با بهترین برندهای معروف لباس ترکیه

310420 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
معرفی برند معروف پوشاک ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای توریستی آسیا و یکی از بهترین مقصدها برای دنیای تجارت شناخته شده است. شاید یکی از دلایل مهم اینکه برندهای دنیای در این مرکز فعالیت می کنند همین موضوع باشد. اما علاوه بر این، برندهای ترکیه هم در دنیا بسیار شناخته شده اند و بیشتر کشورهای اروپایی و آسیایی علاقه بسیار زیادی به برندهای ترکی دارند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه به برندهای ترکی دارید و نمی دانید چه مارک های زنانه و مردانه حتی کودکان وجود دارد پیشنهاد می کنم ادامه متن رو مطالعه کنید.

مارک های معروف لباس مردانه ترکیه

آقایان بسیاری هستند که علاقه زیادی دارند در سفر به ترکیه اجناس و مارک های ترکی را خریداری کنند. اما یک مشکل اساسی دارند و اینکه نمی دانند کدام یک از این برندها اصل هستند و بهترین طرح ها را ارائه می دهند. اما باتوجه به تعداد خریدهای که در گذشته مشتریان انجام داده بعضی از این برندهای ترکیه ای را معرفی کرده ایم که می توانید در بسیاری از فصل های سال، آن ها را از فروشگاه های حراجی لباس ترکیه خریداری کنید.

۱- شرکت Hotic ٬ مشهورترین برند ترکیه

شرکت Hotic بعنوان یکی از قدیمی ترین برندهای ترکیه شناخته شده است. این شرکت تمرکز خودش را بیشتر روی لباس های مردانه قرار داده است ٬ شرکت ترکیه محصولات خود را در ۱۳۵ فروشگاه خارج و داخل ترکیه عرضه کرده است. تمام محصولات hotic از چرم واقعی ساخته شده است.

معروف ترین برند چرم ترکیه

۲- برند محبوب وککو در اروپا

شرکت وککو در سال ۱۹۳۴ در کشور ترکیه تاسیس شده است. جدیدترین طرح های اروپایی در مجموعه وککو طراحی و دوخته می شود.

۳- شرکت کاتون برترین برند در آسیا

شرکت کاتون در سال ۱۹۸۸ در ترکیه راه اندازی شده است و بعنوان یکی از برترین برندهای ترکیه ای شناخته شده است. همچنین برند کاتون در کشور آلمان بعنوان یکی از مشهورترین برندها معروف می باشد.در سال ۲۰۰۲ شرکت کاتون به خاورمیانه٬ روسیه و بالکان رسید که در این کشورها هم طرفداران خاص خودشان را دارد.

معروف ترین برند لباس مردانه ترکیه

از دیگر برندهای معروف مارک های لباس مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند افرود(Efor)
  • برند آوا (Avva)
  • برند سی سی ایس (CCS)
  • برند کیپ(KIP)

معروف ترین برندهای لباس ترک زنانه

۱- هری (Herry)برند معروف زنانه

برند هری در سال ۱۹۹۲ در ترکیه افتتاح شده و در سال بعدی بعنوان معروف ترین مارک در ترکیه شناخته شده است. طرح های خلاقانه براساس مد روز دنیا طراحی می شود.

۲- برند معروف زنانه جیزیا

جیزیا یکی از مشهورترین برندهای زنانه در دنیا شناخته شده است. جیزیا یکی از طراحان زن ترکیه است که بعنوان طراح حرفه ای شناخته شده است. تمام طرح های که طراحی می کند سرچشمه از دنیا اطرافش دارد.

۳- ایپکیول یا Ipekyol محبوب ترین برند ترکیه ای

شرکت Ipekyol در سال ۱۹۸۶ در ترکیه تاسیس شد ، این شرکت به دلیل لباس های زنانه شکیل و زیبا ، مشهور است. این شرکت یک مارک جهانی موفق است. همچنین شرکت ایپکیول محصولات خودش را در ۱۳۰ مراکز خرید آنتالیا ترکیه عرضه کرده است و طرفداران بسیاری دارد.

ملرک های معروف لباس زنانه در ترکیه

برندهای معروف لباس شب ترکیه

  • برند معروف لباس مجلسی Tarik ediz
  • برندهای محبوب و مشهور لباس مجلسی ترک ipekyol
  • محبوب ترین برند لباس مجلسی ترک بنام Kenzel
  • برند لباس مجلسی Alchera
  • برترین طرح های ترکی با برند ilmio
  • برند لباس مجلسی محبوب Atalar
  • Miss poemپرطرفدارترین لباس مجلسی ترکیه
  • بهترین طرح های لباس مجلسی با برند Sarar

برندهای معروف لباس نوزاد ترکیه

تعداد برندهای لباس نوزاد در ترکیه بسیار زیاد است اما تعداد کمی از آنها محبوب هستند و طرفداران خاصی دارند. در ادامه تعداد خاص برندها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

۱- برند محبوب و مشهور Acar Kids

برند پوشاک محبوب و مشهور بچه گانه Acar  یکی از پرطرفدارترین لباس پوشاک کودکانه در بین صدها برند محبوب ترکیه ای است. در فروشگاه های پوشاک Acar Kids اجناسی مانند شلوار جین بچه گانه٬ پیراهن کودکانه٬ تیشرت کودکانه٬ کفش و صندل کودکانه در مجموعه Acar kids  بفروش رسانده می شود.

محبوب ترین برند پوشاک بچه گانه در ترکیه

چیزی که Acar را از بقیه برندها متمایز کرده است لباس های راحتی که متناسب با سن های مختلف کودکانه طراحی و دوخته می شود. و طرح ها را براساس رنگ و حتی فصول مختلف طراحی می کنند.

۲- برند پرطرفدار Beymen Kids

برندهای پرطرفداری برای کودکان در جهان وجود دارد که از جمله آنها می توان به Beymen اشاره کرد.  برای دیدن طرح های کودکانه باید به سایت Beymen.com  بروید و طرح مورد نظر انتخاب کنید.

۳- برند Koton Kids

کاتون کیدز بعنوان برترین برند کودکان در ترکیه شناخته شده است. جدیدترین طرح ها٬ مدها٬ پارچه های و لوازم جانبی برند Kidsدر مجموعه Kids به کار گرفته می شود.

۴- LTB kids ٬‌ خرید بهترین لباس های کودکانه

بهترین و برترین طرح ها و کیفیت لباس های کودکانه را از LTB  خریداری کنید. قشنگ ترین و زیباترین طرح ها را از LTB خریداری کنید.

برترین برندهای لباس های راحتی ترک

  • بهترین و برترین برند لباس راحتی Ozkan
  • برند برتر سال سوکسه یا Suxe
  • لباس راحتی و خانگی تکنور
  • لباس خانگی مارک انجل

و آخرین معرفی ها از برندهای معروف ترکی

در این مقاله سعی کردیم در مورد بهترین برندهای ترکی از اجناس های گوناگون صحبت کنیم و تمام برندهای معروف در ترکیه و ایران را معرفی کنیم. اینگونه می توانید در سفر به ترکیه انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید هر کدام از این برندها می توانید به مراکز خرید آنتالیا٬ آنکارا و استانبول بروید.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران

اطلاعاتی که از مارک لباسا دادید خیلی خوبه فقط کاش می گفتید چه وقتایی حراج می زنن که برای مسافرت بهتر باشه