۵ تا از بهترین مکان های تفریحی شهر آنکارا به یاد داشته باشید

4985 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کیفیت زندگی را میتوانید با مسافرت چندین برابر افزایش دهید. سفر به شهری که تا به حال به آنجا نرفته اید می تواند برای شما جذاب و هیجان انگیز به حساب بیاید.

آنکارا جزء آندسته از شهرهای است که شما می توانید از لحظه لحظه آن لذت ببرید، مکان های دیدنی شهر آنکارا به قدری زیاد و جذاب است که می توانید خاطرات عالی را برای خودتان ثبت کنید.

اما برای اینکه  در یک سفر آدرینالین خون خودتان را چندین برابر کنید پیشنهاد می کنم مکان های تفریحی آنکارا را به هیچ عنوان از دست ندهید. چندان این مکانها جذابیت دارد که می توانید روزهای عالی را بگذرانید.  در ادامه قرار است در مورد بهترین مکان های تفریحی آنکارا صحبت کنیم و می توانید قبل از سفر به آن شهر یک برنامه ریزی عالی برای خودتان تهیه کنید.

۱- آنکا، مهیج ترین شهربازی آنکارا در قلب پایتخت ترکیه

وقتی حرف از هیجان می زنیم پیشنهاد می کنم یکسری هم به شهربازی بزنید. اما نه هر شهربازی که تنها وسایلی دارند که هیچ لذتی برای شما ندارد.  اما پیشنهاد می کنم در سفر به آنکارا حتما سری هم به شهربازی آنکا بزنید، تمام وسایلی که در این شهربازی وجود دارد، مهیج ترین و هیجان انگیزترین وسایل ها را دارد می توانید انرژی های منفی که در شما وجود دارد در این مکان تخلیه کنید.

بهترین مکان دیدنی آنکارا، شهربازی آنکا

مساحت این شهربازی حدود ۱۲۰۰۰۰۰ متر مربع است که ۱۰۰۰۰۰۰متر آن تنها با وسایل بازی چیده شده است. این پارک دارای ۱۲۱۷ وسایل بازی بزرگ و کوچک است که برای می توانید در هر موقع از سال به آنجا بروید.

در کنار این شهربازی یک باغ وحش بزرگ وجود دارد که می توانید در کنار تفریح به باغ وحش هم بروید و گونه ای از حیوانات نادر آسیایی دیدن کنید. همچنین کمی جلوتر بروید به مجسمه های که روی آنها کار شده است و چیزی که شما را جذب می کند زیبایی و عظیم الجسته بودن است.

یک مجسمه غول پیکری از دایناسور در این پارک ساخته شده است که ارتفاع حدود ۷۰متر مربع دارد و همچنین در کتاب به دلیل ارتفاع و جسته بزرگی که دارد در کتاب گینس ثبت شده است.

تجربه بهترین شهربازی در بزرگترین شهر ترکیه لذت بازی را چندین برابر می کند، حس خوشایند این شهربازی را هرگز فراموش نمی کنید.

۲- اسکی در کوه الما آنکارا هرگز فراموش نکنید

زندگی بدون هیجان هیچگونه جذابیتی ندارد. آنکارا دارای بهترین تفریحات هست و می توانید برای انرژی گرفتن به هرکدام از آنها سر بزنید. اما اگر عاشق اسکی هستید می توانید به بلندترین کوه در شهر آنکارا بروید و یک دل سیر اسکی سواری کنید.

پیست اسکی الما، بهترین مکان تفریحی در آنکارا

این کوه به نام الما است. زیبایی کوه الما در فصل زمستان چندین برابر می شود. مسافران و گردشگران زیادی در فصل زمستان به این شهر سفر می کنند.

ارتفاع کوه الما حدود ۱۸۵۵ متر در ۲۳ کیلومتری شرق آنکارا است اگر به بالای این کوه بروید کل شهر زیر خواهید دید. لذت بخش ترین حالت اینکه به بالای کوه بروید و یک اسکی عالی را انجام دهید. بهترین حس زمانی به شما دست می دهد که به یک کافه یا رستوران بروید و یک چای یا یک نسکافه بنوشید.

۳- تفریحات هیجان انگیز در پارک سنسلیک آنکارا یادتان نرود

اگر تا به امروز تجربه تفریح هیجان انگیز را نداشته اید پیشنهاد می کنم به پارک سنسلیک بروید. بهتری مکان تفریحی در شهر آنکارا به حساب می آید. وقتی که وارد این پارک می شوید اولین چیزی که می بینید استخر بزرگ که امکاناتی همچون قایق پارویی، رستوران، چایخانه و غذاخوری  دارد و می توانید لذت کامل یک روز را در آنجا ببرید. اگر تصمیم گرفته اید به آنکارا سفر کنید و تمام جاذبه های شهر هم دیدن کنید بهتر که در ماه اردیبهشت به شهر آنکارا سفر کنید.

پارک سنسلیک آنکارا

سفر به آنکارا خودش یک هیجان خاصی دارد اما رفتن به جاهای که ضربان قلبمان را چندین برابر می کند حسی شگفت انگیزی را منتقل خواهد کرد. مسافرت تنها جایی تفریحی است که می تواند شادابی و نشاط را به شما منتقل کند.

۴-  قایق سواری در دریاچه گولباشی آنکارا امتحان کنید

زیباترین دریاچه در شهر آنکارا که می توانید قایق سواری انجام دهید و لذت ببرید، گولباشی است. برای رفتن به این دریاچه به جاده قونیه در ۲۵ کیلومتری جنوب آنکارا بروید. جاده قونیه یک جاده بسیار زیبا و سرسبز است که هوای بسیار عالی دارد.

مسافران و گردشگران زیادی سالانه به دریاچه موگان آنکارا سفر میکنند و یک منظره سرسبز و رودخانه بزرگی که از کوه های آنکارا سرچشمه می گیرند. زیبای بسیار محسور کننده ای دارد و افراد بسیاری قدم به این سرزمین زیبا می گذارند.

۵- پارک گیاه شناسی آنکارا تفریحی از جنس آرامش

تفریح همیشه نباید از جنس هیجان باشد گاهی اوقات تفریحاتی انجام دهید که آرامش دهنده باشد. پارک گیاه شناسی آنکارا جذابترین تفریح به حساب می آید. اما قبل از هرچیزی پیشنهاد می کنم با بهترین مکان های تفریحی آنکارا آشنا شوید. پس از آن می توانید برای اینکه حس عالی داشته باشید به پارک گیاه شناسی آنکارا بروید.

بهترین مکان تفریحی در پایتخت آنکارا

اگر از تفریحات مهیج خسته شده اید و نیاز دارید برای پیک نیک به یکی از قشنگ ترین جاهای آنکارا بروید پارک گیاه شناسی بهترین جا به حساب می آید. در این پارک انواع و اقسام درختان و گیاهانی که در عمر خود ندیده اید را مشاهده می کنید.

گیاه هان بومی شهر آنکارا در این پارک بزرگ خواهید دید و می توانید در ذهن خودتان ثبت کنید و لذت کافی ببرید. در وسط این پارک بزرگ رودخانه های کوچک وجود دارد که بوی طبیعت را استشمام کنید و زمانی که بادهای خنک به شما می خورد، حس عالی را تجربه خواهید کرد.

و در انتها به بهترین مکان تفریحی شهر آنکارا بروید

آنکارا پایتخت شهر ترکیه و یکی از زیباترین شهرهای ترکیه به حساب می آید. بعد از اینکه خرید خودتان را از بهترین اوت لت های شهر آنکارا انجام دادید. پیشنهاد می کنم تمام مکان های تفریحی آنکارا سربزنید. لذت سفر خودتان را چندین برابر کنید.

سعی کنید هیچکدام از اینها را فراموش نکنید این می تواند دفترچه خاطرات عالی برای شما بسازد.

 

آنکارا مکان های تفریحی آنکارا

نظرات کاربران

سلام ممنون از مقاله خوبتون
پیشنهاد می کنم در مورد پارک جنگلی آتاتورک هم یک مقاله بنویسید

    سلام ممنون که وقت گذاشتین و مطالب ما را خوندید. اما یک مقاله جامع و کامل در مورد پارک جنگلی آتاتورک نوشته شده است اگر علاقمندید به خواندن مقاله حتما به صفحه مورد نظربروید.

سلام قصد داشتم هفته ای دیگه آنکارا برم و این مقاله بهم خیلی کمک کرد. ممنون

    سلام وقت بخیر خیلی خوشحالیم که تونسیم به شما کمک کنیم. اگر علاقه دارید آنکارا گردی کنید مقالات بسیاری در موردشون نوشته شده است.پیشنهاد می کنم که حتما بخونید

سلام مقاله عالی بود
اما در مورد ساحل های آنکارا هم بیشتر بنویسید ممنون

    سلام ممنون
    در مورد ساحل های آنتالیا چندین مورد نوشته ایم حتما روزهای بعدی مقاله های در ساحل های دیگه ترکیه می نویسیم