بهترین زمان سفربه آنکارا؛ اسرار آمیزترین شهر ترکیه

4384 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین زمان سفر به آنکارا

تابستان بهترین فصل سفر به آنکارا است. خیلی از مسافران به دلیل تعطیلات تابستان ترجیح می دهند که در این فصل سفر کنند. اما تنها این فصل نیست که می توانید به شهر آنکارا سفر کنید.  در فصل های دیگر هم از مکان های تفریحی آنکارا می توانید لذت کافی ببرید.

اما همیشه نباید از جاها دیدن کردن که قبلا از آنجا بازدید کرده اید،  جاهای جدید هیجان بیشتری را در شما ایجاد می کند. ارزش دارد که مناطق جدید بروید و لذت زیادی ببرید. اما مسافران همیشه این سوال را می پرسند که بهترین زمان سفر به آنکارا چه وقتی است؟

قرار است که در ادامه توضیح بدهیم که چه وقتی بهترین زمان سفر به آنکارا است و از لحظه و ثانیه ها لذت ببرید.

 آنکارا در کجای نقشه است؟

آنکارا بزرگترین شهر و پایتخت کشور ترکیه است. گردشگران و مسافران چنین تصوری دارند که استانبول پایتخت کشور ترکیه است اما بزرگترین اشتباه همین است. آنکارا مرکز سیاسی و فرهنگی یک کشور سکولار است.

آنکارا ترکیه مناطق دیدنی

مکان های دیدنی آنکارا  می تواند یک سفر عالی را برای شما رقم بزند. در سفر به شمال کشور ترکیه با چیزهای راز آلودی مواجه می شوید که تا به حال ندیده اید. به شما این اطمینان را می دهم هیجان انگیزترین سفر طول عمرتان خواهد شد.

 در کدام فصل به آنکارا سفر کنیم؟

همیشه این سوال است که بهترین فصل برای سفر به آنکارا چه زمانی است؟ گرم ترین یا سردترین زمان را برای مسافرت انتخاب کنیم.

بهترین زمان سفر به آنکارا

در تابستان به این شهر سفر کنید داغ و گرم بودن هوا را احساس نخواهید کرد، اما اگر از ماه دوم پاییز به پایتخت ترکیه سفر بروید سرمای هوای را با تمام وجود حس خواهید کرد. مناسب ترین فصل برای مسافرت آخرماه اردیبهشت که هوای کشور ترکیه رو تعادل می رود و قدم زدن در شهر برای مسافران اصلا اذیت کننده نیست.

کدام فصل بهترین زمان برای شرکت در فستیوال آنکاراست؟

جشنواره و فستیوال های بسیار جذابی در پایتخت ترکیه برگزار می شود. شاید برخی از آنها را در رسانه های مختلف دیده اید و علاقه دارید در این زمان برگزاری چنین رویدادهای به شهر آنکارا سفر کنید.

ثبت لحظات خاطره انگیز در فستیوال بهاره آنکارا

در فصل بهار فستیوال های بسیار جذاب و عالی برگزار می شود که علاقمندان زیادی را به خودش جذب کرده است. حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید تصمیم داریم در مورد بهترین فستیوال های مهم شهر آنکار صحبت کنیم.

فستیوال موسیقی با حضور تمام فرهنگ های دنیا

فستیوال های آنکارا بی نظیرترین و عجیب ترین تجربه شما در مسافرت به آنکارا برای شما خواهد بود.  در این فستیوال بزرگترین گروه های موسیقی در دنیا شرکت می کنند. برای شرکت در کارناوال موسیقی بزرگ شهر آنکارا در ماه ژوئن یا اواسط خرداد باید سفر کرد.

 

بهترین نمایش ها از موسیقی و رقص؛ رقص اصیل و محلی تا اروپایی در شهر آنکارا برگزار می گردد. دیدن تمام اینها در یک هفته شما را حیرت زده می کند.

از جمله جشنواره های دیگری که در این ماه برگزار می شود عبارتند از:

  • جشنواره انقلاب تابستانی
  • جشنواره چوپانان(ضرب و شتم قوچ یا گوسفند)
  • جشنواره های پرورش گیاهان، میوه ها و انگور
  • جشنواره مهاجرت
  • جشنواره بزرگداشت مولانا
  • جشنواره کشتی شترها ترکیه
  • جشنواره هیدیرلز

برای اطلاع بیشتر از فستیوال و جشنواره ها به سایت www.ankarafestival.com مراجعه کنید.

گرم ترین زمستان با شرکت در جشنواره و فستیوال آنکارا

اگر فکر می کنید تنها در فصل بهار و تابستان می شود به آنکارا سفر کرد سخت در اشتباه هستید. شاید پایتخت آنکارا زمستان سردی داشته باشد اما جذابیت های که این شهر دارد مسافران گرمی دلچسبی را تجربه می کنند.

جشنواره زمستانه در شهر آنکارا

از جمله بهترین فستیوال های شهر آنکارا که در زمستان های پرف برگزار می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فستیوال دنیای قهوه
  • فستیوال دنیای رقص
  • فستیوال موسیقی از تمام دنیا
  • بازار طراحی
  • بازی های سنتی و مدرن
  • قایق سواری
  • تئاتر و سینما
جشنواره زمستانه در آنکارا

یک خبر خوشی هم برای شما دارم. قطار تهران به آنکارا در خرداد ۹۸ با بهترین کیفیت و استاندارد به خطوط ریلی کشور اضافه شد. هزینه و زمان بسیاری کمی را در سفر به ترکیه متحمل می شوید.

چگونه آب و هوای آنکارا را بررسی کنیم؟

فرق نمی کند که در هوای سرد یا گرم به مسافرت بروید. مهم این است که شما عاشق چه هوای باشید بعضی ها علاقه به هوای سرد و برخی دیگر دلداده هوای گرم هستند. اما همه علاقمند هستند که بدانند چه هوای برای سفربسیار عالی است.

بهترین زمان سفر به آنکارا با توجه به آب و هوا

خب اگر علاقمندید بدون هیچ دردسری و دمای متعادلی را هم دوست دارید و قصد دارید تمام مکان های دیدنی شهر آنکارا بازدید کنید پیشنهاد می کنم از اواسط خرداد شروع به سفر کنید.

زمان سرد هوای شهر آنکارا از نیمه ی دوم پاییز شروع می شود؛ افرادی که عاشقی سرما هستند بهترین زمان سفراست. در کل باید آنکارا یکی از اعجاب انگیز شهرهای ترکیه است و هرکسی علاقمند که برای مدت کوتاهی به آنجا سفر کنند.

و در انتها بهترین زمان سفر به آنکارا چه زمانی باید انتخاب کرد؟

مهم نیست در چه زمانی به آنکارا سفر کنید؛ تنها چیزی که مهم است که خوشگذرانی و شادی که از سفر برای شما می ماند. اما اگر برای شما خیلی مهم که بهترین زمان سفر چه وقتی است. از ماه سوم بهار برنامه سوار خود را بچینید که بهترین هوا را در این ماه تجربه خواهید کرد.هوای متعادل و خنک دلچسبی را حس خواهید کرد. اما زمستان های این شهر به دلیل کوهستانی بودن کمی سرد است که می توان با تمام وجود حسش کنید.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید در مقاله بالا تمام اطلاعات مرتبط به شهر آنکارا را برای شما توضیح داده ایم و تصمیم گیری را برای شما راحتتر کرده ایم.

آنکارا راهنمای سفر به آنکارا

نظرات کاربران