۷جای دیدنی آنتالیا را در پاییز از دست ندهید

3670 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
جاذبه های دیدنی آنتالیا در فصل پاییز

آنتالیا هشتمین شهر بسیار دیدنی ترکیه به حساب می آید و دارای جاذبه های بسیار شگفت انگیزی است. سالانه مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح و گردش به شهر ساحلی ترکیه سفر می کنند. اما جاهای دیدنی آنتالیا در پاییز بیش از چیزی که تصور کنید وجود دارد. در ادامه بهترین جاهای دیدنی آنتالیا در پاییز را معرفی کرده ایم.

۱- جزیره بوزکادا Bozcaada Island ٬ بهترین باغ های انگور در آنتالیا

مسافران و گردشگران زیادی جزیره بوزکادا را نمی شناسند اما در بین مردمان محلی ترکی محبوبیت خاصی دارد. روزهای اوج بازید از مکان فوق العاده بوزکادا از فصل پاییز به بعد شروع می شود. دلیل اینهمه شلوغی شاید بخاطر این باشد که انگورها دراین فصل برداشت می شود.

معروف ترین باغ های انگور در جزیره بوزکادا آنتالیا

باتوجه به اینکه جزیره بوزکادا زیاد محبوب و مشهور نیست آژانس های محلی تبلیغات باغ های انگور را در بین توریست ها می کنند تا در سفر به آنتالیا به این جای دیدنی بروند. بهترین جاهای دیدنی آنتالیا بیش از چیزی که تصور کنید وجود دارد اما جزیره یکی از دیدنی ترین جاهای ترکیه به حساب می آید. اگر در پاییز به این مکان دیدنی بروید اهالی شهر بوزکادا شما را به یک پیادروی طولانی دعوت می کنند که با قدم زدن در کوچه پس کوچه های شهر و با دیدن باغ های انگور لذت خاصی را تجربه خواهید کرد.

۲-کاپادوکیا (Cappadocia ) در منطقه آناتولی مرکزی

اگر عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید پیشنهاد میکنم به کاپادوکیا در آنتالیا سفر کنید.  اگر به کاپادوکیا سفر کردید با زیبای های غیر قابل وصف روبرو خواهید شد که تا به امروز با چنین صحنه ای روبرو نشده اید. منطقه محلی اروگپ محله ای بسیار متفاوت  از نظر داشتن مناطق طبیعی که میتوانید ساعت ها در آن محله راه بروید و لذت ببرید.

اما دره آیلار بهترین و برترین مکان در کاپادوکیا شناخته شده است. دره زیبای آیلار پر از بالون های حیرت انگیز است که با عجایب غیرقابل وصف روبرو خواهید شد. بالون های با طرح و رنگ های متفاوت که در آسمان های کاپادوکیا خواهید دید.

کاپادوکیا شهر بالون های زیبا در آنتالیا

۳- دریاچه آبانتLake Abant: یک مقصد دوستانه برای ترکیه

دریاچه آبانت یکی از شگفت انگیزترین مکان های دیدنی پاییز به حساب می آید.  آبانت طرفداران بسیاری دارد. بزرگترین دلیلی که این دریاچه در پاییز طرفداران بسیاری دارد این است که برگ های زرد و نارنجی که برروی زمین ریخته است فضای دور اطراف دریاچه را بسیار رویایی تر کرده است. بهترین و برترین ورزش هایی که در دریاچه آبانت انجام می شود پیاده روی و همچنین دوچرخه سواری در اطراف دریاچه است.

دریاچه آبانت بهترین مکان برای تفریح در ترکیه

اگر قدم زنان به سمت بالای دریاچه بروید با صحنه های مانند پله های بزرگ و بلند که در بین درختان قرار گرفته است روبرو خواهید شد. با صحنه ای کاملا متفاوت روبرو می شوید . علاوه براینکه پاییز در این مجموعه بسیار قشنگ و زیباست٬ زمستان بسیار شگفت انگیزی را هم تجربه خواهید کرد.

۴- کوههای kackar٬ دیدن پرسه زدن حیوانات وحشی

کوهی بسیار فوق العاده زیبا پر از درختان و گل های وحشی است. انواع و اقسام درختان را می توانید در بین کوه های کاچکار از نزدیک ببینید. برگ ریزان درختان در کوه ها منظره های عالی را به شما نشان خواهد داد که مطمئنا در هیچ یک از جاهای ترکیه نخواهید دید.

کوه های کاکار و پارک ملی کوهستانی ترکیه

البته باید مراقب حیوانات وحشی که آزادانه در حیات وحش قدم میزنند باشید که یک موقعی به شما حمله نکنند. از همه چی عالی تر این است که صندلی های چوبی برای استراحت کردن در نظر گرفته اند. زمانی به شما حس عالی منتقل می شود که ساعتی در بین برگ های پاییز بنشینید و یک فنجان قهوه ترکی را نوش جان کنید.

۵- اولودنیزOludeniz: خانه مرداب آبی

سواحل آنتالیا یکی از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی ترکیه به حساب می آید که با قدم زدن در این ساحل ها آرامش خاصی را احساس خواهید کرد. اما در اولودنیز یک مرداب آبی قشنگ و یک ساحل بسیار رویایی وجود دارد.  در کنار مرداب آبی جاهای دیدنی بسیار حیرت انگیزی خواهید دید از جمله آنها دره پروانه که در داخل آنها پر از گل های آفتابگردان وجوددارد و می توانید یک شنای جانانه کنید.

خانه مرداب آبی اولدونیز بهشت ترکیه

۶-چیرالیCirali: زندگی طبیعی

منطقه چیرالی یا دهکده چیرالی  در کنار ساحل دریای مدیترانه و متعلق به شهر آنتالیا است. دهکده ی زیبا در جنوب غربی شهرآنتالیا که در نزدیکی دهکده الیمپوس قرار گرفته است. البته دهکده چیرالی در نزدیکی های منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و دارای مکان های تفریحی و رفاهی بسیار هیجان انگیزی می باشد.

جاذبه های طبیعی در دهکده چیرالی ترکیه

۷-منطقه Beypazari٬ شگفت انگیزترین مکان دیدنی آنتالیا

بیپازاری یکی از بهترین جاهای دیدنی آنتالیا است اما تنها مردم محلی از آنجا دیدن می کنند. تبلیغات کمی برای این منطقه انجام دادن و همین باعث شده است که توریست های بسیاری کمی وارد منطقه شوند. اما زیبایی محل Beypazari  حتما شما را شگفت زده خواهد کرد. در دره بیپازاری با حیوانات وحشی روبرو خواهید شد که زیبایی این منطقه را چند صدبرابر خواهد کرد. البته افرادی بعنوان پاسبان های جنگل وجوددارند که جلوی هر اتفاقی را خواهند گرفت.

آنتالیا مکان های دیدنی آنتالیا

نظرات کاربران