مرکز خرید ناتاوگا آنکارا؛ بزرگترین مرکز خرید در آسیا

4873 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

شاید شنیده باشید مراکز خرید در آنکارا به تعداد معدودی وجود دارد. اما این تنها یک شایعه است. برای اینکه مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب کنند بیشترین مرکز خرید در این شهر ساخته شده است. خب بسیاری از گردشگران هیچ گونه آشنایی با چنین مراکز خرید ندارند و نمی دانند به کجا بروند.

همین موضوع موجب شده است که از پاساژها کمی بازدید کنند و نتوانند اجناس مورد نظر خود را خریداری کنند. اما اگر می خواهید تمام چیزهای مورد نیاز خود را خریداری کنید پیشنهاد می کنم به مرکز خرید ناتاوگا آنکارا بروید و تمام چیزهای که مورد نیازتان است را بخرید.

اگر قبل یا در حین سفرتان به آنکارا هستید و نمی دانید ناتاوگا آنکارا چه مکانی است؛ پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله را بخوانید.

چرا سفر به آنکارا را انتخاب کنیم؟

اکثر گردشگران و مسافران چنین تصور می کنند که  استانبول پایتخت کشور ترکیه به حساب می آید. اما آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه حدود یک قرن پیش به عنوان پایتخت شناخته شده است.

اگر دوست داشته باشید ترکیبی از معماری مدرنیته و سنتی را در کنار هم ببینید؛ آنکارا خیره کننده ترین شهر در ترکیه است. در کنار رمزآلود بودن این شهر؛ دلچسب ترین قسمت بازدید از جاهای دیدنی ، تفریحی و تاریخی شهر آنکارا است اما تمام این موارد باعث جذب مسافران و گردشگران نشده است. بلکه اوت لت و ارزان ترین مراکز خرید در شهر آنکار است که این شهر را جذابتر کرده است.

شهر آنکارا پایتخت ترکیه

اولین چیزی که مسافران قبل از سفر از خودشان می پرسند این است که آب و هوای شهر مقصد چطوریه؟ آنکارا آب و هوای قاره ای دارد در فصل ها مختلف دمای بسیار متفاوتی دارد.

اگر در زمستان به شهر آنکارا سفر کنید کل زمین را سفید خواهید دید که می توانید کلی برف بازی کنید.  اما تابستان روزهای گرم و شبهای خنکی را تجربه خواهید کرد. در مقالات آینده می خواهیم در مورد بهترین زمان سفر به آنکارا صحبت کنیم.

اما امروز می خواهیم در مورد یکی از بهترین مراکز خرید در شهر آنکارا صحبت کنیم. نگران نباشید که چطوری به این مکان بروید و خرید خودتان را انجام دهید. وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و تاکسی نزدیک این مرکز خرید وجود دارد.

بهترین اجناس را از کدام مرکز خرید آنکارا بخریم؟

با کیفیت ترین و بهترین اجناس در ارزان ترین مراکز خرید آنکارا بخرید اما این همیشه سوال است که کدام یک از آنها جزء بهترین مراکز در شهر آنکارا هستند. مرکز خرید کیزیلا، پانورا، آرمادا، کاروم، آنکامال و در انتها ناتاوگا است و در این مقاله می خواهیم در مورد تمام ویژگی های آن صحبت کنیم.

آشنایی کامل با  مرکز خرید ناتاوگا آنکارا

شاید با اوت لت های در شهر آنکارا آشنا نباشید یک مقاله جامع در مورد آن نوشته ایم و پیشنهاد ما این است  قبل از سفر به ترکیه حتما آنرا بخوانید.

ناتاوگا یکی از بهترین مراکز خرید و اوت لت های آنکارا به حساب می آید. این مرکز خرید به عنوان یکی از محبوب ترین و مشهورترین مرکز خرید در آنکارا شناخته شده است. مسافران و گردشگران از شهر و کشورهای دیگر برای خرید بهترین اجناس به این مرکز خرید مراجعه می کنند.

