۵ تا از بهترین اوت لت آنکارا را در سفر به ترکیه فراموش نکنید!

6711 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین اوت لت آنکارا

ترکیه یکی از گردشپذیرترین کشور در آسیا به حساب می آید. در سال های اخیر ایرانی های زیادی علاقمند شدند به شهر آنکارای ترکیه مسافرت کنند. اما در سفر اولین چیزی که به ذهن ما ایرانی ها می رسد، خرید است. خیلی از مسافران نمی دانند از کجا خرید خودشان را انجام بدهند. شما هم جزو آن دست افراد هستید که دوست دارید از مراکز خرید ارزان آنکارا خرید خودتان را انجام دهید؟

علاوه براینکه چندین مرکز خرید ارزان در شهر آنکارا وجود دارد؛ این شهر دارای اولت لت های مختلف است که بهترین و ارزان ترین خرید خودتان را می توانید از این مکان ها انجام دهید. اگر نمی دانید اوت لت چیست؟ یا آن مکان ها در کجای آنکارای ترکیه قرار گرفته حتما ادامه مقاله را بخوانید.

اوت لت (outlet) چیست؟

با جستجو در سایت های فروشگاهی خارجی به  کلمه اوت لت برخورد خواهید کرد. شاید نمی دانید که این کلمه به چه معنی است. کلمه ی اوت لت به معنی حراجیست. البته دو مدل اوت لت وجود دارد و هرکدام معانی متفاوتی دارند و برای اجناس مختلفی استفاده می شود.

مراکز خرید اوت لند

فروشگاه ها براساس کاربری که دارند اوت لت های مختلفی استفاده می کنند. اوت لت استور (outlet store)  و فکتور استور (factory store)

اگر در یک فروشگاهی بنری برروی فروشگاه با عنوان اولت استور دید، یعنی این فروشگاه ها برندهای خاصی از سراسر دنیا را به حراج گذاشته اند. فکتوراستورها در کنار کارخانه های وجوددارد و محصولات خودشان را بصورت مستقیم بفروش می رسانند.

اولین بار فروشگاه های که تحت نظر “هارولد آلفوند” که بناینگذار کمپانی کفش “دکستر” است، انجام شد. شهر آنکارا علاوه بر مرکز خرید کیزیلای آنکارا که می توانید تمام اجناس را ارزان خریداری کنید، مراکز خرید هم به عنوان اوت لت وجود دارد که می توانید آز آنجا خریداری کنید.

۱- مهیج ترین خرید در مرکز خرید اوت لت YKM

یک مرکز خرید بزرگ با فروشگاه های از برندهای مختلف در سطح اروپا و ترکیه که میتوانید با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید و نگران بی کیفیت بودن اجناسی که می خرید نباشید.

مرکز خرید YKM

و از هر فروشگاهی که چشم تان گرفته است خریدخودتان را انجام دهید که اجناس بی کیفیتی را در آنجا نخواهید دید. قیمت اجناس در ایران هرروز بالاتر می رود و همچنین کیفیت های بسیار پایین را به شما می دهند و در سفر به آنکارا می توانید بهترین خرید خودتان را انجام دهید.

مرکز خرید YKM باکیفیت ترین اجناس را با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

پیشنهاد می کنم این مرکز خرید را در سفربه آنکارا فراموش نکنید، چیزهای می بینید که در هیچکدام از مراکز خرید وجود ندارد.

۲- اوقاتی شاد در مرکز خرید Mudo

علاوه بر جاذبه های دیدنی شهر آنکارا می توانید شادترین لحظات را در مرکز خرید این شهر بگذرانید. مرکز خرید Mudo  محبوب ترین اولت لند در بین دانشجویان شهر آنکارا است. این فروشگاه دوطبقه بسیار بزرگ دارد که در طبقه اول سراسر فروشگاه های آقایان وجود دارد و از پله برقی بالا به طبقه دوم بروید و اکثر برندهای دنیا و اروپا هرکدام یک فروشگاه به خوداختصاص داده اند در این فروشگاه های می توانید بهترین اجناس را خریداری کنید.

