هتل گرند حیات استانبول٬ بررسی امکانات یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره

3671 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل گرند استانبول

استانبول به عنوان زیباترین شهر ترکیه، میزبان مسافرین بسیاری از تمامی نقاط دنیا می باشد. هتل های شهر استانبول آنقدر میان مسافران محبوبیت دارند که خود به عنوان یک جاذبه مستقل خاطرات خوبی را برای افراد فراهم می کند. یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول، هتل گرند حیات می باشد که در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی کامل این هتل بپردازیم.

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول کجاست؟

تکسیم، بهترین منطقه شهر استانبول، جایی است که بهترین هتل های ۵ ستاره در اطراف آن قرار دارد. هتل گرند حیات استانبول نیز در این منطقه است و فاصله چندانی تا میدان تکسیم (تقسیم) ندارد. اگر قصد دارید هتلی انتخاب کنید که به جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر استانبول نزدیک باشد می توانید به هتل گرند حیات فکر کنید. این هتل ۵ ستاره نزدیک مترو استانبول و اتوبوس ها است. با کمی پیاده روی می توانید به تاکسی ها و وسایل حمل و نقل دسترسی داشته باشید.

با توجه به موقعیت قرار گیری هتل حیات استانبول، این امکان برای شما فراهم می شود که در هر زمان با کمی پیاده روی به خیابان استقلال برسید. خیابان استقلال یکی از بهترین خیابان های استانبول می باشد که قدم زدن در آن و مشاهده انواع فروشگاه ها بسیار لذت بخش است، البته به شرطی که هتل شما به آن نزدیک باشد.

هتل گرند حیات استانبول کجاست

اتاق های هتل گرند حیات استانبول چه امکاناتی دارد؟

هتل گرند حیات به اتاق های بسیار لوکس معروف است! این هتل ۵ ستاره و محبوب شامل ۲۴ سوئیت یا ۳۶۰ اتاق می باشد که هر کدام امکانات ویژه ای مانند تلفن؛ سشوار، صندوق امانات، تهویه و موارد دیگر دارند. دکوراسیون اتاق ها با رنگ روشن تزئین شده و زیبایی خاصی را فراهم کرده است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون هستند.

در هتل گرند هایت هیچگاه دچار مشکل اینترنت نخواهید شد زیرا تمامی اتاق ها دارای وای فای هستند. می توانید صبحانه را در اتاق میل کنید و از مناظری که در بالکن آفتاب گیر مشاهده می کنید، لذت ببرید. نکته ی دیگری که در مورد اتاق های مجهز شده به عایق صدا این هتل وجود دارد حمام های بی نظیر آن است. تمامی حمام ها با سنگ های مرمر ساخته شده اند و بسیار زیبا هستند. هتل گرند حیات برای افراد ناتوان نیز اتاق های مخصوص دارد. اگر به زبان ترکی مسلط نیستید جای نگرانی وجود ندارد زیرا کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و می توانید به خوبی با آن ها ارتباط برقرار کنید.

اتاق های هتل گرند حیات استانبول

امکانات تفریحی و ورزشی هتل گرند حیات استانبول چیست؟

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال تفریح و هیجان و ورزش کردن هستید، اقامت در هتل گرند حیات برایتان لذت بخش خواهد بود. استخر ویژه کودکان، همان چیزیست که خیال والدین را راحت می کند و به آن ها اجازه می دهد بدون نگرانی در مورد فرزندانشان به تفریح و ورزش بپردازند.

حمام ترکی نیز از قسمت های جذاب هتل گرند حیات است که معمولا طرفداران بسیار زیادی هم دارد. بعد از ورزش در باشگاه بدنسازی می توانید به حمام ترکی بروید و حسابی خستگی در کنید. البته شاید حمام آفتاب هم برایتان جالب باشد!

ماساژ، سونا بخار، حمام ترکی، خدمات سلامتی، استخر روباز و موارد دیگر را می توان به عنوان دیگر امکانات تفریحی هتل گرند حیات استانبول معرفی کرد.در نهایت تنیس هم می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای سرگرم شدن و ورزش کردن باشد.

امکانات تفریحی هتل گرند حیات استانبول

کافه و رستوران های هتل گرند حیات استانبول

کافه و رستوران های هتل گرند حیات استانبول همیشه آماده خدمات رسانی به مسافرین هستند. رستوران ۳۴ به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران ها میان مسافرین شناخته می شود که به صورت بوفه غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند.

همچنین اگر دوست دارید لحظاتی در مکانی زیبا بنشینید و از نوشیدنی ها خوش طمع لذت ببرید می توانید به کافه های هتل گرند حیات سر بزنید. این هتل دارای ۳ کافه می باشد.

کافه GAZEBO: اگر دنبال غذاهای سبک، بستنی و نوشیدنی های متفاوت می گردید، پیشنهاد می کنیم حتما به این کافه سر بزنید.

کافه MEZZANINE: این کافه بیشتر مناسب کسانی است که دنبال یک مکان نیمه رسمی برای قرار های خود می گردند. چای و قهوه، کلوچه، نوشیدنی های محلی و بین المللی در این کافه سرو می شود.

کافه LIBRARY: یکی دیگر از کافه هایی که بهترین نوشیدنی های محلی در آن وجود دارد، کافه لیبراری است. البته نوشیدنی های بین المللی هم در این کافه سرو می شود.

کافه رستوران های هتل گرند حیات استانبول

فاصله هتل گرند حیات تا مرکز شهر چقدر است؟

با توجه به اینکه گرند یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم است نباید خیلی نگران فاصله آن باشید. طبق آمار موجود معمولا تجار و افرادی که سفر های کاری دارند، به هتل گرند حیات مراجعه می کنند زیرا دسترسی بسیار خوب این هتل به مرکز شهر، بهترین ویژگی مثبت آن به شمار می رود. فاصله هتل گرند حیات تا فرودگاه آتاتورک ۲۴ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها ۴۲ کیلومتر و تا مرکز شهر تقریبا ۵ دقیقه است.

هتل های استانبول

نظرات کاربران