همه چیز در مورد رستوران مژگان استانبول – رستوران زیبای ایرانی

4087 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
رستوران مژگان استانبول

سالهاست که دیگر هدف از حضور در کافه و رستوران ها تنها غذا خوردن و سیر شدن نیست! کافه رستوران ها به یکی از پرطرفدار ترین محیط های دوستانه تبدیل شده اند که با فراهم کردن امکانات مختلف، سعی در جلب رضایت میهمانان خود دارند. کشور ترکیه و همچنین شهر استانبول به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد سفرهای مردم ایران جاذبه های بسیار زیادی دارد که کافه و رستوران های متنوع این شهر یکی از همین جاذبه های پرطرفدار است.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که از انواع مزه ها، ترکیب زیبایی محیط و طعم خوب لذت می برید، خوب می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. وقتی می گوییم کافه رستوران ها برای افراد مختلف، جذابیت های متفاوتی دارد منظورمان دقیقا همین است! در این مقاله قصد داریم رستوران مژگان را به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی استانبول را معرفی کنیم که به پاتوق بسیاری از مردم ایرانی تبدیل شده است.

آدرس رستوران مژگان استانبول کجاست؟

رستوران مژگان در میدان تکسیم واقع شده است و نیازی نیست برنامه ی خیلی خاصی برای حضور در این رستوران داشته باشید! تنها کافیست بعد از گشت و گذار در خیابان استقلال، به دنبال یک جای مناسب باشید که انواع غذای ایرانی را در آن میل کنید و همچنین از موسیقی زنده لذت ببرید. به همین سادگی با کمی قدم زدن از میدان تکسیم به رستوران مژگان می رسید. حتی نیازی به تاکسی گرفتن نیست.

آدرس رستوران مژگان استانبول

چرا به رستوران مژگان استانبول برویم؟

جواب این سوال خیلی ساده است! اگر ایرانی هستید باید حتما یکبار به رستوران مژگان استانبول سر بزنید. در استانبول به خصوص منطقه تکسیم، رستوران های بسیاری وجود دارد که کیفیت بسیار خوبی دارند. به طور مثال رستوران نصرت استانبول یکی از بهترین رستوران های ایرانی است که امکانات خوبی را فراهم می کند و با فضای بی نظیری که دارد لذت حضور را دوچندان می کند. اگر دلتان برای انواع غذاهای ایرانی مانند زرشت پلو با مرغ، آش رشته، جوجه کباب، کوبیده و غذاهای ایرانی دیگر تنگ شده باید به یکی از بهترین رستوران های ایرانی در استانبول سر بزنید. حتی اگر در روزهای پایانی سفر هستید سعی کنید یک برنامه برای حضور در رستوران مژگان داشته باشید. اگر تمام پول هایتان را در انواع فروشگاه های لباس، فستیوال های خرید ترکیه و مراکز تفریحی خرج کرده اید، خیلی نگران هزینه نباشید!

داخل رستوران مژگان

رستوران مژگان در لیست رستوران های ارزان قیمت استانبول قرار دارد!

درست است که رستوران مژگان بسیار محبوب است و غذاهای فوق العاده و بی نظیری دارد اما برخلاف تصوراتتان قرار نیست به یکباره جیبتان را در این رستوران خالی کنید و برای اسم و رسم یک رستوران پول زیادی بدهید، زیرا رستوران مژگان در لیست رستوران های ارزان استانبول قرار دارد.

شاید فکر کنید رستوران های ایرانی دیگر که در شهر استانبول وجود دارند را امتحان کرده اید و تنها منوی ایرانی دلیل کافی برای حضور شما در این رستوران نیست. اگر اینطور فکر می کنید باید به شما بگوییم که کاملا در اشتباه هستید زیرا امکاناتی که رستوران مژگان در اختیار میهمانان قرار می دهد، فوق العاده است و کمتر جایی را می توانید پیدا کنید که بهترین کیفیت و امکانات را با هزینه کم در اختیار شما قرار دهند. در ادامه به تعدادی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

غذاهای رستوران ایرانی مژگان

امکانات رستوران ایرانی مژگان در استانبول چیست؟

یکی از بدترین تجربه ها این است که افراد در رستوران نشسته اند، غذای گرم و لذیذشان آماده شده و زمانی که آستین ها را برای میل کردن غذا بالا می زنند، یک نفر می آید و دنبال صاحب ماشینی می گردد که جای خوبی پارک نشده و از قضا شما صاحب آن ماشین هستید!

  • پارکینگ، از مهم ترین امکاناتی است که رستوران مژگان در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. اگر قصد حضور در این رستوران را دارید نباید نگران جای پارک ماشین باشید زیرا پارکینگ خیابانی و همچنین پارکینگ رستوران مژگان، این دغدغه را حل می کند.
  • اینترنت رایگان، یکی دیگر از بهترین امکانات این رستوران است. هر قسمتی از رستوران باشید می توانید به وای فای متصل شوید و از اینترنت پر سرعت و نامحدود استفاده کنید.
  • رستوران مژگان دارای سرویس بیرون بر رایگان است. اگر واقعا عاشق این رستوران و غذاهای ایرانی آن شده اید اما دلتان نمی خواهد از هتل بیرون بیایید، اصلا جای نگرانی نیست. با یک تماس تلفنی می توانید غذایتان را سفارش دهید.
  • صندلی چرخ دار برای افراد معلول در این رستوران وجود دارد.
  • زمان حضور در رستوران، شاهد موسیقی زنده و لذت بخش خواهید بود.
  • امکان برگزاری جشن و مراسم در این رستوران وجود دارد.
  • رستوران مژگان به صورت ۲۴ ساعته میزبان میهمانان ایرانی و غیر ایرانی است.
  • غذاهای رستوران مژگان تنها به منوی ایرانی محدود نمی شود بلکه انواع غذاهای عربی، افغانی و خاورمیانه ای در این رستوران طبخ می شود.
منوی رستوران مژگان

اگر بخواهیم تنها نقطه ضعف رستوران مژگان استانبول را بیان کنیم، باید بگوییم که در این رستوران جایی برای علاقه مندان به وعده صبحانه نیست! در حال حاضر رستوران مژگان هیچگونه سرویسی را در وعده صبحانه ارائه نمی دهد. البته ممکن است در آینده ای نه چندان دور، صبحانه نیز در وعده های این رستوران قرار بگیرد اما در حال حاضر تنها امکان سرو ناهار و شام وجود دارد.

آیا رستوران مژگان فضای باز دارد؟

میز و صندلی چیده شده در فضای باز، خیال میهمانانی که به دنبال هوای آزاد هستند را راحت می کند. یکی از دلایل محبوبیت رستوران مژگان این است که در این رستوران شاهد دو فضای متفاوت مدرن و سنتی هستید. رستوران مژگان واقعا بزرگ است و دارا بودن دو فضای مدرن و سنتی باعث می شود این رستوران مورد پسند همه ی افراد قرار بگیرد.

استانبول رستوران های استانبول

نظرات کاربران

رستوران مژگان برخلاف رستوران ریحون کیفیت غذای عالی دارد وحجم
غذا زیاد پرسنل فوق. العاده تنها مشکلی که دارد قیمت ها بالاست

    سلام دوست عزیز
    ممنون از شما که مارو در تجربیاتتون سهیم کردید