ساحل لارا آنتالیا؛ بهترین جای دیدنی تفریحی آنتالیا

4614 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ساحل لارا آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه به حساب می آید و مسافران بسیاری را سالانه در خودش جای داده است. جاهای دیدنی آنتالیا بیش از تصورات شما است و می توانید یک سفر مهیجی را برای خودتان تدارک ببینید.

تفریحات  شهر آنتالیا بیشتر از چیزی که تصور می کنید هست. اما دراین متن می خواهیم در مورد ساحل لار آنتالیا صحبت کنیم.

آنتالیا شگفت انگیز ترین شهر ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای ساحل خیز در کشور ترکیه است. گردشگران و مسافران بسیاری هرساله برای تفریح کردن به این شهر مسافرت می کنند. شهری پراز شگفتی، راز و رمز که مملو از تفریحات عالی است. لحظه های و ثانیه های عالی را می توانید برای خودتان ثبت کنید.

لارا، شگفت انگیزترین ساحل در آنتالیا

این شهر ساحلی ترکیه به عنوان یکی از بهترین شهرهای مفرح و آرامش بخش شناخته شده است. گردشگران از دیگر کشورهای اطراف به دلیل آب و هوای عالی و همچنین امکاناتی رفاهی که برای این شهر در نظر گرفته اند به شهر ساحلی ترکیه مسافرت می کنند.

مردم ایران جزء همان دسته از مسافران هستند که علاقه دارند به شهر آنتالیا سفر کنند و این سوال را همیشه می پرسند که بهترین جاهای دیدنی شهر آنتالیا کجاست؟ همین مورد باعث شده که در ترک مگ مقالات متفاوتی در مورد مکانهای دیدنی آنتالیا بنوسیم، پیشنهاد می کنم قبل از برنامه ریزی برای سفر به آنتالیا مقالات مرتبط را بخوانید.

لارای انتالیا

ساحل‌های لارا، چیرالی، فاسلیس، پاترا و کمر بهترین جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا به حساب می آید، هرکدام از این ساحل ها ویژگی‌های متفاوتی دارند و ثانیه های شگفت انگیزی را  برای شما می سازد. در این متن قرار است ساحل لارا با تمام ویژگی های که دارد را توصیف کنیم.

ساحل لارا آنتالیا را همیشه به یاد داشته باشید

آنتالیا یکی از خوش آب و هواترین سواحل در ترکیه به حساب میاد. یکی از بهترین مناطق در این شهر ، ساحل لارا است.  ساحلی با آب وهوای مدیترانه ای که جاذبه های فراوانی برای گردشگران دارد.

ساحل شگفت انگیز لارا در شش کیلومتری شرق آنتالیا قرار گرفته است و راه های دسترسی به این ساحل بسیار ساده تر از بقیه ساحل هاست.

سواحل ریبای آنتالیا

لارا،طبیعت بسیار شگفت انگیز دارد. از درختان و گیاهانی که اطراف ساحل  وجود دارد تا  سنگ و صدف های که کنار ساحل ریخته شده است، هربیننده ای را شگفت زده می کند.

وقتی روی ساحل های شنی و صخره ای قدم بزنید؛ آرامش خاصی را حس می کنید که در هیچ جای آنرا تجربه نکرده اید.

بهترین ساحل آنتالیا

هر مسافر و گردشگری با دیدن آب های شفاف و زلال دریای مدیترانه شگفت زده خواهد شد. شفافیت آب های این ساحل به قدری است که می توانید اعماق دریای را به سادگی ببینید.

بهترین زمانی که می توانید کنار ساحل بروید هنگام غروب آفتاب است. نشستن و دیدن مناظر کنار ساحل می تواند خاطرات عالی را در ذهن خودتان ثبت کنید و مسافرت شگفت انگیزی را برای خودتان ثبت کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا یکی از بهترین ساحل های شهر آنتالیا به حساب می آید. این ساحل دارای امکاناتی همچون پلاژها، رستوران، مراکز تفریحی ، صندلی های ساحلیف امکانات قایق سواری و کافی شاپ های بسیار شیک که در نزدیکی این ساحل وجود دارد.

لارا بهترین غروب ساحل آنتالیا

اگر اطراف این ساحل بروید با کلی امکانات مانند هتل، رستوران های محلی که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می توانید در آنجا سرو کنید.

لارا آنتالیا بهتر است یا کمر

فکر کنم تا الان متوجه شده اید که لارا چه امکاناتی دارد و هر مسافر و گردشگری  را به خودش جذب می کند. اما کمر آنتالیا با لارا کمی تفاوتهای جزی دارد؛ این تفاوت ها شامل مواردی همچون مراکز خریدی که در آنجا وجود دارد و تمام عاشقان خرید می توانند ساعت ها در آنجا بچرخند و لذت ببرند.

و یکسری تفریحات در این منطقه برگزار می شود مانند فستیوال های بین اللملی و قایق رانی که همین یکی از بهترین مزیت های ساحل کمر است. و از همه مهم تر وجود پیست اسکی در این منطقه است که دوستداران اسکی را به خود کشانده است.

یکی از سواحل آنتالیا

اما تنها چیزی که ساحل ندارد آرامش است. یا اگر می خواهید آرامش را در سفر حس کنید پیشنهاد می کنم به ساحل لارا بروید.

اما ساحل های آنتالیا تنها این دو مورد نیستند؛ به قدری این شهر جذاب است که مسافران زیادی هرتعطیلات به این مکان می آیند تا از آب و هوای این منطقه لذت ببرند.

کوتاه ترین مسیر به ساحل زیبای لارا کدام است

هزینه حمل و نقل در آنتالیا و شهر های دیگر ترکیه بسیار بالاتر از دیگر کشورهاست. به دلیل اینکه بنزین در این کشور بسیار بالاست.

شهر آنتالیا مترو ندارد و افرادی که عاشق مترو هستند از این وسیله محروم مانده اند. اما وسایل نقلیه دیگر مانند اتوبوس، مینی بوس و تراموا در این شهر وجود دارد و رفت و آمد را برای افراد بسیار آسان کرده است.

برای رفتن به ساحل زیبای لارا می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و هزینه خیلی کمتری از چیزی که فکر می کنید را پرداخت خواهید کرد. از  هرکجای شهر به این ساحل بروید، زمان زیادی طول نخواهد کشید که به  آنجا برسید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران