۵ تا از شگفت انگیزترین رستوران های ساحلی آنتالیا

3837 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین و معروف ترین رستوران های ساحلی ترکیه

در سال های اخیر سفر به ترکیه یکی از مقاصد اصلی ما ایرانی ها به این کشور شده است. اما همیشه این سوال پیش آمده است که برای خوردن غذا به کدامیک از رستوران های آنتالیا بروند و خوشمزه ترین غذاهای شهر آنتالیا را امتحان کنند. در مجله ترک مگ در مورد بیشتررستوران های آنتالیا صحبت کردیم. اما در ادامه می خواهیم در مورد  شگفت انگیز ترین رستورانهای ساحلی آنتالیا صحبت کنیم.

آنتالیا٬ شهر اسرار آمیز ترکیه

اگر تا به امروز به آنتالیا سفر نکرده اید باید به شما بگوییم که قشنگ ترین و زیبا ترین شهر دنیا را از دست داده اید. شهری مملو از زرق و برق های دیدنی که در شهرهای دیگر کمتر با آنها مواجه می شوید. آنتالیا در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و مملو از ساحل های بسیار زیبا است که در هرکدام از این ساحل ها آرامش خاصی را احساس خواهید کرد.

 

سواحل آنتالیا بعنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در جهان شناخته شده است و سالانه مسافران و گردشگران بسیاری برای تفریح و گردش به این شهر وارد می شوند. مهم ترین چیزی که در سفر برای هر مسافری اهمیت دارد فهمیدن این است که بهترین و بدترین رستوران ها کدام اند؟

ما قرار است در این متن تنها اشاره کوچکی به بهترین و بدترین رستوران ها کنیم و سراغ بهترین جاذبه آنتالیا یعنی رستوران های ساحلی آنتالیا برویم. همانطور که گفتیم آنتالیا مملو از ساحل های دیدنی است که اطراف آن رستوران و کافه های بسیار شگفت انگیزی ساخته شده است.

لوکس ترین رستوران های آنتالیا کدام اند؟

قبل از اینکه سراغ رستوران های ساحلی برویم اجازه بدهید در مورد لوکس ترین رستوران های آنتالیا صحبت کنیم. رستوران گران و ارزان قیمت در هر شهری وجود دارد و شما باید بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید یک مدل را انتخاب کنید و برای وعده های غذای خودتان به یکی از این مکان ها بروید.

لوکس ترین رستوران آنتالیا

هرکدام از این رستوران ها ویژگی  های منحصر به فرد خود را دارند اما این ویژگی و خصیصه ها کدام اند؟ بعضی از این رستوران تنها غذاهای ترکی را طبخ می کنند و برخی دیگر تنها غذاهای گیاهی و بعضی دیگر منوهایی که مرتبط با خاورمیانه و اروپایی هستند را برای مشتریان سرو می کنند.

با رستوران های ساحلی آنتالیا آشنا شوید؟

آنتالیا٬ شهر ساحلی و شگفت انگیز کشور ترکیه است. البته آنتالیا یکی از استان های ترکیه به حساب می آید که شهر آنتالیا در این استان قرار گرفته دارد. بهترین جاهای تفریحی آنتالیا در هر منطقه از این شهر قرار گرفته است که در سفر به آنتالیا بهترین ثانیه را برای خودتان می توانید بسازید.

بهترین رستوران ساحلی آنتالیا

اما تفریح و گردش تنها به این مکان ها منتهی نمی شود بلکه می توانید مکان های را برای هر وعده غذایی خودتان انتخاب کنید که در کنار خوردن لذت هم ببرید. رستوران های ساحلی آنتالیا یکی از این جاهای بسیار شگفت انگیزی است که می توانید ساعت ها در آنجا بنشینید و لذت ببرید.

از جمله این رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- رستوران هفت مهمت یکی از آرام ترین جاهای آنتالیا

هفت مهمت یکی از جذابترین رستوران های شهر آنتالیا است که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. بیشتر غذاهایی که در منوی رستوران هفت مهمت آنتالیا می بینید همگی غذاهای دریایی  هستند. دلیل اصلی آن هم قرار گرفتن در کنار دریای مدیترانه است که هر صبح مدیران رستوران مواد تازه را از صیادان که موجودات دریایی را صید کرده اند خریداری می کنند.

بهترین و معروف ترین غذاهای دریایی رستوران های ساحلی آنتالیا

۲- رستوران آرما٬ لوکس ترین رستوران در ترکیه

رستورانی بسیار شگفت انگیز که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. رستوران بسیار لوکس که در کنار ساحل آنتالیا قرار دارد. مسافران و گردشگران بسیاری جذب رستوران آراما در آنتالیا شده اند  و دلیل عمده ای بسیاری از آنها تنها یکبار نشستن روی بالکن آرما و خوردن یک نوع از غذاهای این رستوران است ولذت بردن از ساحل می باشد.

۳- رستوران کالکی میهانسی(Kaleici Meyhanesi) رستورانی زیبا در آنتالیا

رستوران بسیار بزرگ در کنار ساحلی در منطقه کاله ایچی قرار دارد. انواع و اقسام غذاهای ترکی٬ دریای و مدیترانه ای در این رستوران قرار گرفته است. از همه  جذابتر این است که  رستوران کالکی غذاهای مرتبط با وگان و گیاه خواران را برای مشتریان سرو می کنند.

رستوران کالکی میهانسی٬ رستوران خاص ساحلی در آنتالیا

این رستوران در فاصله ۱۰۰ متری از دریا قرار گرفته است که می توانید بدون هیچ نگرانی بعد از خوردن یک غذای خوشمزه به کنار ساحل بروید و از هوا لذت ببرید.

۴- رستوران Vahap Usta Et Restaurant٬  تجربه طعم متفاوت

خوشمزه ترین غذاهای ترکی در رستوران vahap   برای مشتریان سرو می شود. خوردن غذای گوشتی از جمله استیک و سیب زمینی در این رستوران امتحان کنید٬ هیچگاه طعم آنرا فراموش نخواهید کرد.

در رستوران Vahap منوی بسیار متفاوتی  از غذاها وجود دارد. از جمله غذاهای دریایی٬ اروپایی و مدیترانه ای که در این رستوران برای مشتریان سرو می شود.

۵-رستوران متفاجی٬ نزدیکترین رستوران به ساحل های آنتالیا

رستوران بسیار لوکس که مدت زمان بسیاری در ساحل آنتالیا راه اندازی شده است. رستورانی بسیار شیک و زیبا که تمام غذاهای که در این رستوران سرو می شود متفاوت و متنوع است. هرکدام از آنها طعم٬ رنگ و بوی خاص خود را دارند.

بهترین . لوکس ترین رستوران ساحلی آنتالیا

اما رستوران متفاجی یکسری ویژگی های خاص دارد که دیگر رستوران های ساحلی آنتالیا آنها را ندارند. از جمله آنها می توان رزرواسیون٬ صندلی برای کودکان٬ پارکینگ خیابانی٬ ویلچر قابل دسترسی برای معلولان٬ پذیرش ویزا٬ وای فای رایگان٬ ارائه سرویس بیرون برای  مشتریان  را دارا می باشند.

و در انتها بهترین رستوران های ساحلی آنتالیا انتخاب کنید

۵ تا از بهترین رستوران های ساحلی آنتالیا را برای شما معرفی کرده ایم که هرکدام از آنها دارای یکسری از ویژگی های خاص هستند. هرکسی براساس سلیقه ای که دارد می تواند یکی از این رستوران ها را انتخاب کند و در سفر به آنتالیا لذت ببرد.

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران