیادی دارد اما شهربازی‌های این شهر از همه جذابتر و هیجان انگیزتر از بقیه جاها آدرینایل خون را بالاتر می برد. در ادامه قرار در مورد معروف ترین شهربازی های شهر استانبول صحبت کنیم.

بهترین شهربازی های استانبول کدام اند؟

استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه هست که گردشگران بسیاری برای تفریح و گردش به اینجا سفر می کنند. شهربازی معروف و مشهور استانبول از جمله جاهای بسیار مهیجی هست که مسافران بسیاری برای گذراندن یک روز شاد به آنجا سفر می روند.

ویالند استانبول٬ هیجان انگیزترین شهربازی ترکیه

بزرگترین جای تفریحی ترکیه٬ شهربازی ویالند در شهر استانبول قرار گرفته است. شهربازی با تنوع امکانات بسیار مهیج از جمله انواع و اقسام سرسره های مرگ بار٬ چرخ و فلک٬ ماشین بازی٬ اتاق های فرار و رویای فاتح هستند.

شهربازی ویالند استانبول

با رفتن به ویالند سفر عالی در ویالند استانبول برای خود و همراهانتان خواهید ساخت. مهم ترین ویژگی که این شهربازی دارد هزینه به نسبت عالی که دارند. می توانید بهترین برنامه ریزی را برای سفرتان انجام دهید.

شهربازی Isfanbul٬ جای رویایی همراه با هیجان را تجربه کنید

رفتن و دیدن مکانی پر از وسایل سرگرمی هیجان خاصی دارد. حالا اینرا در نظر بگیرید که وسایل ها بسیار مهیج و جدید از بقیه شهربازی باشد. مطمئنا نمی توانید تصور کنید با چه دنیایی غیرقابل وصفی روبرو خواهید شد.

شهربازی اسفانبول

شهربازی Isfanbul  شهر کوچک که تمام امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مهیجی در دل استانبول برای خود ساخته اند.مرکز خرید٬ هتل و سرگرمی و زندگی تماما در داخل Isfanbul  ساخته شده است.

پارک بزرگ به دو بخش مهم برای بزرگسان و کودکان ساخته شده اند. علاوه بر داشتن وسایل های مهیجی که در داخل پارک ساخته شده اند دارا یک بخش بسیار هیجانی انگیزی است که انواع فیلم های بروز مهیج کودکان و بزرگسال ها را خواهید دید.

ایده بسیار جالبی که برای شهربازی در نظر گرفته اند این است که بخشی برای کارمندانی وقت بسیار محدودی دارند و  نمی توانند در ماه وقتی برای خود بگذارند.

پارک اسفانبول در مساحتی ۶۰۰ هزار متر مربع ساخته شده است که دارای ۲۰۰ فروشگاه در مرکز خرید Isfanbul  ساخته شده است. از همه قشنگ تر وجود خیابان های که در نگاه  اول حس می کنید خانه های مختلفی ساخته شده اند.  برای اطلاعات بیشتر به سایت اسفانبول مراجعه کنید: https://www.isfanbul.com/

 

دنیای سرگرمی FunLab یکی از بهترین جاهای تفریحی استانبول

فان لب یکی از بزرگترین مراکز سرگرمی در شهر استانبول و قسمت اروپایی ترکیه که در مساحتی۱۶۰۰۰ متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده است.  انواع و اقسام وسایل سرگرمی را می توانید در برج پیدا کنید. یکی از مهیج ترین وسایل سرگرمی Crazy Shark  است که شما را از ارتفاع ۲۵ رها می کند و آدرینالن خونتان را چند صد برابر می کند.

شهربازی فان لب

زمین های برای بازی های نرم افزاری ساخته شده اند که به اسم VR/Simulation شناخته شده است. اتاق های مخصوص تولید و بخش بزرگی برای تئاتر در نظر گرفته است.

زمین ژوارسیک Jurassic Land

یکی از معدود پارک های ژوارسیک که زیر نظر شرکت NA&A  آمریکایی تاسیس شده است    Jurassuc Land اصلی در شهر بزرگ لس انجلس طراحی شده است. بزرگترین پارکی که  دارای تم دایناسور در جهان شناخته شده است. ژوارسیک از نظر مقامات بین المللی همانند CNN international و همچنین انتشارات پیشرو مانند مجله Four Season ثبت  رسیده است.

دزدان دریایی استانبول یا Pirates of Istanbul

هزارتوی با آینه جایزه٬ رستوران٬ استودیوی عاکاسی٬ هدیه٬ کافه٬ خرده فروشی٬ ایده ترکیب سرگرمی٬ آموزش٬ تجارت و غذا همگی در یکجا قرار گرفته اند. بازی Mirrormaze به تنهایی یک تجربه هیجان انگیز٬ جالب و مسحور کننده است.

تجربه تفریح هیجان انگیز و مهیج در سفر به استانبول

بطور حتم سفر به استانبول یکی از خاطره انگیزترین مسافرت هایتان خواهد شد. اگر به دنبال بهترین راهنمای سفر به استانبول هستید پیشنهاد می کنم کلیک کنید و بخوانید. اما در برنامه ریزی قبل از سفرتان شهربازی های استانبول را هم در نظر بگیرید و به یکی از آنها سر بزنید.

استانبول مکان های تفریحی استانبول

نظرات کاربران