۶ تا از لوکس ترین رستوران های آنتالیا را بشناسید!

3913 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تفاوتی ندارد که به کدام شهر ترکیه سفر کرده باشید. شهرهای بسیاری در ترکیه وجود دارند که در زمینه گردشگری شهرهایی بسیار عالی به حساب می آیند. یکی از این شهرها استانبول است. استانبول پر است از جاذبه های گردشگری و تفریحی که می تواند یک سفر کامل و لذت بخش را برای شما فراهم کند. در این مقاله قصد داریم لوکس ترین و بهترین رستوران های آنتالیای ترکیه را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین رستوران های آنتالیا

این رستوران از جنبه های مختلف بررسی و انتخاب شده اند. کیفیت خدمات، وضعیت طراحی دکوراسیون و کیفیت غذای این رستوران ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد و برخی این رستوران ها امتیازهای ویژه ای نسبت به دیگر رستوران ها دارند. بهترین رستوران های آنتالیا شامل موارد زیر هستند:

  • رستوران کلاب آرما آنتالیا
  • رستوران لارا بالیکوی آنتالیا
  • رستوران سرآسر فاین داینینگ
  • رستوران وانیلا لانگه
  • رستوران آلپ پاسا
  • رستوران آدرا بالک

 

رستوران کلاب آرما در آنتالیا

لوکس ترین رستوران استانبول

این رستوران یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود. از ویژگی های این رستوران حیرت انگیز می توان به منظره عالی از شهر باستانی و تاریخی آنتالیا یعنی شهر کالیسی اشاره کرد. این رستوران که یکی مشهورترین رستوران های آنتالیاست به دلیل برخورداری از مناظر زیبا و ویژه ای که برای مشتریان فراهم می کند شهرت پیدا کرده است.

همچنین یکی دیگر از امتیازات ویژه این رستوران معماری بنا و طراحی داخلی آن است که محیطی منحصر به فرد را فراهم آورده است. علت آن هم این است که رستوران کلاب آرما در گذشته هم یک کارخانه بوده است و هم پس از آن به عنوان آسیاب و انبار مورد استفاده قرار می گرفته.

در مورد غذای این رستوران که مهمترین بخش هر رستوران است نیز باید گفت که پخت غذا در این رستوران با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و تازه صورت می گیرد و همچنین از بهترین سرآشپزها برای طبخ غذا استفاده می شود.

 

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

رستوران بالای در ترکیه

دومین رستوران برتر استانبول که قرار است در مورد آن توضیح دهیم رستوران مشهور لارا بالیکوی است. این رستوران در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد. فعالیت رستوران لارا بالیکوی بیشتر از هر چیز در زمینه طبخ غذاهای دریایی است و البته در این زمینه شهرت بسیار فراوانی هم دارد. البته این رستوران دو شعبه دارد و شعبه دوم آن نیز در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است. هر دو شعبه از نظر موقعیت قرارگیری و منظره زیبا در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. مناظر ساحلی و دریایی بیشتر از هر چیز در مورد این رستوران جذاب است.

البته طراحی داخلی این دو رستوران نیز بسیار جذاب هستند. در بخش داخلی رستوران با طراحی مدرنی رو به رو می شوید که می تواند به خوبی شما را جذب ود کند. امکاناتی همچون نمایشگر بزرگ برای به نمایش گذاشتن غذاهای روزانه و تازه و طبخ غذاهای حلال از ویژگی های مهم این رستوران دوست داشتنی است.

مهمترین و مشهورترین غذای رستوران لارا بالیکوی آنتالیا ماهی است. ماهی در این رستوران به روش های مختلف و به مهارتی بالا طبخ و سرو می شود، به طوری که در کمتر مکانی می توانید تجربه ای مشابه از صرف ماهی به دست آورید.

 

رستوران سرآسر فاین داینینگ

رستوران فاین داین

به سراغ دیگر رستوران لوکس و برتر آنتالیا یعنی سرآسر فاین داینینگ می رویم. این رستوران که در منطقه تاریخی شهر آنتالیا قرار گرفته از لوکس ترین و بهترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود. نور گرم و ملایم، دیوارهای سنگی و طراحی ویژه این رستوران فضایی خاص در این رستوران به وجود آورده اند. منوی رستوران سرآسر پر است از غذاهای سنتی ترکی که قطعا برای مسافران ایرانی لذت بخش خواهند بود. تنوع غذایی این رستوران بسیار بالاست و در پخت غذاها نیز از مواد اولیه تازه و با کیفیت استفاده می شود.

 

رستوران وانیلا لانگه

رستوران وانلیا لانگه

یکی دیگر رستوران هایی که نام آن را به عنوان بهترین رستوران آنتالیا می شنوید رستوران وانیلا لانگه است. محل قرارگیری و طراحی این رستوران در تناقض زیبایی از یکدیگر قرار دارند که به طور ماهرانه ای تنظیم شده است. بنا و معماری این رستوران به سبک مدرن است، اما محل قرارگیری آن در کنار ویرانه های تاریخی روم است. البته خود رستوران در یک اسکلت قرار دارد که باعث شده این ترکیب بسیار جذاب تر به نظر برسد. به واقع این رستوران منحصر به فردترین رستوران آنتالیا است که هرکس باید قبل از مرگ یک بار در آن غذا بخورد. چرا که غذا خوردن دراین رستوران به واقع تجربه ای فراموش نشدنی است.

در مورد غذاهای رستوران وانیلا لانگه هم خبرهای خوبی داریم. می توانید بهترین غذاهای بین المللی را در این رستوران تجربه کنید. البته باز هم تمرکز بیشتری بر غذاهای ایتالیایی است و دلیل آن محل قرارگیری آن است، اما می توانید گلچینی از بهترین غذاهای بین المللی را در رستوران وانیلا لانگه تجربه کنید.

 

رستوران مرمرلی آنتالیا

رستوران مرلی شیک ترین رستوران در آنتالیا

رستوران مرمرلی آخرین رستوران از میان بهترین رستوران های آنتالیاست که در این مقاله معرفی کردیم. البته رستوران های جذاب دیگری هم در آنتالیا قرار دارند، اما ما تلاش کردیم توضیحات دقیق تری در مورد بهترین رستوران های این شهر به شما ارائه دهیم.

این رستوران که در ساخت آن از سنگ استفاده شده در بالای یک صخره سنگی قرار دارد. از رستوران می توانید با چندین پله چوبی به ساحل دسترسی داشته باشید، بنابراین متوجه شدید که با منظره ای شگفت انگیز رو به رو هستید. در حین غذا خوردن می توانید از منظره زیبای دریای مدیترانه لذت ببرید. علاوه بر این صدای روح بخش امواج دریای مدیترانه در حین غذا خوردن آرامشی به شما می دهد که در هیچ کجای دیگر نخواهید یافت.

۴-رستوران آلپ پاسا

 

رستوران آلپا پاشا آنتالیا

این رستوران پیش غذا و غذاهای اصلی خود را بصورت سلف سرویس در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. نوای پیانو دراین رستوران موقع سرو غذا طنین انداز است و شما می‌توانید فضای کاملا آرامی را تجربه کنید. این رستوران دربافت قدیمی شهر و در یک ساختمان که متعلق به عثمانی‌ها هست قرار گرفته است. یکی از مواردی که این رستوران را بسیار متفاوت کرده است، حیاط بسیار بزرگ و دلبازی دارد. در این رستوران غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، فرانسوی و حتی غذاهای گیاهی سرو می‌گردد.

رستوران آدرا بالک اوی در شهر ساحلی آنتالیا

رستوران آدران بالاک

این رستوران دارای در فضای باز رو به دریای مدیترانه است. این رستوران دارای تنوع غذای عالی شامل غذاهای دریای مدیترانه، ترکی و انواع پیش غذاهای لذیذ است. یک شب رویایی را در رستوران آدرا می توانید تجربه کنید. رستوران آدرا یکی حساب  از بهترین رستوران های شهر آنتالیا به حساب می آید و مسافران بسیاری از فضای دلنشین رستوران آدرا رضایت دارند و علاقمند هستند که برای ساعاتی در این رستوران بمانند.

 

در انتها شما می توانید لوکس ترین رستوران شهر آنتالیا براساس سلیقه خود یکی را انتخاب کنید و یک شب عالی را در این مکان بگذرانید، اگر علاقه به رستوران رفتن در شهرهای مختلف ترکیه را دارید با مجله ترک مگ همراه شوید تا بهترین رستوران، لوکس ترین و همچنین ارزان ترین ها به شما معرفی کنیم.

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران

سلام قیمت تمام رستوران های که معرفی کردید بالاست. رستوران های ارزان قیمت رو لطفا معرفی کنید.

    سلام وقت بخیر. ممنون که مطالب ما رو دنبال می کنید. اما در یک مقاله ای با عنوان رستوران ارزان قیمت در آنتالیا نوشته شده است پیشنهاد می کنم مطالعه کنید

تو سفر به آنتالیا پیشنهاد می کنم حتما حتما به رستوران کلاب آرما بروید و بهترین غذاها و دسرها رو نوش جان کنید.
اما قیمتش کمی بالاس حتما قبل از رفتن هزینه ها جاری رو چک کنید.

    سلام ممنون از اینکه تجربه تون رو در اختیار ما گذاشتین