مرکز خرید ناتاوگا در چهار طبقه ساخته شده است. دو طبقه تنها برای فروش اجناس مورد نیاز مشتریان ساخته شده است. طبقات دیگر برای تفریح و استراحت در نظر گرفته شده است.

در ادامه می خواهیم یک چرخی در داخل مرکز خرید بزنیم و با تمام قسمت های آن آشنا شویم . در این قدم زدن همراه ما شوید.

پوشاک زنانه و مردانه از کدام قسمت ناتاوگا خریداری کنیم

به طبقه دوم مرکز خرید بروید و تمام برندهای معروف ترکیه و اروپا با کمترین قیمت اجناس خود را برای فروش گذاشته اند. حدودا ۱۵ تا فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که بهترین طرح ها مناسب اندام خود را خریداری کنید.

خرید پوشاک زنانه در ناتاوگا

حتما از این مرکز خرید خود را انجام دهید. چرا؟ بهترین و با کیفت ترین پوشاک زنانه و مردانه را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. لباس های شب و مجلسی عالی با برترین برندها در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید.

خرید لباس مردانه در ناتاوگا

 

برای خرید چنین اجناسی به طبقه همکف و اول به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید و بهترین خرید را انجام دهید.

خرید بهترین لوازم دیجیتال

شرکت های لوازم خارجی معروف دنیا در این مرکز خرید فروشگاهی در حال فعالیت اند. با بهترین قیمت اجناس مورد نظر خودتان را بخرید.

چیزی که در اینجا به چشم می خورد اصل و با ضمانت فروختن محصولات است. می توانید مطمئن باشید که بهترین لوازم دیجیتال را می توانید خریداری کنید.

خرید بهترین لباس بچه گانه

برای خرید پوشاک بچه گانه به طبقه دوم این مرکز خرید بروید. بالای ۵ فروشگاه در این مرکز وجود دارند که می توانید برای فرزند دلبندتان از ناتاوگا خرید خودتان را انجام دهید.

خرید لباس بچه گانه در ترکیه

برندهای لباس های معروف ترکیه و اروپا که در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند شامل موارد زیر می گردند.

  • موشی Mushi
  • دنوکیدس Denokids
  • پیجاما Pijama
  • Cloth for fun
  • لولا
  • Rags to raches
  • Soft gallery
  • Boy & Girl

امکانات و ویژه ای دیگر ناتاوگا

این مرکز خرید علاوه برخرید اجناس می توانید تفریح و استراحت هم داشته باشید. در طبقه آخر فوت کورت و کافی شاپ های گوناگونی وجود دارد. بعد از یک خرید حسابی می توانید به این مکان بروید و انرژی مضاعف بگیرید و ادامه  خرید را انجام دهید. علاوه بر خرید می توانید تفریحات هیجان انگیزی را هم انجام دهید. در این مرکز خرید یک آکواریوم آبی بزرگ که انواع و اقسام جانوران دریایی وجود دارد را تماشا کنید.

رستوران و کافی شاپ در مرکز خرید ناتاوگا

قیمت اجناس در مرکز خرید ناتاوگا آنکارا

با توجه به اینکه ناتاوگا جزو یکی از مراکز خرید اوت لت ها به حساب می آید می توانید با کمترین و مناسب ترین قیمت می توانید اجناس خود را خریداری کنید.

 آدرس و مسیرهای دسترسی ناتاوگا

ترکیه؛ آنکارا؛ بلوار گاگوگنت؛ مامک مرکزی مرکز خرید ناتاوگا

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران

واااى عالى بود ممنون از سايت بى نظيرتون ????

    مرسی لطف دارید
    اگر علاقه دارید در مورد دیگر مراکز خرید در آنکارا بدانید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط با آنها را بخوانید

اگر با تور سه روزه ی استانبول برم ترکیه،فرصت میشه این پاساژ ها رو هم برم؟

بهترین مرکز خرید دنیاس مگه بهتر از این داریم

    سلام بله یکی از بهترین مراکز خرید در آنکاراست اما اگر بهترین مراکزخرید در آنکارا را نمیشناسید حتما مقاله مرتبط را مطالعه کنید