پارک آبی آکوالند در آنتالیا٬ اولین و بزرگترین پارک در ترکیه

4494 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
پارک آبی آکوالند آنتالیا

آنتالیا یکی از همان شهرهای بسیار شگفت‌انگیز است که می توان با دوستان٬ خانواده یا حتی برای ماه عسل چند روزی سفر بروید. آنتالیا مملو از مکان های تفریحی و دیدنی از جمله آنها تور غواصی در آنتالیا٬پارک ملی کوپرولو٬ فستیوال رنگ٬ ساحل پاترا٬ کشتی تفریحی و از همه هیجان انگیزتر می توان به پارک آبی آکوالند در آنتالیا اشاره کرد. در ادامه تمام ویژگی این پارک را برای شما توضیح می دهیم.

معرفی کامل پارک آبی آکوالند در‌آنتالیا

آنتالیا٬ یکی از شهرهای ساحل خیز در کشور ترکیه به حساب می آید و سالانه مسافران و گردشگران بیشماری وارد این شهر می شوند. با اینکه شهر بسیار کوچکی است٬ اما جاهای تفریحی آنتالیا بیش از تصور هر مسافری می باشد. از جمله تفریحات مهیج پارک آبی آکوالند در شمال شهر آنتالیا است که دارای وسایل بازی هیجان انگیز آبی و غیر آبی که می توانید آدرنالین خونتان را چند صد برابر کنید.

پارک آبی آکوالند یک مجموعه بسیار بزرگ است که تفریحات بسیاری را کنار هم جمع کرده و دیگر نیاز ندارید برای هر وسیله بازی به گوشه ای از شهر بروید. چه تنها باشید یا با خانواده و دوستان بهترین و هیجان آورترین تفریح را در این مجموعه تجربه خواهید کرد.

بزرگترین پارک آبی آکوالند در آنتالیا

اگر کودک همراه خودتان به شهر آنتالیا مسافرت برده اید٬ نگرانی و دغدغه دارید که آنها را برای چند ساعت کجا بگذارید باید یک مطلب خوشحال کننده به شما بگوییم  که پارک آبی آکوالند قسمتی را هم برای کودکان در نظر گرفته است. تمام وسایل بازی در این پارک مختص کودکان و بسیار هیجان انگیز هستند و از همه مهم تر متناسب با استاندارد روز در دنیا هستند.

دیگر امکانات پارک آبی آکوالند در آنتالیا سرسره های مهیج٬ چاله فضایی٬ خدمات VIP شامل سونا٬ استخر٬ جکوزی و سالن های بدنسازی و ماساژ است. در ادامه تک تک آنها را برای شما مفصل توضیح می دهیم.

امکانات و ویژگی های مهم در پارک آکوالند در آنتالیا

ساعت  و ثانیه های نفس گیری اما مهیج را در پارک آبی آکوالند تجربه می کنید٬ بالا رفتن از سرسره٬  سر خوردن و شیرجه زدن در آب عمیق شوکی وصف ناپذیری را به هرکسی وارد می کند. هرکدام از وسایلی که سوار آن شوید ثانیه های پر از استرس و بسیار شور انگیزی را تجربه خواهید کرد.

اگر علاقه دارید بدانید که پارک آبی آکوالند چه امکاناتی دارد پیشنهاد می کنم در ادامه با ترک مگ همراه شوید.

سرسره٬ مهیج ترین وسیله در پارک آبی آکوالند

در سفر به آنتالیا اگر به دنبال ماجراجویی هستید٬ پارک آبی آکوالند بهترین جا را برای رسیدن به اوج تپش قلب است. سرسره های آبی با ارتفاع چند صد متری که پر از پیچ و خم های خطرناکه ولی سوار شدن و بازی٬ هیجان شما را چند صد برابر می کند.

خطرناک ترین پیچ ها را در سرسره‌های پارک آبی آکوالند تجربه می کنید. سرعت غیرقابل باور را برروی این سرسره ها تجربه می کنید٬ حدود سرعت ۱۵۰ کیلومتر است که حس ترس را در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

در پارک آبی آکوالند انواع سرسره های آبی با پیچ و خم های خطرناک ساخته شده است. سرسره های روباز٬ رو بسته یا تونلی٬ سرسره با تیوپ یا بدون تیوپ٬ سرسره یو٬ سرعتی٬ مسابقه ای٬ سقوط آزاد٬ لوپدار٬ سیاه چال و چاله فضایی است.

برای اینکه سوار سرسره ها شوید باید یک مسافت طولانی را به سمت بالا بروید تا به ایستگاه مورد نظر برسید. اصلا نگران نباشد افرادی در ایستگاه اولیه سرسره ها ایستاده اند که مهارت لازم را دارند تا به شما کمک کنند تیوپ های خودتان را محکم و با اطمینان ببنید. همچنین افرادی در پایین هستند که اگر مشکلی ایجاد شد سریعا به شما کمک کنند.

هنگام بالاتر رفتن از سرسره ها با صحنه های زیبای روبرو خواهید شد که فضای بسیار دلچسبی را ایجاد کرده است و حس می کنید که در جنگلی بسیار زیبا قرار گرفته اید. لذت آب بازی را چندین و چند برابر خواهد کرد و خاطرات دلپذیری را برای خودتان ثبت خواهید کرد.

