معرفی مرکز خرید کانیون استانبول!

4702 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید کانیون

سفر یکی از مهم ترین تفریحات برای هرکسی به حساب می آید. استانبول جزو بهترین شهرها ترکیه هست که سالانه مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. مهم‌ترین چیزی که در ابتدا باید برای سفر رفتن در نظر بگیرید این است که بهترین زمان سفر به استانبول کدام است. اما علاوه بر این ایرانی های زیادی که به شهر استانبول سفر می کنند باید خریدی هم از  مراکز خرید شهر هم انجام دهند.

در این مطلب در مورد مرکز خرید کانیون استانبول صحبت می کنیم که چه امکاناتی دارند؛ تا فرودگاه چقدر فاصله است، هتل های اطراف این مرکز خرید کدام اند. اصلا می توانید اجناسی که می خواهید را از این مرکز خریداری کنید یا خیر؟

معرفی مرکز خرید کانیون استانبول

وقتی وارد مرکز خرید کانیون می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند تعداد زیاد فروشگاه و برند هایی است که در این مرکز خرید وجود دارد. در این پاساژ ۴ طبقه فروشگاه ها و برندهای متفاوتی در هر طبقه وجود دارد، برند هایی که همگی جز مشهورترین های دنیا به حساب می آیند و خوشبختانه در کانیون نیز هستند.

معماری کانیون نیز بسیار دیدنی است. وقتی در طبقه همکف قدم می زنید آسمان آبی استانبول بالای سر شماست و امکان استفاده از هوای مطبوع ترکیه را در حین خرید خواهید داشت. اما نگران فصل های سرد و بارانی هم نباشید، همه طبقات مسقف هستند.

معرفی مرکز خرید کانیون

البته همه ی فروشگاه ها دارای برندهای خارجی نیستند بلکه برند های ترکیه هم در این پاساژها فعالیت می کنند. همین مورد باعث شده است که مسافران بسیاری برای خرید کردن به این پاساژ مراجعه کنند.  اما اگر می خواهید برای کودکان خودتان خرید کنید بهتر است که به طبقه دوم بروید و بهترین وسائل بازی را برای کودکان خودتان بخرید. مهم ترین نکته این است که از معروف ترین برند های دنیا خرید خود را انحام داده اید و دیگر نگران کیفیت آنها نخواهید بود.

حتی می توانید بعد از یک خرید بسیار عالی که انجام می دهید برای اینکه خستگی از تن تان در برود به سالن های ورزشی، تئاتر، سینما و غیره بروید ساعت های عالی را در انجا بگذرانید.

برترین برندهای معروف مرکز خرید کانیون استانبول

خب بریم سراغ بهترین برندهای که می توانید در این پاساژ پیدا کنید و از آنها خریداری کنید، این برندها شامل برندهای مک، صفورا و مایکل کورس، بانانا، ریپاپلیک، ان تیلور که تمام این ها معروف ترین برندها در زمینه لوازم آرایش و پوشاک هستند و با توجه به وفاداری که برند دارید می توانید یکی را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید که بصورت عمده اجناس خود را خریداری کنید یکسری مراکز خرید عمده لباس در استانبول وجود دارد که می توانید به آن مکان ها سر بزنید، اما اجناس مرکز خرید کانیون برترین برندها با کیفیت درجه یک به مشتریان خود ارائه می دهد. این یک نکته مثبت برای شما به حساب می آید.

در رستوران های کانیون استانبول طعم متفاوت از غذاهای ترکیه را تجربه کنید

به این مرکز خرید بروید و بعد از چندین ساعت سر و کله با فروشندگان مطمئنا احساس گشنگی و تشنگی می کنید. برای برطرف کردند این احساساتتان می توانید به طبقه همکف بروید و منوی رستوران های که وجود دارد یک نگاهی بیاندازید و غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

رستوران های مرکز خرید کانیون

همچنین می توانید انتخاب کنید که در فضای باز غذای خود را سرو کنید یا در یک فضای بسته بشینید و غذای مورد علاقه ای خود را با بی اشتهای میل کنید.

پارکینگ مرکز خرید کانیون

بهترین قسمت در مرکز خرید کانیون داشتن پارکینگ که ظرفیت ۲۳۰۰ ماشین سواری را دارد، این می تواند از شلوغی اطراف مرکز خرید کم کند و مسافرانی که بدون ماشین هستند و با وسایل عمومی تردد می کنند در ترافیک نمانند. همچنین اگر در استانبول ماشین کرایه کرده باشید می توانید در این پارکینگ پارک کنید. اینطوری هرروز بیشتر از قبل پذیرایی مسافران و گردشگران خواهد بود.

راه های دسترسی به مرکز خرید کانیون

اگر قصد دارید با اتوبوس به این مرکز خرید بروید با استفاده از خطوط ۱۲۲C، SG-2، ۱۲۲L، ۴۱S، ۶۲، ۴۰B، ۲۹D بروید، اصلا تصور نکنید که اتوبوس ها مانند اتوبوس در ایران هستند چون تمام صندلی های که در این اتوبوس هست بسیار نرم و راحت هستند و هیچگونه احساس خستگی نکنید.

مسیرهای مرکز خرید کانیون

اما اگر می خواهید با مترو به این مرکز خرید بروید بهتر است که با خطوط Haciosman M2،  به ایستگاه Levent  بروید و سپس از خروجی Metro city خارج شوید و کمی هم پیاده روی کنید تا به مرکز خرید کانیون برسید  که حدود ۱۰۰ متر فاصله دارد.

این مورد را باید اشاره کنم که این دو تا مرکز خرید دیگر هم در نزدیکی این مرکز وحود دارد و همچنین می توانید در ایستگاه متروی Levent  پیاده شوید و از این دو مرکز خرید هم دیدن کنید اما پیشنهاد می کنم که ابتدا به کانیون بروید تا اجناس با کیفیت را خریداری کنید.

بهترین هتل های اطراف مرکز خرید کانیون استانبول

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که به کدام هتل برای اقامت بروید و مهم ترین دلیل شما برای انتخاب اقامتگاه مناسب شما نزدیک بودن به یکی از مراکز خرید کانیون در شهر استانبول است پیشنهاد می کنم که حتما  ادامه  مقاله  را مطالعه کنید.

هتل هالیدی Holiday Inn Istanbul Old City جزو یکی ازبرترین هتل ها شهر استانبول هست. اگر شروع قیمت را بخواهید بدانید از ۹۴ یورو شروع می شود براساس نوع اتاق و دید در ساختمان این قیمت افزایش پیدا می کند. امکاناتی همچون رستوران، اینترنت پرسرعت رایگان، مرکز تناسب اندام، سالن بار، اتاق های خانواده، اتاق های غیر سیگاری و سوئیت های کاملا دلبازی را دارا می باشد.

هتل های اطراف مرکز خرید استانبول

دومین هتل در نزدیکی کانیون هتل ماونپیک Movenpick در شهر استانبول است که می توانید چندین روز در آنجا اقامت داشته باشید. این هتل امکاناتی نظیر اموال، استخر، رستوران، باشگاه، اینترنت رایگان و از همه مهم تر پارکینگ رایگان است.

و سومین هتلی که می توانید در نزدیکی مرکز خرید کانیون اقامت داشته باشید، لونت هتل یا Levent Otel Istanbul که این دارای برترین امکانات هستند مانند اینترنت رایگان، رستوران،  اتاق های ملاقات، دربان، کارکنان های چند زبانه، سرویس خشک شویی و غیره شامل می شود.

خوبی تمام این مراکز خرید اینگونه هست که می توانید بهترین مراکز خرید استانبول  هم بازدید کنید و یک بعد از اینکه چرخیدن بسیار سریع تر می توانید به هتل مورد نظر حود بروید و یک استراحت کامل کنید.

آدرس مرکز خرید کانیون

روبروی بلوار بویوکدره، پایین تر از تقاطع اِجزا و خیابان هارمان واقع شده است و برای رفتن به این مکان می توانید با اتوبوس، تاکسی و مترو که تمام اطلاعات را در بالا گفته ایم.

و در انتها خرید عالی از کانیون

ایرانی های زیادی علاقمند هستند در سفر به استانبول خرید های متفاوتی را انجام دهند. مرکز خرید کانیون یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید در شهر استانبول به حساب می آید که می توانید با وسائل نقلیه عمومی به این مرکز خرید بروید. تمام اجناس برند و مارکهای معروف را خریداری کنید.

استانبول مراکز خرید استانبول

نظرات کاربران