در سفر به ترکیه بهترین مرکز خرید کمر آنتالیا فراموش نکنید

4502 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید منطقه کمر آنتالیا

همیشه سفر برای تفریح و گردش نیست. خرید یکی از همان دلایلی است که هرکسی برای مسافرت انتخاب می کند. آنتالیا شهر ساحلی و بهترین جا برای تفریح و گردش و حتی خرید کردن است. اما همیشه  در داخل شهر آنتالیا خرید خودشان را انجام نمی دهند بلکه به شهرهای نزدیک آنتالیا می روند و بهترین خرید را انجام می دهند. از جمله منطقه نزدیک شهر آنتالیا کمر است که بهترین مراکز خرید در این منطقه وجود دارد.

در ادامه در مورد بهترین مراکز خرید کمر آنتالیا بیشتر صحبت میکنیم و می گوییم که در هرکدام از این مراکز چه اجناسی فروخته می شود.

آنتالیا کجاست؟

آنتالیا یکی از مراکز اصلی استان آنتالیا در ترکیه است و مهم ترین شهرهای توریستی کشور ترکیه به حساب می آید. مسافران و گردشگران زیادی سالانه برای تفریح و گردش وارد شهر آنتالیا می شوند. یکی از بهترین مناطق تاریخی شهر آنتالیا می توان به قلعه ایچی اشاره کرد.

تفریحات آنتالیا

وقتی  وارد شهر آنتالیا می شوید با دنیای متفاوتی از یک شهر آشنا خواهید شد. دورتادور شهر ساحل های شگفت انگیز که هرکدام دارای بهترین مناطق تفریحی و گردشگری است. کنار هرکدام از این ساحل ها هتل ها و اقامتگاه های بسیار لوکس و حتی ارزان قیمت وجود دارد که می توانید شب رویایی را برای خودتان بسازید.

حتی می توانید بهترین خرید را برای خودتان یا خانواده یتان را انجام دهید و در ادامه این مراکز خرید معرفی خواهیم کرد.

بهترین مراکز خرید آنتالیا کجاست؟

آنتالیا شهری پر از پاساژ که می توانید بهترین خریدتان را از این مرکز خرید انجام دهید. انواع و اقسام مراکز خرید با توجه به قیمت در شهر آنتالیا وجود دارد. ارزانترین و گرانترین مرکز خرید در گوشه گوشه شهر ساخته شده است. از بهترین مراکز خرید آنتالیا  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید میگروس آنتالیا
  • مرکز خرید دیپو آنتالیا
  • مرکز خرید مارک آنتالیا
  • مرکز خرید شی مال آنتالیا
  • مرکز خرید تراسیتی آنتالیا
  • مرکز خرید آکا پارک آنتالیا

تجربه خرید از آنتالیا

 

با کمر بهترین منطقه آنتالیا آشنا شوید

کمر شهر کوچک اما شگفت انگیز در استان آنتالیاست که در فاصله نزدیکی شهر آنتالیا قرارگرفته است. شهری در حدود فاصل ۴۲ کلیومتر آنتالیا قرار دارد. منطقه کمر در آنتالیا یکی از مهم ترین مناطق توریستی شهر آنتالیا محسوب می شود. منطقه ای با مناظر زیبا  و بی نظیر که گردشگران را بسیاری به خودش در هرفصل جذب می کند.

شهر کمر در کنار رشته کوه های توروس قرار گرفته است و زیبای این شهر به قدری چشم نواز است که می توان آرامش خاصی را درسفر به این شهر احساس کنید. منطقه کمر آنتالیا بعنوان یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری ترکیه شناخته شده است.

بهترین تفریحات دیدنی کمر می توان به غار روستایی آشاغی کوزه دره  و تکیر اوا در جاده کمر می توان اشاره کرد و از همه مهم تر ساحل کمر در آنتالیا می توان اشاره کرد.

مکان های دیدنی منطقه کمر آنتالیا

بهترین مراکز خرید کمر کدام اند؟

بعد از خرید در ارزانترین مراکز خرید آنتالیا به سمت منطقه کمرحرکت کنید که علاوه براینکه می توانید بهترین خرید را انجام دهید باکیفیت ترین اجناس را هم خریداری کنید. اما کمر تنها یک مرکز خرید ندارد بلکه چندین و چندتا مرکز خرید دارد.

قبل از اینکه به منطقه کمرآنتالیا بروید بهتراست که با بهترین مراکز خرید در کمر آشنا شوید اینطوری می توانید بدون اینکه سردرگم و گیج شوید خرید عالی را انجام دهید. از جمله این مراکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ا- اوزدیلک یهترین گزین تجاری در شهر آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک یکی از بهترین مراکز خرید در شهر آنتالیاست و  در ترکیه هیچ شعبه ای دیگر ندارد. مرکز خرید بسیار خاص در شهر آنتالیاست که مشتریان خاصی دارد. بهترین برندهای دنیا و ترکی در این مجموعه در حال فعالیت هستند که برندهای ترکیه ای برای اجناس زنانه و مردانه٬ دخترانه و کودکانه در این مجموعه نمایندگی های بزرگی دارند.

مجموعه برگ اوزدیلک دارای ۲۰ رستوران و کافه است که تمام آنها غذاهای ترکی لذیذ برای مشتریان سرو می کنند و فوت کورت های بی نظیر که همگی طبق استاندارد در حال فعالیت هستند. در طبقات بالاتر دارای ۷ سالن سینما است.

همچنین یک پارکینگ بسیار بزرگ که دارای ظرفیت ۱۱۰۰ ماشین سواری دارد و اگر با ماشین می روید دیگر برای پارک جای نگران نخواهید داشت. از همه مهم تر دادن یک فضای بزرگ به کودکان است که می توانید فرزندان خودتان را برای چندین ساعت در آن محل بگذارید.

ارزانترین مراکز خرید ترکیه

۲- مرکز خرید مارک آنتالیا٬ مارک بهترین مرکز خرید آنتالیاست

مرکز خرید مارک آنتالیا یکی از مدرن ترین مراکز خرید در شهر کوچک کمر است. این مرکز خریددر مساحت ۵۱۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. بهترین و بروز ترین محصولات مد و فشن٬ سرگرمی٬ غذا و محصولات تکنولوژی در این مجموعه وجود دارد. ۱۵۵ برند گوناگون با تعداد مغازه و فروشگاه بسیار عالی در این مرکز خرید فعالیت می کنند.

مارک آنتالیا دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیباست که می توانید بعد از خرید گردش هم کنید. در کنار آن می توانید از فوت کورت و رستوران های مجموعه مارک آنتالیا هم استفاده کنید.

۳- مرکز خرید تراسیتی٬ باکیفیت ترین مرکز خرید در کمر

مرکز خرید تراسیتی یکی از بهترین مرکز خرید های شهرآنتالیاست مجموعه بسیار بزرگ که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. مرکز خرید تراسیتی در نزدیکی سواحل آنتالیا قرار گرفته است  که بعد از خرید می توانید حسابی خوش بگذرانید

اما مرکز خرید تراسینی دارای ۴ طبقه و دارای ۱۸۵ فروشگاه اینترنتی است که بهترین برندهای ترکی و اروپایی در این مجموعه فعالیت می کنند.

 

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران