هر آنچه که باید از سفر به کوش آداسی بدانید

24347 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
راهنمای سفر به شهر کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای ساحلی و توریستی ترکیه، هر ساله میزبان تعداد زیادی توریست در فصل‌های بهار و تابستان است. سواحل زیبا و متنوع این شهر بهترین انتخاب برای داشتن یک تعطیلات آرام و رویایی خواهد بود. هتل‌های لوکس و بی‌نظیر، مراکز خرید متنوع، رستوران‌ها و تفریحات دریایی هیجان‌انگیز از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر ساحلی کوش آداسی به شمار می‌رود که آن را به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است.

اگر قصد یک سفر تابستانه رویایی با هزینه کم را داشته باشید، شهر کوش آداسی بهترین انتخاب برای شما است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با هر آنچه که در مورد سفر به شهر کوش آداسی باید بدانید، آشنا کنیم.

کوش آداسی در کدام قسمت از ترکیه قرار دارد؟

شبه جزیره کوش آداسی در غرب ترکیه در نزدیکی شهر آیدین و در ۹۰ کیلومتری شهر ازمیر قرار دارد. شهر کوش آداسی با داشتن ۱۱۵۰۰۰ جمعیت و مساحت ۲۶۵ کیلومتری یکی از شهرهای کوچک اما پر رونق کشور ترکیه است. اگر در مورد راهنمای سفر به استانبول جستجو و مطالعه کرده باشید، بی شک یکی از پیشنهادات اکثر مقالات و راهنماها سفر کوتاه و چند روزه برای شما سفر به شهر کوش آداسی خواهد بود. این شهر از قدیمی‌ترین شهرهای ترکیه است که از سال ۱۹۶۰ یکی از مقاصد اصلی توریستی این کشور به شمار می‌رود.

راه های دسترسی به شهر کوش آداسی

راه‌های دسترسی به شهر کوش آداسی و سفر به شبه جزیره رویایی ترکیه

شاید با شنیدن این جمله تعجب کنید که شهر کوش آداسی فرودگاه ندارد! بله شهر کوش آداسی با آنکه در فصل تابستان میزبان ۲ میلیون مسافر است، فرودگاه ندارد. اما نگران نباشید، راه‌های دسترسی به این شهر بسیار متنوع و راحت هستند. نزدیکترین فرودگاه به شهر کوش آداسی، فرودگاه شهر ازمیر است که در ۹۰ کیلومتری این شهر واقع شده است.

برای رفتن به کوش آداسی از شهر ازمیر شما می‌توانید از قطار، کشتی، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. با توجه به بودجه و علایق خود می‌توانید راه رسیدن به شهر کوش آداسی را انتخاب کنید و در عرض ۲ ساعت از فرودگاه ازمیر به این شهر رویایی برسید.

هتل‌های شهر کوش آداسی، اقامتی بی‌نظیر و لوکس در کشور ترکیه

اکثر هتل‌های شهر کوش آداسی UALL هستند و بر خلاف هتل‌های دیگر علاوه بر صبحانه، می‌توانید از کلیه امکانات رستوران، بار، باشگاه و استخر در هر زمان و به صورت رایگان استفاده کنید. بی شک این خدمات هزینه بیشتری در زمان رزرو هتل برای شما در بر خواهد داشت، اما با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید اقامت در هتل‌های UALL برای شما بسیار به صرفه خواهند بود.

کلیه خدمات این هتل به صورت ۲۴ برای مسافرین ارائه می‌شود و امکانات غذایی و تفریحی در کنار ساحل‌های اختصاصی باعث می‌شوند تا فقط برای خرید لباس و سوغاتی از هتل خارج شوید. سواحل اختصاصی هتل‌های کوش آداسی مانند ساحل آلانیا ترکیه از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. هتل‌های ۵ ستاره پاین بی، سی لایت، آکوا فانتزی، رامادا و هتل دابل تری بای هیلتون از جمله هتل‌های لوکس و یوآل شهر کوش آداسی هستند که اقامت بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زنند.

هتل های شهر کوش آداسی

مکان‌های تفریحی و دیدنی شهر کوش آداسی

شهر کوش آداسی با تفریحات دریایی خاص و منحصر به فردی که دارد نیاز شما را از یک سفر ساحلی رویایی برطرف می‌کند. معروفترین تفریحات شهر کوش آداسی به شرح زیر هستند.

شبه جزیره دیلک، انتخابی عالی برای تفریحات آبی شهر کوش آداسی

شبه جزیزه دیلک یکی از مناطق تفریحی شهر کوش آداسی است که انواع تفریحات دریایی مانند شاتل، پاراسل، تفریحات قایقی و غواصی در این شبه جزیره انجام می‌شود. علاوه‌بر این تفریحات، آب و هوای بی‌نظیر این شبه جزیره انتخابی مناسب برای پیاده روی و طبیعت گردی است.

شهر تاریخی افه سوس، سفر در تاریخ در کوش آداسی

شهر افه اسوس یا افسوس در بین شهر ازمیر و کوش آداسی قرار دارد. اغلب به گردشگران پیشنهاد می‌شود تا در سفر به کوش آداسی از این شهر تاریخی نیز بازدید کنند. معبد تاریخی آرتمیس که قدمت آن به قرن هشتم پیش از میلاد باز می‌گردد یکی از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی کشور ترکیه است که در این شهر قرار دارد.

غار کاراجا، تجربه تاریخ و هیجان در کوش آداسی

غار کاراجا از جمله مکان‌های تفریحی شهر کوش آداسی است که در ۹ کیلومتری جاده تورگوت قرار دارد. این غار در گذشته مکان زندگی انسان‌های نخستین بوده است و با کاوش و بازدید از این غار اطلاعات زیادی از زندگی انسان‌های نخستین در اختیار شما قرار می‌گیرد.

مکان های تفریحی کوش آداسی

بهترین مراکز خرید کوش آداسی، جزیره رویایی ترکیه

کسانی که برای تعطیلات شهر کوش آداسی را انتخاب می‌کنند نگران مراکز خرید و خرید سوغاتی نباشند. مراکز خرید بسیاری در سر تا سر این شهر وجود دارند. مرکز خرید اسکالا نووا مانند مرکز خرید کاروم آنکارا یک مرکز خرید لوکس و لاکچری است که محصولات انواع برندهای معروف در این مرکز خرید یافت می‌شوند.

بازار بزرگ کوش آداسی، مرکز خرید سوکه، مرکز خرید آکدوگان و مجتمع تجاری ای وی ام از جمله مراکز خرید شناخته شده شهر کوش آداسی هستند که برای خرید سوغاتی و خرید انواع محصولات مورد نیاز می‌توانید به این مراکز خرید سر بزنید.

سفر به شهر کوش آداسی

تجربه شما از سفر به شهر کوش آداسی، شبه جزیره رویایی استانبول

در این مقاله شما را با شهر کوش آداسی، را‌ه‌های دسترسی به آن، هتل‌ها و مراکز خرید این شهر آشنا کردیم. آیا شما تاکنون به شهر کوش آداسی سفر کرده‌اید؟ اگر تجربه سفر به این شهر را داشته‌اید در بخش نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید تا ما و خوانندگان مقالات ترک مگ از نظرات و تجربیات شما استفاده کنیم.

 

ازمیر

نظرات کاربران