اوقاتی شاد در استخرهای پارک آبی آکوالند

در استخرهای بی نظیر و چهار فصل آکوالند٬ شنای دلچسبی را تجربه خواهید کرد . استخرهای متفاوت از نظر نوع و اندازه در این مجموعه بزرگ خواهید دید٬ از جمله استخرها برای استراحت و ریلکس کردن٬ برای تماشای موسیقی زنده و از همه مهم تر مخصوص کودکان  ساخته شده است.

در کنار استخرهای روباز امکاناتی برای آفتاب گرفتن٬ ماساژ ترکی و تایلندی انجام می گیرد و همچنین ورزش های برای ریلکس کردن وجود دارد.

بخش رافتینگ و استخرهای با موج های خروشان

اوج هیجان را در رودخانه های با موج های خروشان تجربه کنید می توانید به قسمت رافتینگ برید و بلیط تور یکساعتش را دریافت کنید و هیجان انگیزترین ثانیه ها را تجربه کنید. در این تور ۳۰۰ متر در رودخانه های مواج و زیبا حرکت خواهید کرد و در انتها به استخری با عمق ۱ متر ۴۰ سانتی متر سرازیر خواهید شد.  یک شنای دلچسب و عالی را با کلی موج تجربه خواهید کرد.

ورزش مهیج رافتینگ در آنتالیا

اصلا نگران نباشید بدون هیچ خطری می توانید در استخر شنا کنید٬ یکسری افراد در استخرحضور دارند که مهارت بسیار بالای دارند و اگر مشکلی برای کسی بوجود بیایید در کمترین زمان خودشان را می رسانند.(البته در یک صد اتفاق می افتد)

یک ویژگی بسیار بارزی در بخش رافتینگ هست٬ اینکه با موسیقی زنده می توانید شنا کنید و شادی وصف ناپذیری داشته باشید.

تجربه اوج هیجان با بانجی جامپینگ در پارک آبی آکوالند آنتالیا

عاشق هیجان هستید؟ دوست دارید تپش قلبتان چند صد برابر و جریان خون را در رگ هایتان حس کنید؟ پیشنهاد می کنم  در سفر به آنتالیا حتما بانجی جامپینگ آکوالند را امتحان کنید. جامپینگ٬ پرش از ۷۰ متر ارتفاع با طناب در یک دره که کف آن آب های زلال قرار گرفته است .

جامپینگ در آکوالند در آنتالیا

برای اینکه بازی را انجام دهید باید حداقل ۱۰۰ پله را بالا بروید تا به ارتفاع مورد نظر برسید و در ایستگاه مورد نظر افرادی آنجا ایستادن تا با کمکشان لباس و وسایل ایمنی مخصوص را به شما را تن کنند و در انتها طنابی محکم و مخصوص جامپینگ را به دور کمرشان می بندند. در کسر از ثانیه شما را جوری از ارتفاع پایین می کنند که اصلا متوجه نشوید و زمانی متوجه قضیه می شوید که نیمی از تن شما در آب قرار گرفته است و در همان زمان به بالا کشیده خواهید شد.

پرش از ارتفاع با دوستان و خانواده حسی وصف نشدنی دارد حتما باید تجربه کرد تا عمق شادی همراه با هیجان و ترس را متوجه شد، جامپینگ یکی از همان بازی های هیجان انگیز است که می توانید شما آن را امتحان کنید.

امکانات و دیگر ویژگی های پارک آبی آکوالند آنتالیا

مجموعه بزرگ آکوالند تنها وسایل بازی ندارد بلکه می توانید از دیگر امکانات این مجموعه استفاده کنید. از جمله این امکانات به رستوران٬ کافه و کافه تیرا می توان اشاره کرد.

هزینه و آدرس پارک آبی آکوالند آنتالیا

برای اینکه در هزینه خودتان صرفه جویی کنید بهتراست که از وب سایت آکوا خریداری کنید که حدود قیمت ۳۰ لیر است .

آدرس: این پارک آبی٬ در کنار ساحل لارا آنتالیا و سپس به خیابان مورادپاسا بروید که با یک مجموعه بزرگ روبرو خواهید شد.

 و در انتها٬ بهترین سفر زندگیتان تجربه خواهید کرد

تمام امکانات و ویژگی های که مرتبط با پارک آبی آکوالند آنتالیا بود را برای شما معرفی کرده ایم و می توانید یک سفر عالی را برای خودتان رقم بزنید. اما همیشه افرادی بودند که نگران هزینه های سفر شان بودند٬ اگر می خواهید با کمترین هزینه به آنتالیا سفر کنید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط با عنوان ارزانترین زمان سفر به آنتالیا را مطالعه کنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران

عالی بود ممنون

من با دوستانم یه بار تجربه رفتینگ توی آنتالیا دارم، تقریبا سال ۱۳۸۷ ، خیلی تجربه باحالی بود، خیلی خوبه، ولی واسه خونواده هایی که بچه های کوچیک دارن بهتره اونا رو همراه نبرن

    ازتون بسیار ممنونم که تجربه خودتون رو با ما درمیان گذاشته اید٬ در ترک مگ مقاله مرتبط با پارک های آبی در آنتالیا نوشته شده است پیشنهاد می کنم حتما آنها را بخوانید

سلام پارک آبی آکوالند در آنتالیا رفتنم همه چیش عالیه اما هزینه ش کمی بالاس

اين قيمت جديدش هست؟!