معرفی ۷ تا از مراکز خرید عمده اجناس در آنتالیا

4302 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین و جامع ترین مراکز خرید عمده در آنتالیا

وترکیه یکی از مقاصد اصلی  توریست و گردشگرها برای تفریح و گردش است. همیشه قصد مسافران گردش و تفریح نیست. یکی از مهم ترین دلایل سفر آنها به کشوری مانند ترکیه خرید کردن است. افرادی مانند فروشنده ها و عمده فروشان در ایران به قصد خرید پوشاک به ترکیه سفر می کنند.

آنتالیا بعد از دوتا شهر استانبول و آنکارا بعنوان یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید شناخته شده است. اما کمترین اطلاعات از بهترین مراکز خرید آنتالیا وجود دارد به همین دلیل تصمیم گرفته ایم یک مقاله جامع و کامل در مورد مراکز خرید عمده لباس در آنتالیا صحبت کنیم.  اگر قصد خرید بصورت عمده از مرکز های خرید شهر ساحلی دارید پیشنهاد می کنم با ما همسفر شوید.

مراکز خرید عمده لباس در آنتالیا کدامند؟

آنتالیا مانند دیگر شهرهای ترکیه دارای تعدادی محدود مرکز خرید عمده مهم است که اطلاعاتی کمی در مورد آنها نوشته شده است برای همین تصمیم گرفته ایم در مورد این مراکز خرید یکسری اطلاعات بنویسیم که در سفر به ترکیه مشکلی برایتان پیش نیایید.

۱-مرکز خرید عمده کیف و لوازم چرم مارینا

بزرگترین و اولین فروشگاه های عمده کیف چرم در آنتالیا به حساب می آید که بعنوان یک گوهر مخفی در ترکیه شناخته شده است. یک بازار بزرگ با مساحت چند هزار مترمربع که مشتریان بسیاری دارد٬ از افراد محلی تا توریست های اروپایی و آسیایی به این مرکز خرید در حال رفت و آمد هستند.

برندهای موجود کیف و کفش چرم در آنتالیا

یکی از مهم ترین دلایل شلوغی بازار مارینا وجود تنوع کیف و کفش است که در سبک های ترکی و رومی طراحی شده است. فروشگاه  عمده لباس مارینا بهترین جا برای خرید سوغات است که اگر تصمیم دارید بهترین خرید را انجام دهید اولین جای که می روید مارینا باشد.

بهترین حالت وقتی است که شما وارد یکی از این فروشگاه ها می شوید و قصد خرید اجناس را دارید صاحبان فروشگاه اولین کاری که می کنند شما را به یک فنجان قهوه دعوت می کنند. صاحبان فروشگاه به طرز عجیبی به تجربه خرید احترام خاصی قائل هستند.

۲- بازار عمده جواهرات٬ یکی از بهترین بازارهای محلی ترکیه

آنتالیا چندین و چندتا بازار محلی عالی دارد٬ بازاری با محصولات ترکیه ای که همگی محصول درجه یک ترکی هستند. هرکدام از این فروشگاه ها دارای جواهرات اصل را بفروش می رسانند.

بازارهای عمده جواهرات و بدلیجات ترکیه

انواع مواد غذایی تازه از جمله سبزیجات و میوه جات تازه در این بازار بفروش می رسانند که همگی محلی هستند و گلخانه ای نیستند. اگر میو turunc   ترکی را نمی شناسید پیشنهاد می کنم وقتی به بازار رفتید این میوه زرد و شیرین را حتما امتحان کنید.

در کنار خرید  turunc مارمالاد نارنج و عسل محلی را با آویشن خریداری کنید . بعنوان یک معجون نوش جان کنید.در این بازار بزرگ می توانید انواع داروهایی گیاهی ترکی را تهیه کنید که هرکدام از با قیمت های مناسبی به دست خریدار می رسد.­­

بعد از اینکه خریدتان از بازارعمده تمام شد به سراغ بازاری بروید که در چند صد متری این بازار قرار دارد که تمام لباس های مارک را می توانید از آن محل خریداری کنید.

۳- مرکز خرید Terra City

بزرگترین مرکز خرید در شهر آنتالیا که حدود ۱۵۰ فروشگاه دارد که دارای تنوع محصولات٬ منسوجات با کیفیت عالی و مارک های مشهور ملی و بین المللی است.

بعد از یک خرید جانانه برای یک استراحت چند ساعت به یکی از رستوران و کافه های باکیفیت بازار Terra City بروید و غذایی مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید.از همه لذت بخش برای افرادی است که عاشق کتاب خواندن هستند. این بازار دارای یک کتابخانه عالی است که جای نشستن برای حداقل ۵۰ نفر برای خواندن کتاب وجود دارد.

ارزانترین مرکز خرید ترکیه

۴-مرکز خرید عمده میگروس٬ اولین مرکز خرید در آنتالیا

انواع و اقسام مرکز خرید در آنتالیا وجود دارد که مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از اولین و بزرگترین مرکز خرید در این شهر است. در ابتدای فعالیت بعنوان یک مرکز خرید خوراکی بود کم کم میگروس بزرگ شد و تبدیل به یک جای برای خرید انواع و اقسام اجناس شد.

میگروس دارای امکانات رفاهی از جمله کافه و رستوران های بسیار شیک است که می توانید برای چندین ساعت در این محل نشسته و از فضا و چیزهای خوشمزه لذت ببرید.

۵-مارک آنتالیا٬ مرکز خرید عمده لباس در آنتالیا

سومین مرکز خرید بزرگ شهر آنتالیاست. در این مرکز خرید می توانید انواع و اقسام محصولات را با نازل ترین قیمت خریداری کنید. خوبی مرکز خرید مارک آنتالیا این است که در نزدیکی منطقه کاله ایچی قرار گرفته است. از همه مهم تر این است که انواع و اقسام کافه و رستوران ها هم در مارک آنتالیا وجود دارد که بعنوان یکی از بهترین تفریحات شناخته شده است.

بهترین مرکز خرید عمده در آنتالیا

۶-مرکز خرید دیپو آنتالیا٬ بزرگترین مرکز خرید آنتالیا

دیپو بعنوان یکی از مکان های غول پیکر شناخته شده است که مساحتی بالغ بر ۳۸۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. دیپو صدها فروشگاه و مغازه بزرگ را در خودش جای داده است که انواع و اقسام برندها را شامل می شود. همچنین دیپو بعنوان ارزانترین مرکز خرید در آنتالیا شناخته شده است.

۷-مرکز خرید Terra٬ بهترین مرکز خرید لباس

مرکز خرید بزرگ لباس در آنتالیا به حساب می آید که انواع و اقسام لباس با طرح و برندهای متفاوتی در مرکز خریدTerra وجود دارد.

برندهای مطرح لباس در مراکز خرید آنتالیا

و در انتها بهترین خرید را از مرکز خرید عمده داشته باشید

۷ تا از بهترین مراکز خرید عمده لباس در آنتالیا را برای شما معرفی کردیم. اما اینجاست که باید یکی از آنها را انتخاب کنید و خرید عالی را انجام دهید. و دیگر این سوال پیش نمیاد که از آنتالیا چی بخریم؟ در این ۷ مرکز خرید انواع و اقسام اجناس وجود دارد که می توانید یک نوع از آنها را خریداری کنید.

آنتالیا مراکز خرید آنتالیا

نظرات کاربران