همین الان با بهترین و ارزان ترین مراکز خرید آنکارا آشنا شوید

13072 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین جای خرید در انکارا

یکی از دلایلی که عده زیادی از مردم ایران تصمیم میگیرند به آنکارا سفر کنند امکان خرید ارزان و راحت در ترکیه است. اما یکی از مشکلاتی که همیشه بر سر راه مسافرانی که از ایران اقدام به خرید میکنند، این است که بهترین و ارزان ترین مراکز خرید در آنکارا برای آن ها مشخص نیست. این عدم آگاهی باعث میشود که عده زیادی بدون اطلاع از فروشگاه های معروف خرید در ترکیه، به خرید بلیط بپردازند و بعد از اینکه وارد آنکارا شدند، به ناچار از مکان های ناشناخته و نه چندان معروف خرید میکنند. در این مقاله قصد داریم از این اتفاق بد جلوگیری کنیم و با به روز کردن اطلاعات شما، چند قدم به جلو برداریم و بهترین و ارزان ترین مراکز خرید آنکارای ترکیه را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید کیزبلای آنکارا مراکز خرید آنکارا چند درصد تخفیف دارد؟

مرکز خرید کیزیلای در آنکارا

منطقه کیزیلای در آنکارا یکی از مناطق مدرن و توسعه یافته شهر محسوب میشود و این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید در این منطقه به نمایندگی انواع برندهای لباس های خارجی دسترسی داشته باشید. بعد از اینکه وارد منطقه زیبای کیزیلای شدید، میتوانید از مرکز خرید کیزیلای در آنکارا دیدن و بهترین اجناس را خریداری کنید.

این فضا شامل ۱۱۰ مغازه میشود که بهترین و به روز ترین برندهای روز جهان را به مشتریان عرضه میکند. در ضمن برای بچه ها و نوجوانان وسایل سرگرمی مهیا شده و پارکینگ با گنجایش ۳۰۰ ماشین ، موجب شده تا مرکز خرید کیزیلای در رده  شلوغ ترین و بهترین مراکز خرید آنکارا قرار بگیرد . یکی دیگه از خوبی های این مرکز خرید ، مجاورت آن به جاهای دیدنی آنکارا است که واسه گردشگران خارجی آنکارا یک امتیار ویژه به حساب می‌آید. . این مرکز در تمامی روزهای هفته باز است و شما میتوانید از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به این مرکز خرید عظیم و پرامکانات مراجعه کنید.

مرکز خرید ناتاوگا آنکارا

اگر علاقمند به خرید از یکی از مراکز خرید اوت لت در آنکارا میباشید ، پیشنهاد میکنیم حتماٌ سری به مرکز خرید ناتاوگا در شهر آنکارا بزنید . این مرکز خرید یکی از مشهورترین مراکز خرید اوت لت در آنکارا میباشد که بسیار پر طرفدار است و علاقمندان مخصوص به خود را دارد . در این مرکز خرید اجناس با مناسب ترین نرخ عرضه میشوند و به خصوص علاقمندان به مارکهای مشهور ، میتوانند اجناس مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از این مرکز خرید تهیه کنند . به علاوه این مرکز خرید به داشتن آکواریوم بزرگ و زیبایی مشهور است که میتوان از آن بازدید کرده و لذت ببرید.

اوت

مرکز خرید پانورا آنکارا ترکیه

برج پانورا ازمراکز خرید آنکارا ست که کاربرد چندگانه دارد: این مرکز خرید را شرکت معماری آنکوگلو  به سبک ترکی طراحی و در سال ۲۰۰۸ افتتاح کرده است . در برج پانورا در آنکارا مرکز خرید و مجتمع مسکونی قراردارد . مساحت این مرکز خرید حدود ۴۰ هزار متر مربع است. در سفر ترکیه خرید اجناس مارک دار به قیمت مناسب امکان پذیر است.

شاید به دنبال مرکز خریدی باشید که برند های معتبر پوشاک جهانی را با قیمتی به صرفه و مدرن را در اختیار شما قرار دهد. در این صورت مرکز خرید پانورا آنکارا ترکیه میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

بازار سنتی آنکارا

اگر در آنکارا، قصد خریدی سنتی دارید گزینه های متعددی برای بازارهای مخصوص صنایع دستی ترکیه وجود دارد. به هر کدام از آن‌ها که سر بزنید جلوه‌های رنگین و زیبایی از هنر ترکیه را می‌بینید. با سر زدن به این بازارها، دست‌خالی از آن‌ها بر نمی‌گردید.

خیابان «چیکریکچیلار یوکوشو» (çıkrıkçılar yokuşu) پر از مراکز خرید ستنی در آنکارا است. این خیابان در همان حال که مکان جالبی برای گشت‌وگذار است، محل فروش محصولات سنتی و صنایع دستی ترکیه هم هست. این‌جا را باید قلب تپنده‌ی فرهنگ ترکیه در میان مراکز خرید آنکارا دانست. در این محله پارچه‌های دست‌ساز، زیبا و چشم‌نواز، زیورآلات چرمی و انواع دیگر زیورآلات و ادویه‌جات متفاوت را می‌توانید پیدا کنید. این خیابان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید در آنکارا محسوب می‌شود. این‌جا جایی است که می‌توانید با فرش‌های دستباف و وسائل دست‌ساز دیگر، روی بال رویا پرواز کنید. قیمت مناسب کالاها، این خیابان‌ها را میان توریست‌ها محبوب کرده است.

اوت لت های انکارا در ترکیه که باید از آن ها خرید کنید.

اوت لت های آنکارا، ارزان ترین مراکز خرید آنکارا

مطمئناً در میان افرادی که تنها به دنبال خرید برندهای معروف بین المللی هستند، عده ای هم تنها به فکر کاهش هزینه های سفر هستند. یکی از راه های بسیار خوب و عملی برای پایین آوردن هزینه سفر این است که اوت لت های آنکارا خرید کنیم.

خوبی اوت لت استورها این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد. امروزه اوت لت استورها به بخشی جدایی‌ ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده اند. بهترین اوت لند های آنکارا که میتوانید در آن ها خرید خود را انجام دهید اوت لت های Mudo، Erzincanlılar Giyim، Kotçu هستند.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران

سلام
در آنکارا ترکیه مرکز خرید های با قیمت مناسب دیگری هم وجود دارند؛ تنها این چند موردی که در مقاله معرفی کردید نیست. بهترکه یک مقاله دیگه هم مرتبط با این موضوع بنویسد.
ممنون

    سلام ممنون از پیشنهادتون. اما در ادامه همین مقاله مراکز خرید دیگری را برای شما معرفی خواهیم کرد. حتما ترک مگ را همراهی کنید. پیشنهاد می کنم مراکز خرید آنکارا سر بزنید

جالب بود
مخصوصا قسمت اوت لت استور
ولی ای کاش معادل تورکی مراکز رو هم بنویسید مثل همون اسم‌ خیابون که تو پرانتز بهش اشاره کردین

    سلام ممنون از پیشنهاد عالی تون حتما در مقالات بعدی رعایت می شود. اگر علاقه دارید با ارزانترین ها مراکز خرید در آنکارا آشنا شوید پیشنهاد می کنم حتما مقاله مرتبط را بخوانید.