مرکز خرید mudo در آنکارا

اگر به برخی اجناس برخورد کردید که بسیار گران بودند تعجب نکنید که بعضی فروشگاه ها بنا برعرف مرکز خرید گرانتر از بقیه اجناس خودشان رابفروش می رسانند. اما مطمئنا از تمام طرح های و دوخت لباس ها راضی خواهید بود. با کیفیت ترین پوشاک ها را با بهترین قیمت از Mudo خرید خواهید کرد. قیمت های این برندها بسیار مناسب هستند. .

۳- تجربه ای بسیار متفاوت از اوت لت Erzincanlilar Giyim

انواع اجناس مانند پوشاک،  کفش، کیف، جواهر، لوازم آرایش و وسائل تزئینی با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب را می توانید از مرکز  Erzincanlilar Giyim خریداری کنید. البته باید این نکته را به شما بگوییم که برخی از فروشگاه ها اجناس بی کیفیت هم به مسافران می دهند و این می تواند کمی مسافران را دلزده کند اما مسئولان مرکز خرید که دفتری جلوی پاساژ دارند و می توانید از آنها راهنمایی بگیرید.

یک ویژگی بسیار خوبی که این مرکز خرید دارد جلوی در ورودی مینی بوس و اتوبوس های زیادی توقف کرده اند و دیگر نگران رفت و آمد خود به شهر آنکارا نباشد. خب اگر با ماشین شخصی خودتان به شهر آنکارا آمدید و می خواهید از این مرکز خرید بازدید کنید، یک پارکینگ بزرگ دارد که براحتی می توانید در آنجا پارک کنید.

۴-خرید شگفت انگیز در اوت لت Kotcu

شاید این مرکز خرید از بقیه مراکز بسیارکوچک تر باشد اما اجناس بسیار با کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد.  پیشنهاد می کنم برای یکبار هم شما به این مراکز خرید بروید. بهترین اجناس را در این مرکز پیدا می کنید. چیزی که از همه جالب تر اینکه فروشنده ها تمام تلاش خودشان را می کنند تا بهترین ست را برای مشتریان خود انجام دهند.

بهترین مرکز خرید اوت لت آنکارا

اکثر مسافرها که وارد این مرکز خرید می شوند، از خرید که انجام می دهند راضی و خوشحال هستند. از نظر قیمت و کیفیت بهترین اجناس را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

۵- خرید با تنوع بالا در اوپتیوم اوت لت) (Optimum Outlet

اگر به دنبال بهترین برند در اوت لت آنکارا می گردید پیشنهاد می کنم به اوپتیموم بروید. اجناس با طرح های متفاوت را در آنجا خواهید دید. این مرکز خرید معروف ترین و مشهورترین مرکز خرید شهر آنکارا به حساب می آید و مسافران و گردشگران برای خرید به این مرکز خرید می روند و بهترین ها را از این مرکز خریدارای می کنند.

مرکز خرید اوپتیوم اوت لت آنکارا

نگران نباشید کیفیت و قیمت در این مرکز خرید نباشید که تمام کسانی که به این مرکز رفته رضایت کامل داشته. مهم تر از همه اینکه در سال های گذشته ۹ میلیون نفر برای خرید به این مرکز رفته اند و  این می توانید با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید.

 و در انتها بهترین اوت لت آنکارا را انتخاب کنید!

براساس رضایت مسافران بهترین اوت لت آنکارا را تمام آنهای که در بالا معرفی کرده ایم است. اما اینکه شما کدام یک از آنها را برای خرید انتخاب کنید این بستگی به شما دارد و کدام به هتل شما نزدیک است و یا علاقه بسیاری دارید از آن بازدید کنید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران