۷ تا از ارزانترین مراکز خرید آنتالیا فراموش نکنید!

5349 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مراکز خرید آنتالیا

همیشه افرادی که به سفر می روند قصدشون گردش و تفریح نیست. خرید یکی از مهم ترین دلیلشون برای رفتن به سفر می باشند. ترکیه یکی از همان کشورهای است که  شما می توانید بهترین اجناس را خریداری کنید. اما ترکیه یکی از همان کشورهای هست که اجناس را با قیمت های متفاوتی د راختیار مشتری می گذارند.

اما امروز هدفمان از نوشتن این متن معرفی ارزانترین مراکز خرید آنتالیا است٬ منظور از ارزان ابن نیست که کیفیت اجناس در حد صفر باشد بلکه کیفیت هرکدام اجناس عالی هستند.

در ادامه با ما همراه شوید تا مراکز خرید در آنتالیا معرفی کنیم٬ اینگونه می توانید براحتی تصمیم بگیرید که از کدام مراکز خرید بهترین و ارزانترین خرید را انجام دهید.

۱-     مرکز خرید میگروس آنتالیا٬ خرید عالی درترکیه

مرکز خرید میگروس آنتالیا در کنار ساحل قرار دارد و بعد از اینکه خرید کردید کنار ساحل بروید و از هوا لذت ببرید. همچنین در سال های اخیر بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید ارزان قیمت شناخته شده است. بهترین برندها در ترکیه و اروپا در میگروس یک نمایندگی دارند.

اما چرا اجناس را با قیمت ارزان می فروشند؟ شاید دلیل اینکه در این مرکز خرید اجناس را با قیمت مناسب خریداری می کنید این باشد که پوشاک تک شده باشد یا در حراج های فصلی قرار گرفته باشند.

آدرس مرکز خرید میگروس: ترکیه٬ آنتالیا٬ محله آراپسویو٬ پلاک ۳۰

مرکز خرید ارزان آنتالیا

۲-     مرکز خرید دیپو آنتالیا٬ هرگز فراموش نکنید

مرکز خرید دیپو در سال ۲۰۰۴ در شهر آنتالیا افتتاح شد. هرسال حدود ۵ میلیون مسافران و گردشگر به این مرکز خرید برای خرید می روند. مشهور بودن دیپو تنها به دلیل این است که اجناسی که در اختیار مشتریان قرار می دهد ارزان قیمت و باکیفیت هستند. اما مرکز خرید دیپو یک معماری بی نظیری دارد که هرکسی را خیره می کند و لذت خرید را چندین برابر می کند.

مرکز خرید آنتالیا

سبک معماری مرکز خرید دیپو کاملا به سبک قرون وسطایی ساخته شده است و از رنگ های شاد مانند نارنجی در طراحی این مرکز خرید استفاده کرده اند.

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید ۱۵ رستوران و کافه٬ ۵ تا از سینما٬ کارتینک در فضای ۳۰۰۰ متر مربع٬ زمین بازی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

۳-    مرکز خرید مارک آنتالیا٬ تجربه لذت بخش خرید

مرکز تجاری مارک در سال های ۲۰۱۳ برای مردم محلی ساخته شد اما با داشتن اجناس باکیفیت بالا و قیمت مناسب در شهرهای دیگر شناخته شده است. حتی در سال های اخیر مسافران و گردشگران زیادی برای خرید کردن رغبت نشان داده اند.

مرکز خرید و تفریحی آنتالیا

بیشتر محصولات در این مرکز خرید برای مد و فشن٬ سرگرمی٬ غذا و محصولات تکنولوژی است که در فضایی حدود ۵۱۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. از همه مهم این است که برندهای معروف ترکی در این مرکز خرید فعالیت می کنند.

نگران نباشید که فرزندتتان را همراه خودتان به مرکز خرید برده اید٬ وسائل سرگرمی برای کودکان شما فراهم شده است که می توانید برای ساعت ها فرزندتان را در آنجا قرار دهید.

۴-     مرکز خرید شی مال٬ متفاوت خرید کنید

شی مال در آنتالیا یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود  که حدود ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد. تمام اجناسی که در این مرکز خرید فروش می رسانند همگی لوازم مد و فشن است. هرمدل و طرح در مرکز خرید شی مال وجود دارد که می توانید براساس سلیقه یتان خریداری کنید.

در این مرکز خرید پر  از فروشگاه  و مغازه معروف و مشهور از برندهای خاص بین اللملی وجوددارد که قیمت های مناسبی دارند.

مرکز خرید چند طبقه آنتالیا

۵-     مرکز خرید تراسیتی در شهر آنتالیا بیاد داشته باشید

اکثر مسافران علاقه مندند برای خرید به جاهای بروند که علاوه برخرید بتوانند تفریح کنند. مرکز خرید تراسیتی از همان مراکزخریدی هست که مسافران برای گردش  وتفریح به این پاساژ می روند.

مشهورترین برندهای ترکی برای اجناس همچون لوازم آرایش٬ کودکان و نوجوان به این مرکز خرید مراجعه می کنند. امکانات رفاهی همچون رستوران و کافه هم در این مرکز خرید وجود دارد و ساعت های دل انگیزی را می توانید تجربه کنید.

مرکز خرید رفاهی آنتالیا

۶-    مرکز خرید آکا پارک آنتالیا٬ بهترین اجناس را خریداری کنید

مرکز خرید آکاپارک در مساحتی حدود ۵۸۰۰ متر در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. مرکز خرید آکاپارک در ۴ طبقه ساخته شده است. یکی از بهترین مزیت های آکا پارک داشتن کالاهای مانند انواع لباس های مردانه و زنانه٬ محصولات نساجی٬ جواهرات٬ اسباب بازی٬ وسائل ورزشی٬ کیف و کفش٬ لواز جانبی مانند موبایل و لب تاپ و غیره عرضه می شود.

مرکز خرید و خوراکی آنتالیا

اگر بدنبال چیزهای خوشمزه هم باشید می توانید در مرکز خرید آکا پارک خریداری کنید از دسر گرفته تا آبنبات و شکلات های اصل ترکی وجوددارند.

طلا و جواهر های اصل ایتالیایی٬ ترکی هم در آکا با قیمت روز با انواع طرح های گوناگون فروخته می شوند. یکی دیگر از خوبی های مرکز خرید آکا نزدیک بودن به جاهای معروف آنتالیاست.

۷-    مرکز خرید اراستا در آنتالیا٬ خرید متفاوت در ترکیه

اراستا مرکز خریدی خاص در آنتالیای ترکیه است. به این دلیل که تمام اجناسی که در این مرکز خرید بفروش می رسد با تمام طرح های مد و فشن روز در دنیا تطابق دارد. تمام محصول و اجناس مطابق با طرح های روز دنیاست.

مرکز تفریحی آنتالیا

امکانات رفاهی و تفریحی همچون:

  • سالن بولینگ
  • زمین پاتیناژ
  • اسکیت روی یخ
  • سالن سینما
  • رستوران و کافه
آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران