تاریخی ترین رستوران های آنتالیا٬ در سفر به ترکیه امتحان کنید؟

3803 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
لیست اسامی رستوران های آنتالیا و ترکیه

در سال های اخیر ایرانی های بسیاری برای گذروندن تعطیلات تابستانی به آنتالیا سفر می کنند. آنتالیا شهری پر از زرق و برق است اگر به این شهر سفر کنید مطمئنا تک تک چیزهایی که در این شهر وجود دارد شما را جذب می کند. از سواحل آنتالیا٬ جاهای تفریحی و دیدنی و کلی غذاهای خوشمزه و خوش طعم که مخصوص شهر آنتالیاست و در هیچ کجای دنیا نمی توانید تجربه کنید.
اما در این سفر چند دقیقه می خواهیم در مورد بهترین رستوران های آنتالیا صحبت کنیم که نماد تاریخ کشور ترکیه هستند. قبل از آن اجازه بدید به لوکس ترین رستوران ها شهر آنتالیا اشاره کنم شاید دوست داشتید به این رستوران بروید.

رستوران های معروف و محبوب شهر آنتالیا

همانطور که می دانید آنتالیا یکی از شهرهای شگفت انگیز و هیجان انگیزی است که سالانه مسافران بسیاری را در خودش جای داده است. اما چیزی که مسئولان شهر آنتالیا بیشتر از همه به آن توجه کرده اند رستوران و کافه هست٬ بدین صورت می خواهند گردشگران و مسافران بیشتری را به شهر ساحلی جذب کنند.
از جمله رستوران های که می توان به آن اشاره کرده موارد زیر هستند:
• رستوران سیفیکبی آنتالیا
• رستوران لارا بالیکوی آنتالیا
• رستوران وانیلا لانگه
• رستوران آلپ پاس
• رستوران آدرا بالک

رستوران های آنتالیا

افراد بسیاری علاقه دارند علاوه براینکه به رستوران های لاکچری یا مدرن می روند به جاهای قدیمی و تاریخی هم بروند. قدیمی و تاریخی ترین رستوران های آنتالیا جز قشنگ ترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا به حساب می آید که کمتر کسی از آنها اطلاع دارند.

۱- کلوپ آرما٬ هرگز فراموش نکنید

کلوپ آرما یکی از تاریخی ترین رستوران های شهر آنتالیای ترکیه است. رستوران روبروی منظره عالی در منطقه کاله ایچی آنتالیا قرار دارد. از همه زیباتر قرار گرفتن دربین دریا و رشته کوه های Be Da Beylari است که یک منظره رویایی را به شما نشان می دهد.
طراحی و معماری رستوران کلوب آرما بعنوان یکی از برترین طرح های عثمانی شناخته شده است که نشان دهنده دوران حکومت شاهان عثمانی می باشد.
خوشمزه ترین غذاهای ترکی٬ خاورمیانه٬ دریایی و حتی گیاهی را می توانید در این رستوران تجربه کنید و از سفرخودتان لذت ببرید. حتی کلوب آرما بعنوان یکی از لوکس ترین رستوران های آنتالیا شناخته شده است.

رستوران و کافه های تاریخی آنتالیا

۲- سالن وانیلی٬ تجربه خوشمزه ترین ها

یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر آنتالیا است که حداقل قدمت رستوران به ۵۰ سال پیش برمی گردد. اما سبک رستوران به زمان عثمانی ها برمی گردد کاملا سنتی و قدیمی ساخته شده است.
رستوران وانیلی توسط سرآشپز بریتانیایی و همسرترکیه اش اداره میشود و مکان عالی برای تجربه غذاهای غنی از غذاهای بین المللی از جمله فرانسه و خاورمیانه ای است. منوی غذایی رستوران وانیل ترکیب غذای سنتی و مدرن است. از جمله آنها می توان به ظروف مانند کدو تنبل٬ سوپ نارگیل و لیموترش٬ قارچ وحشی تگلیاتل یا کباب گوشت گاو اشاره کرد.
آدرس رستوران وانیلی: ۳۳ Hesapcı Geçidi Sokak, Antalya, 7100, Turkey

رستوران های تاریخی و قدیمی آنتالیا

۳- رستوران Seraser Fine Dining٬ رستوران ۳۰۰ ساله

رستورانSerase Fine یک رستوران ۳۰۰ ساله در شهر آنتالیا به حساب می آید که در مرکز تاریخی آنتالیا قرار گرفته است. یک تیم حرفه ای و با مهارت بالا برای کار در رستوران خود انتخاب کرده است که همین موضوع باعث رضایت مشتریان این مجموعه شده است.
دکوراسیون داخلی رستوران یکی از چیزهای چشمگیریست که مشتریان سرذوق می آورد از جمله آنها می توان به مجسمه ها٬ مبلمان دستباف و تزئينات سنتی اشاره کرد. از دیگر چیزهای قشنگی که در رستوران وجود دارد می توان به موسیقی پیانو زنده و یک باغ پرزرق و برق در قسمت عقبی رستوران است.

رستوران لوکس و قدیمی آنتالیا

منوی غذای این رستوران بسیار لذیذ و خوشمزه است که هرکسی را علاقمند می کند چندین و چندبار غذاهای رستوران را امتحان کند. از جمله غذاهای رستوران می توان به پاستای خانگی٬ استیک فیله با سس گوگونزولا٬ غذاهای دریایی با برگ های شراب و دسرهای وسوسه انگیز است.

۴- کافه و رستوران big Chef

رستوران Big Chef یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا است که مسافران و گردشگران بسیاری را به خودش جذب کرده است. ۱۸ تا شعبه در سراسر ترکیه دایر کرده است . اولین شعبه رستوران big Chef در سال ۲۰۰۷ در شهر آنکارا افتتاح شد و بعنوان یکی از بهترین رستوران های زنجیره ای شناخته شده است.
منوی بسیار متنوع و رنگ و وارنگی دارد از جمله غذاهایی که برای مردم سرو می کنند غذاهای ترکی و بین المللی اروپایی و خاورمیانه می باشد. ویژگی عالی که این رستوران دارد سرو صبحانه های محلی و مدرن است که براساس سلیقه خودتان می توانید یک نوع از آنها را انتخاب کنید.

رستوران زنجیره ای آنتالیا و خاورمیانه

۵- رستوران Karaf Wine Bistro

اگر عاشق ترکیه هستید و دوست دارید و تاریخ ترکیه را بیشتربشناسید پیشنهاد می کنم در سفر به آنتالیا به رستوران karaf Wine بروید و با گذشته ترکیه بیشتر آشنا شوید. طرح و معماری رستوران Karaf به سبک معماری قدیم یعنی زمان عثمانی می باشد. منوی صبحانه عالی برای مشتریان خود در نظر گرفته است از جمله آنها می توان به پنیر٬ فجیتا٬ سوبادیلا٬ استیک و کلی غذاهای محلی که تا به امروز امتحان نکرده اید.

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران