هر آنچه درباره مرکز خرید آرمادا آنکارا باید بدانید!

4070 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکزخرید آروما آنکارا

گران ترین و بی کیفیت ترین مراکز خرید در شهر آنکارا وجود دارد!  دروغ محضست. شاید آنکارا پایتخت کشور ترکیه باشد اما می توانید با مناسب ترین قیمت خرید های خودتان را انجام دهید.

مرکز خرید آرمادا آنکارا هم جزء بهترین و ارزان ترین مرکز خرید در این شهر به حساب می آید. در این مرکز خرید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد وجود دارد. برندهای معروف در اروپا و ترکیه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. پیشنهاد می کنم قبل از سفر به شهر آنکارا با آرمادا آشنا شوید اینطوری می توانید برای خرید در برنامه ریزی خودتان این مرکز خرید را بگنجانید. پس با ما همراه باشید.

آنکارا را هرگز فراموش نکنید؟

دومین شهر بزرگ کشور ترکیه به حساب می آید. شهری که قدمت چند صدساله دارد و با فراز و نشیب های زیادی روبرو شده است. اما در چند دهه اخیر بیشترین امکانات را برای این شهر فراهم کردند وتبدیل به یک منطقه مدرن شده است.

آنکارا پایتخت ترکیه

به همین دلیل مسافران و گردشگران زیادی برای سفر و بازدید به این شهر وارد می شوند تا علاوه بر بازدید مناطق جدیدی که ساخته اند با قدمت چند صد ساله آن آشنا شوند. خیلی از مسافرین هم برای خرید به این شهر می روند. اگر ادامه مقاله را مطالعه کنید متوجه می شوید که به چه تعداد مرکز وجود دارد.

بی نظیرترین مرکز خرید در آنکارا کدام است؟

برای جذب توریست و همچنین خارج نشدن ارز از کشورشان سعی کردند مراکز خرید عالی در شهر آنکارا تاسیس کنند. همچنین این مراکز خرید را هم به انواع مختلف تقسیم کرده اند. برای همین تمام مردم یک شهر می توانند به آن مراکز خرید بروند و چیزی که مدنظرشان هست را خریداری کنند.

کیفیت در تمام این مرکز خرید مشترک هستند و اگر علاقه ای به خرید از برندهای معروف نداشته باشید می توانید اجناس مورد نظر خودتان را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در ادامه یکی از بهترین مراکز خرید شهر آنکارا را بطور کامل توضیح خواهیم داد.

معرفی مرکز خرید آرمادا آنکارا

به شهر آنکارا سفر کنید و از هرکسی بپرسید بهترین مرکز خرید کجاست. اولین جای که به شما معرفی می کنند مرکز خرید آرمادا است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۲ در ۱۲ کیلومتری غرب شهر آنکارا ساخته شده است.

مرکز خرید آرمادا آنکارا

اما این مرکز خرید در ترکیه بعد از آک دومین مرکز خرید محسوب می شود و از طرف سازمان ای سی اس سی بعنوان بزرگترین بازار خرید اروپا شناخته شده است.همچنین این مرکز خرید دارای فروشگاه های لوکس و شیک است و دارای چندین سینما، رستوران و بیست طبقه واحد تجاری است.

به دلیل استقبالی مشتریان و مسافرین در سال ۲۰۱۳ این مرکز خرید گسترش پیدا کرد و هم اکنون دارای ۲۵۰ فروشگاه و بوتیک از برترین برندهای دنیا در این مرکز در حال فعالیت است.  در ادامه تمام بخش های این مرکز خرید را بطور کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

پوشاک زنانه و مردانه

طبقه  اول و زیر همفک برخی از فروشگاه های زنانه و مردانه که برندهای معروف ترکیه همچون ماوی جینز، جین لافت، جین LTB، جین کالینز، جین واکو، فیور، وای لاندن، میلا، رندوم، اٌ ایکس ایکس اٌ در آنجا در حال فعالیت هستند. علاقمندان بسیاری برای خرید به آنجا می روند و با قیمت مناسب برترین کیفیت اجناس را خریداری می کنند.

پوشاک زنان و مردانه در مرکز خرید آردوما

برترین برندهای لوازم آرایش دنیا

خرید کردن از برترین برندهای اصل  معروف در دنیا یک حس عجیبی دارد. تمام لوازم آرایش مرکز خرید آرمادا در شهر آنکارا شامل برترین برندهای ترکیه و اروپا از جمله اربان دیکی، مایبیلین، مک، کلینیک، اوریفلیم، کاور گرل، آون، رولون، اتود و لوریل گروپ در حال فعالیت هستند و می توانید بهترین خرید سال خودتان را از این مرکز انجام دهید.

خرید لوازم آرایش در مرکز خرید آروما

پرفروش ترین لوازم ورزشی

اگر اغراق نباشد باید اینرا بگوییم اکثر مردم از سراسر ترکیه برای خرید لوازم ورزشی به آنجا می روند و مارک مورد نظر خودشان را خرید می کنند. حالا چرا ؟ دلایلی بسیاری دارد یکی از مهم ترین دلایل آن قیمت و کیفیت مناسبی که عرضه می کنند.

کانورس، نایکی، نورس فیس، آسیکس، اسکچیرز، پوما، آندر آرمور، آدیداس، ویلسون، هد، فیشر و سالامون از برترین برندها هستند که در این مرکز خرید در حال فعالیت هستند.  مناسب ترین قیمت ها در این مرکز خرید می توانید پیدا کنید.

برند معروف لباس بچه گانه

اگر فرزند یا خواهر زاده و  بردارزاده داشته باشید حتما به دنبال فروشگاه های هستید که اجناس مارکدار و برند در حال فعالیت باشند. آرمادای آنکارا حداقل ۱۵ تا فروشگاه دارد که به پوشاک کودکان اختصاص داده اند و می توانید بهترین طرح  و مدل های مناسب کودکتان را خریداری کنید.

انتخاب برترین اسباب بازی در دنیا

شاید فکر کنید وسایل بازی تنها برای کودکان باشد ولی اصلا اینطوری نیست. آدم بزرگ ها هم علاقه ای زیادی به وسایل سرگرمی دارند و اگر شما جزو آندسته آدم ها نیستید که هیچ گونه علاقه ای به بازی کردن ندارید باید اینرا به شما بگوییم کودکان درونتان قهر کرده. همین الان با خرید یک چیز کوچیک سرگرمی آنرا خوشحال و آشتی کنید.

اگر قصد سفر به آنکارا را دارید پیشنهاد می کنم از آن شهر وسایل سرگرمی خودتان را خریداری کنید. به مرکز خرید آرما بروید و طبقات دوم و سوم چندتا از برترین فروشگاه ها در آنجا هستند که می توانید وسایل متناسب با روحیات خود و کودک تان را بخرید. مطمئن باشید هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

رستوران و کافی شاپ مرکز خرید آرمادای آنکارا از دست ندهید

طبقه همکف آرمادای آنکارا دارای رستوران و کافی شاپ های مدرن است. اگر از خرید خسته شده باشید می توانید به این طبقه بروید و ساعتها در آنجا بنشید، استراحت کنید. اگر می خواهید منوی متفاوت را امتحان کنید پیشنهاد می کنم به این مکان بروید.

رستوران مرکز خرید آروما

اما اگر می خواهید با بهترین رستوران های آنکارا آشنا شوید پیشنهاد می کنم مقاله مرتبط با آن را بخوانید. اینگونه می توانید برنامه ریزی عالی برای خودتان انجام دهید.

جادار ترین پارکینگ در مرکز خرید آرمادا

خب از ترافیک جلوی مرکز خرید راحت شدید. چونکه یک پارکینگ بزرگ دارد و هرفردی که ماشین داشته باشد می تواند براحتی وارد پارکینگ شود. حدود ۳۰۰ تا ظرفیت دارد که متناسب این مرکز خرید بزرگ است.

پارکینگ مرکز خرید آروما

لذت خرید را هرگز در مرکز خرید آرمادا فراموش نکنید!

خرید یکی از بزرگترین لذت ها در دنیا به حساب می آید و اگر این خرید هم در یک پاساژ معتبر و باکیفیت باشد می تواند لذتش را چندین برابر کند.

تمام برندهای دنیا از پوشاک، لوازم آرایش، ورزشی، بچه گانه  و اسباب بازی در مرکز آرمادا آنکارا در حال فعالیت هستند. اما اگر علاقمند به بازارهای سنتی آنکارا هستید مقاله مرتبط به آنرا بخوانید.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران