از سیر تا پیاز مرکز خرید کیزیلای آنکارا

66679 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید کیزیلا

در سفر به آنکارا بعد از گشت و گذار چندین و چند ساعت در شهر تصمیم گرفته اید به یک مرکز خرید بروید. بطور حتم قبل از اینکه خرید کردن را شروع کنید، گشنگی و تشنگی خودتان را برطرف خواهید کرد. در شهر انکارا رستوران های زیادی پیدا می شود اما پیدا کردن بهترین رستوران های آنکارا کار چندان راحتی نیست و بسیاری از وجود آنها بی اطلاع اند. بعد از خوردن یک غذای فوق العاده حالا به سراغ مراکز خرید در منطقه کیزیلای بروید. در این منطقه تنها یک مرکز خرید وجود دارد که بیشتر مردم شهر آنکارا و همچنین مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به آنجا می روند. در ادامه با جزییات بیشتری در خصوص مرکز خرید کیزیلای آنکارا آشنا خواهید شد.

معرفی مرکز خرید کیزیلای آنکارا

منطقه کیزیلای آنکارا یکی از پر رفت و آمدترین مناطق در شهر آنکارا به حساب می آید که دارای دیدنی های بسیاری است، این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در منطقه شناخته شده است و مسافران بسیاری را سالانه به سمت خود جذب می کند. این مرکز خرید در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع احداث شده و دارای ۱۱۰ مغازه بسیار لوکس است که تمام آنها از برترین برندهای دنیا و ترکیه نمایندگی دارد. همچنین مرکز خرید کیزیلای دارای امکانات رفاهی و تفریحی، ورزشی و رستوران و کافه های بسیاری است که موجب شده مراجعه کنندگان این مرکز را یک مجتمع کامل تفریخی و تجاری بدانند.

مرکز خرید کیزیلای آنکارا

یکی از ویژگی های مهم این مرکز خرید داشتن پارکینگ است در پارکینگ این مرکز حدود ۳۰۰ ماشین ظرفیت دارد. دلیل شلوغی منطقه کیزیلای نزدیک بودن مناطق توریستی است که مسافران و گردشگران زیادی به آنجا برای بازدید می روند. همچنین این مرکز خرید جزو مراکز خرید ارزان قیمت در شهر آنکارا است. ارزانترین مراکز خرید آنکارا بسیار زیاد نیستند با این حال شما می توانید بعد خرید در کیزیلا به این مرکز خرید سری بزنید و بطور کلی در یک روز از تمام مرکز خرید ها بازدید کنید.

مرکز خرید کیزیلا، بهترین مرکز خرید پوشاک زنان

اگر به دنبال خرید و انتخاب لباس های لوکس و برند هستید کیزیلای استانبول می تواند انتخاب مناسبی برای پیدا کردن نمایندگی برند مورد نظر شما به حساب بیاید. اگر به زیان ترکی تسلط ندارید پیشنهاد می کنم در ایتدای ورود خود به این مجتمع بزرگ حتما نقشه طبقات و نمایندگی برندها را از بخش اطلاعات تحویل بگیرید تا بتوانید به راحتی به غرفه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

پوشاک زنانه در کیزیلا آنکارا

خرید بهترین پوشاک مردانه در کیزیلای آنکارا

اگر به طبقات بالای کیزیلای آنکارا بروید، با برندهای مشهور پوشاک مردانه رویرو خواهید شد. در این طبقه هر طرحی را براساس سلیقه و سبک موردنظر خودتان می توانید انتخاب و خریداری کنید. برندهای مشهور و بین المللی مانند تامی، هایگ فیلر، نایک، رافل لورا و چندین برند دیگر در این مرکز خرید نمایندگی دارند و بهترین و به روز ترین پوشاک مردانه مطابق با مد روز را برای فروش گذاشته اند.

نگران خرید پوشاک کودکان و نوزدان نباشید

برای خرید به طبقه اول و دوم کیزیلا بروید و متناسب با کودک عزیزتان خرید خودتان را انجام دهید. لباس ها با طرح و رنگ های متفاوت متناسب با کودکان پسر و دختر وجود دارد. شما می توانید خرید خودتان را به راحتی انجام دهید، بهترین چیزی که شما را جذب خواهد کرد. فروشندگانی هستند که به عنوان یک مشاور در کنار شما هستند و بهترین لباس ها را با توجه به شکل ظاهر کودکتان به شما پیشنهاد می دهند.

