معرفی ۴ هتل خوب و ارزان آنتالیا،‌ برای یک سفر خاطره‌انگیز

3927 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ارزانترین و بهترین هتل های آنتالیا

آنتالیا یکی از معروف‌ترین شهر های توریستی ترکیه است که در جنوب‌ آن و نزدیک دریای مدیترانه قرار دارد. شهر زیبا و سرسبز آنتالیا از مراکز مهم توریستی و گردشگری ترکیه محسوب می‌شود که همه ساله مسافران زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می‌کند. یکی از مهم ترین دغدغه های این مسافران قبل از سفر، مکانی است که قرار است در آن اقامت داشته باشند.

معمولا در هنگام انتخاب هتل و رزرو کردن جا، افراد به موقعیت هتل و دسترسی  به مراکز خرید و تفریحی اهمیت زیادی می‌دهند. برای مثال آلانیا شهری در نزدیکی آنتالیا است که تعداد مراکز خرید موجود در آن بسیار زیاد است و مسافرین و گردشگران بسیاری برای خرید سوغاتی به این مراکز سر می‌زنند. لذت خرید سوغاتی  و پاساژگردی باعث شده است که نزدیکی هتل ها به بهترین مراکز خرید آنالیا برای آنها یک امتیاز مهم و مثبت به شمار بیاید. ما در ادامه ۵ هتل خوب و ارزان در آنتالیا را که علاوه بر کیفیت، موقعیت خوبی هم دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- هتل لارا هاردیانوس آنتالیا، یکی از هتل‌های داخل شهر آنتالیا

یکی از بزرگترین هتل های چهار ستاره آنتالیا که در لارا در ۱۱ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است، هتل لارا هاردیانوس نام دارد. می‌توانید غذای خود را در رستوران این هتل، که روبه روی یک استخر بزرگ و روباز است، میل کنید. رستوران هتل لارا هاردیانوس با سرو انواع غذاها مانند کباب و ماهی پذیرای شما خواهد بود. میهمانان گرامی می‌توانند با پرداخت هزینه اضافی در منطقه ساحل اختصاصی، از غذا و نوشیدنی هایی که هتل برای میهمانانش تدارک دیده است بهره مند شوند. این هتل علاوه بر استخر رو باز، فضای مخصوص بازی برای کودکان، جکوزی و سونا هم دارد که می‌توانید رایگان از آنها استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل لارا هاردیانوس می‌توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، کلاب شبانه، بوفه و محل کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت آنتالیا

۲- هتل گولیزار در آنتالیا، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های آنتالیا

یکی از هتل های دو ستاره آنتالیا که در نزدیکترین نقطه به ساحل کنییالتی دریای مدیترانه با ویوی چشم انداز و زیبا قرار دارد هتل گولیزار آنتالیا است. این هتل کوچک و جمع و جور، ۷ کیلومتر با قسمت اصلی شهر آنتالیا فاصله دارد و فاصله آن با دریا تنها ۳ دقیقه پیاده روی است.  فاصله هتل گولیزار با پارک آبی ددمان آنتالیا با اتومبیل ۲۰ دقیقه است. شما می‌توانید برای صبحانه خود صبحانه محلی مخصوص آن را سفارش داده و از آن لذت ببرید. این هتل هم مانند لاراهاردیانوس دارای استخر روباز، اینترنت، پارکینگ رایگان و خدمات ۲۴ ساعته است.

هتل گولیزار یکی از ارزانترین هتل های آنتالیا

۳- هتل گراند میرامو ترکیه، هتلی در منطقه کمر آنتالیا

اگر قصد اقامت خانوادگی در یکی از بزرگترین و بهترین هتل های آنتالیا را دارید هتل گراند میرامو می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. هتل گراند میرامو فضای اقامتی و تفریحی بسیار بزرگی دارد که استخر بزرگ روباز آن جذابیت آن را چند برابر کرده است. این هتل تا ساحل به اندازه ی ۵ دقیقه پیاده روی و تا مرکز شهر ۴ کیلومتر فاصله دارد. هتل گراند رستوران بزرگی دارد که صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه در رستورانش سرو می‌شود. اتاق های این هتل بزرگ و زیبا امکانات کاملی دارند و ویو آنها رو به استخر رویاز آن یا ساحل دریا است. از دیگر امکانات هتل گراند، اینترنت و پارکینگ رایگان، خشکشویی، استخر سرپوشیده، فضای بازی مخصوص کودکان، ماساژ و اسپا می‌توان نام برد.

هتل گراندمیرامو یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های آنتالیا

۴- هتل آنتالیا پلاس، یکی از هتل‌های خوب و ارزان آنتالیا

یکی از بهترین هتل های آنتالیا که ویوی بسیار زیبایی به دریای مدیترانه دارد هتل آنتالیا پلاس است که ۳ کیلومتر با مرکز این شهر فاصله دارد. با کنار زدن پرده ی اتاق های این هتل، دیدن آبهای دریای مدیترانه شما رابه وجد خواهد آورد. این موضوع توجه زوج های جوان بسیاری را برای گذراندن دوران زیبای ماه عسل به خود جلب می‌کند. هتل آنتالیا پلاس نیز دارای یک استخر روباز و فضای بازی جداگانه برای کودکان است. تعدادی از اتاق های این هتل علاوه بر دریا به سمت جنگل هم اشراف دارند که می‌تواند سفری رویایی و خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. از دیگر امکانات رفاهی هتل آنتالیا پلاس اینترنت رایگان، سونا، ماساژ، بوفه، کلاب شبانه و پارک آبی را می‌توان نام برد.

انتخاب یک هتل مناسب نیاز یک سفر رویایی

سفر آنتالیا به عنوان یکی از زیبا و جذاب ترین شهر های توریستی ترکیه می‌تواند برای هرکس دلپذیر و به یاد ماندنی شود. این شهر توریستی زیبا علاوه بر جاذبه های طبیعی مانند: شهر زیبای ترابزون، مراکز خرید و پارک های آبی بسیاری دارد که بهره مندی از آنها سفر شما را بسیار دل انگیز خواهد کرد. استفاده از این خدمات وابسته به انتخاب هتل یا اقامتگاه و فاصله هتل ها از مراکز تفریحی است. علاوه بر فاصله معیار هایی مانند هزینه درنظرگرفته شده و امکانات محل اقامت می‌تواند در انتخاب آن تاثیر زیادی داشته باشند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های شهر آنتالیای ترکیه را  با قیمت های مناسب به شما معرفی کنیم.

همچنین اگر دوست دارید با سایر جاذبه های طبیعی ترکیه و مراکز خرید آن آشنا شده و یا جواب سوالاتی مانند ترابزون ترکیه کجاست؟ بهترین پارک های آبی ترکیه در کدام شهرها قرار دارند؟ مارماریس کجاست و چه امکانات تفریحی دارد؟ و غیره را بدانید می‌توانید در مجله ما آنها را پیدا کنید.

هتل آنتالیا

نظرات کاربران