۵ تا از بهترین رستوران های ارزان استانبول کدامند؟

4295 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین رستوران ارزان استانبول

استانبول یکی از شهرهای دیدنی با قدمت چندین هزار ساله ترکیه به حساب می آید. این شهر دارای مکان های دیدنی و تفریحی هیجان انگیز است به طوری که می توانید یک سفر بسیار شگفت انگیز را برای خودتان رقم بزنید. علاوه براینکه استانبول دارای تفریحات مهیج و دیدنی بسیاری است و اینگونه می توانید یک سفر خاطره انگیز را برای خودتان ثبت کنید، یکی از مکان های که بسیار دیدنی آکواریوم فلوریا استانبول است. اما رستوران  و کافه های بسیاری در کنار دریای مدیترانه وجود دارد که بعد از یک گردشگر طولانی در شهر می توانید به این مکانها بروید و خستگی خود را از تن به در کنید.

البته اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که همیشه به دنبال رستوران های ارزان قیمت با کیفیت عالی هستند، ترک مگ قصددارد که ۵ تا از بهترین رستوران های ارزان قیمت را برای شما معرفی کند.

۱- رستوران بیاض ایزگارا با قیمت مناسب

رستوران های دنج و آرام در شهر استانبول بسیار کم پیدا می شود. بعضی از رستوران ها هستند که بسیار کوچک اما یک ارامش بسیار خاصی در آن وجود دارد که بعد دیدن از مراکز خرید استانبول می توانید برای چندین ساعت در آن مکان نشست تا انرژی مضاعف خود را بدست بیاورید. رستوران بیاض ایزگارا یکی از همان رستوران ها است.  این رستوران بسیار کوچک اما غذاهای با کیفیت و ارزان قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

رستوران بیاض ایزگارا

از جمله غذاهای که برای مشتریان سرو می کند ساندویج های کبابی و کوفته های بسیار خوشمزه هست که این دو بسیار معروف هستند. چیز مهمی که هست این رستوران قیمت های بسیار ارزانی نسبت به کیفیت غذاها دارد. متوسط قیمت غذاها از ۳ تا ۱۱ لیر است که تنها در وعده ناهار به مشتریان ارائه می دهد.

شاید دیده باشید که برخی رستوران ها به هیچ عنوان غذاها را بیرون بری ندارند اما این رستوران اجازه می دهد که مشریان غذاها را به بیرون منتقل کنند و ساعت سرو غذا همه روزه از ۱۱ تا ۱۷ باز است اما روز تعطیل که همان یکشنبه است رستوران کوچک باز نیست.

آدرس  بیاض ایزگارا نوروسمانیه، خیابان کیلیکار ۱۴ است، وقتی به آنجا برسید با یک رستوران بسیار کوچک اما با غذاهای در اختیار مشتریان قرار می دهد.

۲- رستوران بالکان لوکانتاسی استانبول

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال غذاهای با کیفیت هستید اما قیمت ارزانی هم داشته باشد به شما پیشنهاد می کنم که به رستوران بالکان لوکانتاسی بروید و زمانی که به آنجا می روید با شلوغی خیلی خاصی روبرو خواهید شد که شما را حیرت زده می کند.

رستوران ارزان قیمت بالکان

بالکان غذاهای خوشمزه ترکی و طعم های خاورمیانه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، مطمئنا زمانی که شما این غذاها میل می کنید طعم لذیذ آن را به هیچ عنوان فراموش نخواهید کرد. محیط رستوران بسیار تمیز و بهداشتی است و زمانی که وارد رستوران می شوید با یک عطر و بوی بسیار عالی روبرو خواهید شد.

بالکان با این یک رستوران لوکس و شیک نیست اما مشتریان بسیاری دارند و کلا پاتوق یکسری آدم های که ازخوردن غذاهای رستوران بسیار لذت می برند. پیشنهاد می کنم که فقط یکبار به رستوران بالکان سر بزنید تا به مشتری دائمی تبدیل شوید.

شروع قیمت غذاهای که این رستوران سرو می کنند زیر ۲۰ لیر است  و شما می توانید وعده های مختلف را در این مکان سرو کنید. ساعت های که می توانید به این رستوران بروید از ۷ صبح تا ۱۰ شب است. آدرس  رستوران بیوگلو، برکت زاده ام کول سیکمار است.

۳- بهترین رستوران اوبا إت لوکانتاسی استانبول ترکیه

اگر می خواهید بعد از تفریحات در شهر استانبول غذاهای بسیار خوشمزه با طعم های متفاوت را امتحان کنید پیشنهاد می کنم به رستوران اوبا هم سر بزنید. کباب با گوشت تازه و حلال اما با طعم کاملا متفاوتی را در طبخ می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

بهترین رستوران ارزان قمیت شهر استانبول

شاید اوبا یک رستوران شیک نباشد اما تمام غذاهای که سرو می کنند با همان کیفیت یک رستوران لوکس است. اگر به شهر استانبول بروید و از هرکسی سوال کنید که یک رستوران ارزان قیمت با غذاهای خوشمزه از کجا می توان سرو کرد؟ اوبا إت لوکانتاسی را به شما پیشنهاد می دهند.

اگر از قیمت ها بخواهید بدانید تمام غذاها با قیمت بسیار ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند و ساعتهای مراجعه از ۹ تا ۲۲ است.

۴- رستوران سیناس گالاتا استانبول

شهر استانبول دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است یکی از این جاذبه ها معروف شهر برج گالاتا است که گردشگران بسیاری از آن خبر دارند، پیشنهاد می کنم برای اطلاع از جاذبه های دیدنی، راهنمای سفر به استانبول ترکیه را حتما مطالعه کنید. اما بریم سراغ معرفی رستوران ارزان قیمت در شهر استانبول ترکیه که سیناس گالاتا یکی از همان رستوران ها است که غذاهای با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

گاتالا بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است که انواع غذاهای ترکی، محلی و همچنین غذاهای گیاهی را در اختیارتان قرار می دهد. راز خوشمزگی رستوران سیناس این است که هرچه در چنته دارد را برای مشتریان خود سرو می کند. خوبی که این رستوران دارد این است که غذای خودتان را می توانید با آرامش و طمئانیه سرو کنید.

قیمت غذاهای که سرو می شود از ۲ تا ۵ دلار است  و می توانید هزینه بسیار کمی برای وعده های غذای خود در سفر داشته باشید. آدرس رستوران ساکولو مهلهری، خیابان گالپی دئد، شماره ۱B است.

۵-  رستوران ضیا بابا تورک موتفاجه

پیشنهاد می کنم در سفربه استانبول به  مسجد ایاصوفیه حتما سر بزنید اما بعد از یک گردش بسیار طولانی می توانید به رستوران ضیا بابا تورک که در نزدیکی ایا صوفیه است برای استراحت و برطرف کردن گشنگی خود غذاهای بسیار خوشمزه و عالی میل کنید.  رستوران ضیا علاوه بر اینکه غذاهای محلی استانبول را دارد می توانید غذاهای گیاهی و وگان را هم سرو کنید.

ضیا بابا تورک استانبول

اگر بخواهید از فضای داخلی رستوران بدانید یک فضای ساده اما کاملا بهداشتی که دارای صندلی ها و میزهای بسیار تمیز هستند و همچنین تمام کارکنان آنجا مودب و به خوبی پذیرای مهمان هستند.

 

استانبول رستوران های استانبول

نظرات کاربران