 خرید پرطرفدارترین لوازم آرایش های دنیا در مرکز خرید کیزیلای آنکارا

یکی از جذاب ترین انواع خریدها برای هر خانمی خرید لوازم آرایش از برترین برندهای دنیاست. جذابیت خرید کردن وقتی چندبرابر می شود که در ترکیه برای سفر رفته باشید و  در کنار بازدید از مکان های دیدنی شهر آنکارا، چیزی که مورد علاقه ای خودتان هم هست را خریداری کنید. هیچ خانمی از لوازم آرایش بدش نمی آید و وقتی وارد یک مرکز خرید می شوند حتما یک قلم لوازم آرایش را برای خود خریداری می کند.

مرکز خرید کیزیلا در آنکارا

در کیزیلا بهترین و مشهورترین برندهای لوازم آرایش نمایندگی دارند و می توانید با توجه به علاقه ای که به برند موردنظر خودتان دارید از آن خرید انجام دهید. برندهای همچون مک، اوریفلیم، کاور گرل، آون، اتود و نواسکین و غیره در این مرکز خرید فروشگاه دارند.

خرید پرفروش ترین برندهای لوازم ورزشی کیزیلا یادتان باشد

اگر نمی دانید که لوازم ورزشی موردعلاقه خودتان را از کدام فروشگاه خریداری کنید پیشنهاد می کنم که به کیزیلای آنکارا، بزرگترین مرکز خرید در این شهر است بروید و از برند مورد علاقه خود خرید کنید. خوبی این فروشگاه تنوع طرح و رنگ هایی است که براساس سلیقه مشتریان طبقه بندی شده است، برندهایی همچون آدیداس، ریبوک، نایک، فیلا، نیوبالانس و کدس در این مرکز خرید نمایندگی دارد و شما می توانید انواع و اقسام لوارم ورزشی خود را در این مرکز خرید تهیه کنید.

رستوران و کافه های مرکز خرید کیزیلای آنکارا را امتحان کنید

در طبقه آخر کیزیلا رستوران و کافه های گوناگونی وجود دارد و هرکدام از این رستورانهای دارای منوهای متفاوت از غذا، نوشیدنی و دسرهای خوشمزه است که می توانید براساس ذائقه و چیزی که در آن لحظه علاقمندید بخورید، انتخاب کنید. غذاهای ترکی، بین المللی و دریایی در منوی رستوران با تنوع بالای وجود دارد.

و در انتها از خرید خودتان در سفر به آنکارا لذت ببرید

بزرگترین مرکز خرید آنکارا کیزیلا است که در شلوغ ترین خیابان شهر آنکارا قرار گرفته است و مسافران و گردشگران زیادی برای خرید از بهترین برندها سراغ این مرکز خرید می روند. تمام چیزهای که در طول یکسال نیاز دارید را می توانید از این مرکز بخرید. در متن بالا تمام قسمتهای مرکز خرید را تشریح کرده ایم پس قبل از رفتن به این مرکز خرید تصمیم بگیرید که آیا وسایل مورد نیاز شما در اینجا وجود دارد یا خیر.

اگر علاقمندید به ترکیه سفر کنید و هنوز اطلاعی بابت مراکز خرید این شهر ندارید. پیشنهاد می کنم با ترک مگ همراه شوید، تا سراسر پایتخت ترکیه یعنی شهر آنکار سفر کنید.

آدرس مرکز خرید کیزیلا: شهرزیبای آنکارا، کیزیلا، شماره ۱۲ است و شما می توانید از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب برای خرید اقلام مورد نظر خود مراجعه کنید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران

سلام
مرکز خرید کیزلای آنکارا یکی از بهترین مراکز خرید در آنکاراست. تمام اجناس در این مرکز با کیفیت هستند. ممنون از مقاله تون

    سلام ممنون از اینکه مجله ترک مگ را دنبال می کنید مطالب زیادی در مورد مراکز خرید در آنکارا نوشته شده هست. اگر اطلاعاتی در مورد آنها ندارید پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید

سلام مرسی ازین اطلاعاتی که در اختیار میذارید، به زودی باید برای یک کار اداری به آنکارا برم، اما این دغدغه رو داشتم که چند روز توی انکارا رو چطوری سپری کنم، مرسی کمک خیلی خوبی بود، اونم به زبان فارسی ??

    سلام خواهش می کنم امیدوار که کارهاتون عالی پیش بره اما اگر علاقمند بودید به جاهای تفریحی آنکارا هم بروید کلی مقاله در موردشون نوشت ایم پیشنهاد می کنم حتما آنها را بخوانید

واااى عالى بود
ممنون از اطلاعات بى نظيرتون????

حدود قیمت همچین پاساژایی خیلی بالا هستن به نظرم،بازارای محلی باید قیمتای بهتری داشته باشن تا اینجور پاساژا

ban şimdiye kadar sadece istanbulda alişveriş merkezi vardir saniyordum
ama bu yazi dan sonra ankarayida denemek isterim