برندهای موجود در مرکز خرید مارک آنتالیا

57296 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
برندهای معروف در مراکز خرید آنتالیا

در چند سال اخیر آنتالیا یکی از بهترین شهر ها برای مسافرت شناخته شده است. شهری با جاذبه های دیدنی و تفریحی بسیار عالی که بسیاری از مسافران علاقمند هستند سالی چندبار به این شهر سفر کنند. آنتالیا تنها به جاذبه های دیدنی که در دل خودش جای داده است مشهور نیست بلکه بخاطر مرکز خرید های چشم نوازی که وجود دارد محبوب هست.
خرید کردن٬ یکی از بهترین تفریحات برای خانم ها محسوب می شود٬ بطوری که از زندگی لذت چندین برابری خواهند برد. به تازگی اکثر آقایان هم به گروه خانم ها پیوسته اند و با خرید کردن هیجان زده می شوند.
اما همه ی ما دوست داریم اجناسی که می خریم باکیفیت باشند و حداقل یکی یا دوسال بتوانیم از آنها استفاده کنیم. پیشنهاد می کنم برای اینکه خرید عالی داشته باشید٬ برندهای معروف و محبوب را اولویت بگذارید. اگر نشد از افرادی که خرید اجناس با کیفیت داشته اند حتما مشورت بگیرید.
در آنتالیا کدام مرکز خرید جزء بهترین ها هست؟ برندهای که در آن مرکز خرید فعالیت می کنند کدام ها هستند؟ اگر در ادامه با ما همراه شوید به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

مرکر خرید مارک آنتالیا٬ بزرگترین مرکز خرید درترکیه

مرکز خرید های زیادی در استان آنتالیا وجود دارند اما مارک آنتالیا یکی از بهترین ها محسوب می شود . مرکز خرید مارک آنتالیا در سال ۲۰۱۳ با هدف اینکه مردم محلی برای خرید به مناطق دور تر نروند. این مرکز خرید در مساحت حدود ۵۱۰۰۰ متر مربع ساخت شده است.
هر اجناسی که در دنیای مد و فشن٬ سرگرمی٬ غذا و محصولات تکنولوژي نیاز داشته باشید می توانید خریداری کنید. بیشترین برندها که حدود ۱۵۵ برند هستند در این مجموعه فعالیت می کنند که به هرکدام از آنها علاقه داشته باشید می توانید خریداری کنید.
در وهله اول اولین چیزی که جلب توجه می کند معماری خاص و نورپردازی در شب این مرکز خرید هست. هنگامی که وارد مرکز خرید شوید با سبک جدیدی از تزئینات روبرو می شوید٬ همین محرکی است که بتوانید خرید خودتان را با لذت انجام دهید.

بهترین و ارزانترین مرکز خرید در ترکیه

برندهای مشهور در مرکز مارک٬ تجربه خرید عالی درآنتالیا

برندهای موجود در مرکز خرید مارک آنتالیا در ترکیه٬ مارک های معروف ترکی هستند. همین به افرادی که علاقمند به خرید اجناس برند و مارک هستند این انگیزه را می دهد که بدون هیچ گونه دردسری از برندی که علاقه دارند خرید مورد نظر خود را انجام دهند.
اما اگر نمی دانید چه برندهای در این مرکز خرید نمایندگی دارند حتما در ادامه مقاله ما را همراهی کنید.

برندهای محبوب اروپایی که در مارک آنتالیا فعالیت می کنند در زیر اشاره شده است:
۱- برند محبوب لباس Tommy
۲- برترین برند سال نایک (Nike)
۳- گوچی GUCCI٬ انتخاب بهترین طرح
۴- برند چنل (Chanel)
۵- برند معروف هرمس(Hermes)
۶- مارک محبوب رولکس (Rolex)
۷- محبوب ترین برند تیفانی (Tiffany)
۸- برترین برند دیور (Dior)
۹- برند محبوب بولگاری(Bulgari)
۱۰- برند محبوب هوگو باس (Hugo boss)

معروف ترین برندهای لباس در مراکز آنتالیا

برترین برندهای محبوب ترکیه شامل موارد زیر می گردد:
در سال های اخیر ترکیه در صنعت مد و فشن بسیار حرفه ای تر از گذشته شده است٬ برندهای محبوب ترکیه هم در این حوزه فعالیت می کنند که طرفداران بسیاری دارند. بیشتر محبوبیت لباس ها در حوزه برندهای مشهوری همانند موارد زیر فعالیت می کنند:
۱- شلوار جین ماوی جینز
۲- برند شلوار جین لافت(Loft Jeans)
۳- برند شلوار جین LTB
۴- برند شلوار جین کالینز(Colin’s)
۵- برند شلوار جین واکو(Vakko Jeans)
۶- برند فیور(Fever)
۷- برند وای لندن (Y London)
۸- برند میلا (Milla)
۹- برند اُیکس ایکس اُ (Oxxo)
۱۰- برند افرور(Efor)
۱۱- برند آوا(Avva)
۱۲- برند سی سی ایس(CCS)
۱۳- برند وفیان (Lufian)
۱۴- برند کیگیلی(Kigili)
۱۵- برند سارار (Sarar)
۱۶- برند توین (Tween)
۱۷- مارک کفش زی زی گو (Zizigo Shoes)
۱۸- برند هاتیک (Hotic)
۱۹- مارک برند محبوب کت و شلوار (Ramsey)

مارک های معروف پوشاک در ترکیه

خرید کردن از برندهای معروف و محبوب٬ کیفیت را تضمین می کند

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید مارک

اکثر مراکز خرید در ترکیه دارای امکانات رفاهی عالی هستند که می توانید بعد از یک خرید حسابی به یکی از این جاها سر بزنید و استراحت کنید. با انرژی صدبرابری به راهتان ادامه بدهید و ادامه لیست خود را خریداری کنید.
اگر بخواهید یک غذای حسابی خوشمزه بخورید به طبقات بالای مرکز خرید مارک بروید و حسابی یک دل سیر غذای گرم نوش جان کنید. انواع غذاهای گرم و سرد٬ گیاهی٬ گوشت را وجود دارد که می توانید طبق سلیقه ای که دارید یکی را انتخاب کنید.

بهترین امکانات رفاهی در مراکز خرید ترکیه

البته باید به شما بگوییم انواع و اقسام غذاهای متنوع از فرهنگ های گوناگون هم وجود دارد که می توانید طعم آنرا هرگز فراموش نکنید.
در کنار همین رستوران و کافه های که در این مجموعه وجود دارد٬ بخشی هم برای کودکان در نظر گرفته اند که اگر بچه ای دارید می توانید ساعتی برای بازی و تفریح در آن مجموعه بگذارید و شما خریدتان را انجام دهید.

و در انتها خرید عالی را در مرکز خرید مارک بگذرانید

کیفیت حرف اول را می زند؟ اما از کجا اجناس مان را خریداری کنیم تا اطمینان داشته باشیم که بهترین خرید را انجام داده ایم. مرکز خرید مارک دارای بهترین برندها از ترکیه یا اروپا هست که تضمین می کنیم که اگر از یکی برندهای مارک خریداری کنید بدون هیچ نگرانی چندین و چند سال از آن جنس استفاده خواهید کرد.
اما باید بگوییم که لباس و پوشاک در این مرکز کمی گرانتر از بقیه جاها است اما اگر می خواهید با قیمت کم خرید کنید پیشنهاد می کنم که به ارزانترین مراکز خرید آنتالیا هم سر بزنید و اجناسی متناسب با بودجه خودتان خریداری کنید.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران