بهترین و ارزان ترین اجناس در مرکز خرید اولیویوم استانبول

14951 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پایتخت فرهنگی استانبول

سفر یکی از تفریحات عالی برای گرفتن آرامش روحی و جسمی به حساب می آید. اکثر ایرانی های زیادی علاقمند هستند به کشورهای همسایه برای مسافرت بروند. یکی از این کشورها ترکیه است و همچنین آمارهای سفر نشان می دهد که شهر استانبول را برای گشت و گذار انتخاب می کنند. البته باید این را درنظر گرفت که مردم ایران علاقه زیادی به خریدکردن مخصوصا فروشگاه های که اجناس با کیفیت دارند و همچنین شهر استانبول دارای بهترین مراکز خرید در کشور ترکیه  است که دارای برندهای معروف از تمام دنیا وجود دارد.

در ادامه می خواهیم در مورد مرکز خرید اولیویوم استانبول با تمام جزئیات صحب کنیم با ترکمگ همراه شوید.

 شهر استانبول دومین شهر پرجمعیت ترکیه

استانبول بزرگترین شهر ترکیه و همچنین تنها شهر در جهان است که به دوبخش تقسیم شده یکی از این بخش ها به اروپا و دیگری به آسیا متصل می شود که از طریق تنگه بسفر از همدیگر جدا شده اند.

استانبول بزرگترین شهر ترکیه

 مکان های تفریحی استانبول بیش از تصورات شما است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند اما مهم تر از همه وجود مراکز خریدی که در داخل شهر وجود دارد. هرکدام از این فروشگاه ها دارای  برندها متفاوت از تمام دنیا هستند.

استانبول پایتخت فرهنگی اروپا است و همین موضوع باعث شده است که افراد زیادی به این شهر برای خرید کردن سفر کنند. در ادامه در مورد بزرگترین مرکز خرید استانبول اولیویوم خواهیم نوشت.

مرکز خرید اولیویوم استانبول

بزرگترین شهر ترکیه مراکز خرید زیادی دارد اما مهم ترین مرکز خرید استانبول می تواند اولیویوم باشد. مارک های معروف در دنیا در این پاساژ بزرگ دارای شعبات بسیاری هستند.

به منطقه زیتون بورنو بروید با یک ساختمان بزرگ مواجه می شوید که این همان مرکز خرید اولیویوم استانبول است. زمانی که وارد این مرکز شوید اولین چیزی که شما را جلب می کند گردشگران زیاد ایرانی است.

مرکز خزید اولیویوم

مطمئنا مهم ترین دلیل حضور تعداد زیاد ایرانی ها در این مرکز وجود تعداد غرفه های اوت لت است و براحتی می توانید اجناس برندهای مختلف را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تمام حراجی ها در مراکز خرید اولیویوم

اکثر برندهای دنیا در این مرکز خرید دارای فروشگاه های هستند که تمام اجناسی که به فروش نرفته است را یکسری مراکز اوت لت می برند و آنها را بفروش می رسانند و اولیویوم بهترین مکان برای چنین کاری است.

فضای داخلی اولیویوم استانبول

اگر این اجناس پوشاک باشند آنها را در یک سبد و بیرون از فروشگاه ها قرار می دهند و یا مانند تمام حراجی ها آنها را در یک رگال قرار داده تا مردم براحتی بتوانند آنها را خریداری کنند. مطمئنا در این حراجی ها لباس های با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری خواهید کرد.

تمام امکانات یک مرکز خرید اوت لت

زیتون بورنوی یک منطقه کارگر نشین است که برای اینکه آن منطقه هم توسعه پیدا کند در سال ۲۰۰۰ یک مرکز خریدبزرگ را احداث کردند. همانطور که گفته ایم در این مرکز خرید پوشاک را با قیمت مناسب بفروش می رسانند.

این مرکز خرید دارای ۱۱۸ تا فروشگاه است و می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را از این مغازه ها خریداری کنید. ویترین هرکدام از مغازه ها با سلیقه های متفاوتی چیده شده اند و جلب توجه بسیاری می کنند و افراد مختلفی را به خود جذب می کند.

امکانات داخلی پاساژ اولیویوم

در ویترین هرکدام از مغازه ها می توانید اجناس برتر از برندهای دنیا را با قیمت های مناسب خریداری کنید.  اکثر مغازه ها دور تا دور رینگ ها وجوددارد و انتهای سقف را با یکسری حباب و لامپ تزیین کرده است که این می تواند به مرکز خرید یک جلوه بسیار عالی بدهد و نمای داخل سالن را زیباتر نشان دهد. زمانی که باران ببارد، برخورد باران را به شیشه های سقفی خواهید دید و این هیجان خرید را در شما بیشتر می کند.

خب گفته ایم که این یک مرکز خرید بسیار بزرگ است که دارای ۶ سالن سینما و ک سالن تئاتر است که می توانید بعد از  خرید، فیلم سینمایی مورد نظر خود را ببینید یا به تماشای یک تئاتر عالی بنشینید.

و کسی نیست که علاقه به بولینگ نداشته باشد این مرکز برای  افرادی که هیچگونه  علاقه ای به خرید کردن ندارند و فقط به عنوان همراه وارد این مرکز شده اند، تفریحات لازم را در نظر گرفته اند تا این افراد خسته نشوند.

بعد از یک خرید حسابی مطمئنا شما گشنه یا تشنه هستید و اولیویوم تمام جوانب را در نظر گرفته است و رستوران و کافه تریا با تنوع غذای را راه اندازی کرده است و می توانید یکساعت آرامش در این مکان ها داشته باشید.

زمان حراجی ها در مرکز خرید اولیویوم

عده ای این تصور را دارند که در این مرکز خرید در تمام فصول سال تمام اجناس تخفیف خورده است اما این یک تصور اشتباه است، فقط در برخی از فصول سال به برخی از اجناس تخفیف می خورد. اما یک حرکت بسیار عالی انجام داده اند که در روز سه شنبه یک بازار راه اندازی  کرده اند که تمام قیمت ها با درصدی بالا تخفیف خورده است و می توانید اجناس با کیفیت را خریداری کنید.

تمام وسایل زینتی مراکز خرید

یک پیشنهاد عالی هم داریم که اگر قصد خرید کت و شلوار را دارید می توانید به اولیویوم بروید که با حدود ۱۰۰ یورو می توانید بهترین مارک را خریداری کنید.

زمانی که وارد این فروشگاه می شوید؛ برنامه ریزی کنید که چه چیزهای می خواهید خریداری کنید، وگرنه تمام پول های سفر را خود را تمام می کنید.

ساعات اجازه ورود به پاساژ اولیویوم

صبح که صبحانه کامل خود را سرو می کنید، بعد با انرژی کامل می توانید برای یک خرید هیجان انگیز آماده شوید. ساعت کاری این پاساژ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است که می توانید از ۱۱۸ تا مغازه دیدن کنید.

مسیرهای رسیدن به مرکز خرید اولیویوم

اگر در میدان تقیسم هستید می توانید با سوار شدن یکی از وسائل نقیله مانند فونی کولر به این مسیر برسید. فونی کولر از تکسیم تا کاباتاش که زمان ۲ دقیقه ای طول می کشد تا این مسیر را طی کند.

پس از رسیدن به کاباتاش سوار تراموا شوید و به زیتون برونو که رسیدید کمی قدم بزنید تا به مرکز خرید برسید. اما اگر می خواهید با بهترین مراکز خرید در شهر استانبول بیشتر آشنا شوید مقاله مرتبط به آنرا مطالعه کنید.

استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران