مرکز خرید فروم استانبول هیچگاه فراموش نخواهید کرد!

11671 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
فروم، بهترین مراکز خرید استانبول

ایرانی های در هر حالت روحی که باشند علاقه بسیار زیادی به خرید کردن دارند. خرید مخصوصا برای خانم ها یکی از تفریحات بسیار سرگرم کننده به حساب می آید و دوست دارند مراکز خرید جدید را پیدا کنند و به آن مکان ها سر بزنند.

مخصوصا خرید کردن در یک شهر و کشور دیگر مانند استانبول ترکیه باشد که دارای انواع مرکز خرید است و هرکسی را به سرذوق می آورد تا حداقل به یک پاساژ سر بزند و از تمام اجناس آن دیدن کنند. اگر علاقمند هستید که مراکژ خرید ارزان در استانبول بدانید کجا هست و بهترین خرید را انجام دهید پیشنهاد می کنم که مطلب مرتبط به آن مکان ها را بخوانید.

اگر می خواهید در سفر به استانبول به بزرگترین و بهترین پاساژ هم سر بزنید پیشنهاد می کنم که ادامه مقاله را مطالعه کنید که می خواهم در مورد مرکز خرید فروم استانبول صحبت کنیم.

فروم، معرفی بزرگترین مرکز خرید استانبول

دومین شهر بزرگ ترکیه دارای مراکز خرید بسیاری است اگر بخواهیم استانبول را توصیف کنیم این شهر در ابتدا مرکز خرید بوده و سپس دست و پا درآورده است. مرکز خرید فروم استانبول یکی از پاساژهای است که شما می توانید تمام اجناسی را که مطابق با سلیقه شما هست را بخرید.

فروم بک مرکز خرید بزرگ با وسعت ۴۹۵,۰۰۰ متر مربع است که بعنوان بزرگترین مرکز خرید در ترکیه و قاره اروپاست. پس می توانید تصور کنید که پا گذاشتن به این پاساژ می تواند یک تجربه کاملا متفاوتی از خرید را برای شما رقم بزند.

آشنایی با مرکز خرید فروم استانبول

این مجموعه بزرگ ۲۸۰ تا برند داخلی و خارجی را در خود جای داده است که ۵۰۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند و هرکسی که یکبار با پاساژ بزرگ سر بزنند مطمئنا مشتری دائمی خواهد شد.

یک آمار بسیار تعجب آور از مجموعه فروم که سالانه ۲۰ میلیون نفر به این مرکز خرید در خیابان بایرامپاشا مراجعه می کنند و بهترین خرید خود را در شهر استانبول انجام می دهند. یک فضای بسیار بزرگ بالغ بر ۳۰۰۰۰ مترمربع به مجموعه آیکیا اختصاص داده شده است و می توانید هرمدل از این محصولات را خریداری کنید. مساحت این مجموعه به مقداری بزرگ است که پارک و مکانی برای برگزاری فستیوال های مشهور شهر استانبول در نظر گرفته شده است.

برندهای مشهور مانند زارا، ام اند اس، سی اند ای، منگو، نایک، آدیداس، دکتلون،ایکیا، کوتون و دیگر برندها در مجموعه فروم یک فروشگاه را به خود اختصاص داده اند. و اگر به هرکدام از این برندها علاقمندهستید، به آن فروشگاه ها سربزنید و اجناس محبوب خود را خریداری کنید.

۱- برندهای معروف در بزرگترین فروشگاه های فروم

اولین چیزی که در ابتدای ورود به مرکز خرید فروم به چشم می خورد، فروشگاه و مغازه های بسیار بزرگ که متعلق به برندهای مطرح در دنیا است و تمام پوشاک های که مطابق با سلیقه شما هست را می توانید خریداری کنید.

برندهای معروف استانبول در مرکز خرید فروم

مارک های که در این فضا قرار گرفته اند شامل مارکس اند اسپنسر که یک  برند مشهور در انگلیس است و طرفداران بسیار زیادی دارد و دیگر برندها شامل اچ اند ام، زارا، بوینر و وای کی ام هستند .

۲- خرید برترین پوشاک خانم ها و آقایان را در فروم استانبول از دست ندهید

در طبقات بالاتر البته نه بصورت متمرکز یکسری نمایندگی از برندهای مظرح ترکیه و اروپا در آنجا قرار گرفته اند که حدود ۲۰ فروشگاه هستند که این عدد برای قسمت پوشاک به نسبت متناسب است و تمام اجناس مورد نظر خود را می توانید از آنجاخریداری کنید. برندهای مشهور مانند اس بولو اسن، کالینز، کوتون، استرادیواریوس، پیر گاردین، برشکا، منگو، ال سی وایکیکی و یکسری دیگر که هرکدام طرح های بسیار شیک متناسب با شخصیت افراد طراحی کرده اند.

۳- بهترین خرید پوشاک و اسباب بازی برای دنیای کودکان

به بخش هیجان انگیز مرکز خرید فروم استانبول می رسیم، خریدبرای کودکان است. از اسباب بازی و پوشاک گرفته تا تمام وسایل مورد نیاز فرزند دلبندتان را می توانید از مرکز خریداری کنید.

در کل ۱۵ نمایندگی از برندهای مشهور مانند یو اس بولو کیدز و جیکوف بانجو و مادرکر که یک فروشگاه زنجیره ای برای کشور انگلیس است را شامل می شود.

۴- تنوع طرح های کیف و کفش در مرکز خرید استانبول

علاقمندان به کیف و کفش با طرح های متنوع حتما به فروم سر بزنند که اینگونه می توانید بهترین خرید سال خود را انجام دهید. همینکه وارد مرکز خرید شوید یک راهنما دریافت کنید؛ مطمئنا اینگونه در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. انواع کیف و کفش با طرح و جنس های گوناگون که همیشه تصور می کردید در این ۲۵ فروشگاه مطمئنا پیدا خواهدشد. برترین خرید سال خود را انجام خواهید داد.

فروم استانبول- بخش کیف و کفش

برندهای معروف همانند دیجمن با سابقه ای ۱۰۰ ساله در این فروشگاه حضوردارد و دیگر مارک ها سامسونیت(امریکا)، کفش اکو مارکی معروف در زمینه ورزش، اکو، اسکچرز و در انتها دریمود هستند.

۵- لوازم آرایشی و بهداشتی بهترین ها را از فروم خریداری کنید

به این مورد فکر کنید که خانم ها به کشور دیگری صرف کنند اما لوازم آرایش خریداری نکنند. این نکته را فراموش نکنید که می توانید سوغات هم برای دوستان و آشنایان خود خریداری کنید. مارک های محبوب لوازم آرایش از جمله گلدن رز که یکی از مارک های معروف ترکیه به حساب می آید و دیگر برندها فلورمار ایتالیایی ، مک، دی بادی شاپ و ایو روشه فرانسوی در مرکز خرید وجود دارد.

۶- خرید لوازم الکترونیک و دیجیتال در بزرگترین مرکز خرید استانبول

بخش مهم دیگر فروم فروشگاه دیجیتال و لوازم خانگی هستند که شما میتوانید بهترین وسایل مورد نظر از جمله گوشی موبایل و لوازم جانبی دیجیتالی را خریداری کنید. نگران نباشید هیچگونه جنس بی کیفیتی را دریافت نخواهید کرد. اما برای خرید لوازم دیجیتال به طبقه همکف مرکز خرید فرو بروید و مارکهای مانند سامسونگ، ال جی، بوش و زیمنس را خریداری کنید.

۷-  شگفتی اقیانوس ها را در آکواریوم سی لایف استانبول فراموش نکنید

دیدن موجودات زیر دریا یک حس عجیبی به آدم دست می دهد، زمانی که وارد دنیای موجودات دریا شوید باور نخواهید کرد که این همه گونه دریایی وجود داشته باشد، سی لایف بعد از آکواریوم فلوریا استانبول به عنوان بزرگ ترین آکواریوم ترکیه شناخته شده است و اکثر گونه های دریای در این مجموعه قرار گرفته اند.

اکواریوم سی لایف استانبول

برای خرید بلیت آکواریوم سی لایف دو راه حضوری و آنلاین وجود دارد. اگر نخواستید در صف طولانی برای بازدید آکوریوم بروید می توانید به سایت سی لایف مراجعه کنید و بلیت حود را با دو قیمت ۵۴ و ۳۷ لیر ترکیه در یکی از ساعت های ۱۰ تا ۱۹ خریداری کنید.

 ۸-  بهترین طعم های متفاوت را در رستوران و کافه های فروم استانبول تجربه کنید!

به قسمت خوشمزه فروم استانبول رسیدم جای که همه ی ما بعد از یک چرخش حدود ۵ تا ۶ ساعت حتما احساس خستگی خواهیم کرد و یک جای برای نشستن نیاز داریم. فروم بیش از ۵۰ تا رستوران و کافی شاپ وجود دارد که می توانید دسر و غذاهای متفاوتی را سرو کنید.

رستوران های کوک شاپ که هزینه برای دونفر بطور متوسط ۱۳۵ لیر ترکیه،  لانچ باکس غذاهای بین المللی سرو می کند و هزینه برای

رستوران ها و کافه های فروم استانبول

یکی از بخش هایی که در کنار فروشگاه ها و مغازه های متنوع در یک مرکز خرید نمونه می توان دید، بخش رستوران ها و خوشمزه های آن است. فروم استانبول نیز از این قاعده مستثنی نیست و بیش از ۵۰ رستوران و کافه را در خودش جای داده است. در این جا برای بررسی بهتر رستوران ها، کافه و فست فودهای فروم استانبول، به معرفی تعدادی از برندهای معروف و هزینه های هر یک می پردازیم.

 و در انتها از بهترین مرکز خرید فروم استانبول خریداری کنید

در فروم می توانید بهترین اجناس از برندهای معروف در دنیا و ترکیه را خریداری کنید. اما اگر نمی خواهید از مرکز لوکس خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنم از مراکز خرید عمده لباس استانبول خریداری کنید.
استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران