هتل رامادا استانبول، بهترین هتل نزدیک به میدان تکسیم

4224 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
هتل 5 ستاره رامادا استانبول

هتل رامادا که با نام کامل هتل رامادا مرتر شناخته می شود یکی از بهترین هتل های موجود در استانبول است که فاصله نزدیکی با میدان تکسیم به عنوان یکی از مناطق گردشگری ترکیه دارد. این هتل در سال ۲۰۱۵ بنا شده و در فاصله ۸ کیلومتری از فرودگاه آتاتورک هم قرار دارد. در ادامه با ترک مگ همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه هتل رامادا مرتر در اختیار شما بگذاریم.

هتل رامادا استانبول، محلی برای اقامت در نزدیکی جاذبه های استانبول

هتل رامادا مرتر یکی از بهترین هتل های موجود در استانبول است که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و به واسطه نزدیکی به بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول و همچنین مراکز خرید مشهور به زودی در بین گردشگران شهرت بسیاری پیدا کرد. این هتل به لحاظ مکانی در فاصله ۸ کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار دارد و در رستوران آن می توانید بهترین نوع از غذاهای ترکی و بین المللی را میل کنید.

هتل رامادا مرتر نزدیک به تکسیم

هتل رامادا با نام کامل هتل رامادا مرتر نیز شناخته می شود. مرتر نام یکی از مناطق مهم در استانبول است که به عنوان قلب نساجی شهر شناخته می شود. همچنین کمترین مقدار فاصله با منطقه تاریخی سلطان احمد و نمایشگاه CNR را دارد. مرکز خرید مارمارا فروم نیز در فاصله چند دقیقه آن قرار دارد.

به همین دلیل هتل رامادا به عنوان یکی از بهترین مکان های اقامتی برای سفر در استانبول شناخته می شود. ختل رامادا مرتر به خصوص برای گردشگرانی مناسب است که علاقه زیادی به فرهنگ کشور ترکیه و تاریخ آن دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم نگاهی به مقاله راهنمای سفر به استانبول نیز داشته باشید.

تجربه بی نظیری از خدمات رفاهی در هتل رامادا مرتر

در رامادا مرتر خدمات و امکانات بی نظیری در اختیار شما قرار می گیرد تا سفری بسیار عالی و مهیج را تجربه کنید. برای مثال یکی از بهترین خدمات رفاهی هتل امکان استفاده و برگزاری جلسات در سالن ۱۵۰۰ متری کنفرانس و اتاق جلسه هتل است. همچنین مرکز تجاری هتل به صورت ۲۴ ساعته درحال فعالیت است و امکان استفاده از پارکینگ هتل بدون هیچ هزینه اضافه ای در اختیار شما قرا می گیرد.

هتل رامادا استانبول کجاست؟

خوشبختانه پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته درحال فعالیت است و راهنمای خدمات هتل و تور نیز در حین اقامت در اختیار شما قرار می گیرد. هتل رامادا مرتر در بحث خدمات نظافتی نیز بسیار عالی عمل کرده است. فرایند های نظافتی هتل به صورت روزانه در اختیار شما قرار می گیرد و از جمله بهترین خدمات در بخش های شستشو، اتوکشی و خشک شویی به شما ارائه می شود.

البته برای استفاده از برخی خدمات نظافتی هتل باید به پرداخت هزینه لازم بپردازید و تنها برخی از این خدمات رایگان به شما ارائه می شود. خدماتی که با هزینه های مربوطه شان به شما ارائه می شوند عبارتند از:

  • ایستگاه کامپیوتر
  • خدمات نگهبانی هتل
  • خدمات عروسی
  • دستگاه فکس
  • صبحانه

همچنین دسترسی به مناطقی مخصوص برای کشیدن سیگار، قهوه و چای در مناطق مشترک، دسترسی داشتن به تلویزیون در بخش های عمومی هتل، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است.

تمام کارمندان هتل نیز دارای تحصیلات مرتبط و حرفه ای هستند و به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی مکالمه می کنند تا بهترین پاسخ به نیاز شما را فراهم کنند.

خدمات تفریحی هتل رامادا استانبول

هتل رامادا در زمینه خدمات تفریحی نیز امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از جمله خدمات تفریحی که در هتل ۵ ستاره رامادا استانبول در اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به استخر کودکان و نوجوانان، استخر داخل سالن (تمام سال)، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی و سونا اشاره کنیم.

اقامت در هتل رامادا میدان تکسیم استانبول

همچنین یک کتابخانه و کافه نیز برای استفاده در اختیار شما قرار دارد که می توانید لذا نوشیدن بهترین قهوه ترکیه و انواع نوشیدنی ها را در آن به دست بیاورید. همچنین همانطور که پیش تر هم معرفی شد این هتل در نزدیکی بهترین مراکز خرید میدان تکسیم قرار دارد.

امکانات اتاق های هتل ۵ ستاره رامادا مرتر چیست؟

این هتل ۵ ستاره دارای ۲۰۰ اتاق در ۶ طبقه مختلف است و مهمترین امکانات آن که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند عبارتند از ملافه های تمیز، اتو ومیز اتو، گاوصندوق، قهوه و چای ساز، سرویس خواب با کیفیت، پنکه سقفی، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد.

سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید. اتاق هایی که در هتل ۵ ستاره رامادا مرتر وجود دارند به صورت کلی به صورت زیر هستند:

  1. اتاق تویین دولوکس
  2. سوئیت جونیور
  3. اتاق کینگ
  4. اتاق کوئین
  5. اتاق تویین

هریک از این اتاق ها با قابلیت استفاده از سیگار و یا عدم استعمال نیز تفکیک شده هستند.

هتل رامادا استانبول، بهترین هتل نزدیک به میدان تکسیم

هتل رامادا مرتر در بحث فاصله با مکان های دیدنی استانبول، بیشترین فاصله را با میدان تکسیم دارد. فاصله هتل تا میدان تکسیم در حدود ۱۰ کیلومتر است و فاصله آن تا دیگر مناطق دیدنی استانبول کمتر از ۱۰ کیلومتر هستند. برای مثال فاصله رامادا مرتر تا مسجد سلیمانیه در حدود ۲ کیلومتر، تا ایاصوفیه ۸ کیلومتر و مسجد آبی ۷ کیلومتر است.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید و می خواهید بهترین خدمات و تجربیات در سفر به ترکیه را به دست بیاورید، پیشنهاد می کنیم هتل رامادا مرتر را برای اقامت انتخاب نمائید و کمترین هزینه را برای سفر داشته باشید.

منبع: ترکیه

استانبول هتل های استانبول

نظرات کاربران