۵ تا از بهترین نایت کلاب های آنتالیا٬ تجربه شادترین لحظه ها

7504 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
نایت کلاب در آنتالیا

گردشگران و مسافران بسیاری ترکیه را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی انتخاب می کنند . آنتالیا یکی از اعجاب انگیزترین شهرهای ساحلی ترکیه به حساب می آید که بهترین شهر برای تفریحات مجردی٬ دونفری ٬ ماه عسل و دوستانه است.
یکی از شادترین تفریحات در آنتالیا٬ کلوب های شبانه است که هرکسی را وسوسه می کند برای یکبار هم شده این کلوب ها را امتحان کند.
در ادامه ۵ تا از بهترین نایت کلاب های معروف و محبوب شهر آنتالیا را برای شما معرفی کرده ایم اگر علاقه دارید با آنها آشنا شوید پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

1- نایت کلاب آلایس آنتالیا٬ مهیج ترین کلوب شبانه

سفر وقتی خاطره انگیز می شود که از بهترین و مهیج ترین تفریحات آن استفاده شود. یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در آنتالیا٬ نایت کلاب های شبانه در این شهر است. در کلوب های شبانه شادترین لحظه ها را با رقص و پایکوبی و اجرایی موسیقی زنده تجربه کنید. موسیقی یکی از قرص های آرامبخشی است که برای روح و روان الزامی است و همچنین یکی از چیزی های است که می تواند انرژي هرکسی را تا چند صد برابر کنند.

بهترین نایت کلاب در آنتالیا
رفتن به قسمت بار نایت کلاب آلایس آنتالیا و نوشیدن نوشابه های انرژی زا اصل جوری انرژی شما را تا چند صد برابر می کند که برای سال بعدی کاریتان انرژی صدبرابر داشته باشید و راندمان کارتان را بالا ببرید. یکی از بهترین و هیجان انگیزترین چیزها در نایت کلاب رفت و آمد خواننده و دی جی های معروف در شهر آنتالیا است. همچنین بهترین رقص نور و سیستم صدا برای این نایت کلاب طراحی شده است که علاقمندان بسیاری را به خودش جذب کرده است.

هزینه ورودی نایت کلاب آلایس آنتالیا

قیمت کلاب شبانه آلایس کمی بالاتر از بقیه نایت کلاب ها است که حدود قیمتی ۱۰۰۰ لیر است اما پرداخت چنین هزینه می ارزد و شبی کاملا بیاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

۲- کلاب شبانه اینفرنو آنتالیا (Inferno)

اگر علاقه به کلاب های شبانه روباز دارید٬ نایت کلاب اینفرنو در آنتالیا یکی از بزرگترین نایت کلاب ها در ترکیه است که تمام برنامه های خودش را در فضای باز اجرا می کند. یکی از جذاب ترین جاهای شاد تفریحی در آنتالیا همین کلوب اینفرنو در شمال آنتالیا است که مهیج ترین رقص ها بهمراه موسیقی شاد و پراز انرژي را تجربه خواهید کرد.

نایت کلاب اینفرنو آنتالیا
خوبی که نایت کلاب اینفرنو این است که می توانید انتخاب کنید که رقص را به صورت دسته جمعی یا انفرادی انجام دهید.
به قسمت شمالی کلاب شبانه بروید با یک میز بار بزرگ و بسیار جذاب روبرو می شوید که پر از نوشیدنی های متنوع که می تواند یک شب عالی را برای خودتان بسازید.

۳- نایت کلاب ۲۹ در آنتالیا یا کلوب آرما club29

کلوب شبانه ۲۹ ٬ در سال ۱۹۹۰ ساخته شده است که در قسمت ساحل جنوبی شهر آنتالیا قرار گرفته است. افراد محبوب و مشهور مانند ستاره های راک٬ مشاهیر و دیگر بزرگان در این نایت کلاب فعالیت کرده اند و همین دلیلی شد که کلاب ۲۹ محبوب شود.
این باشگاه روبروی یک بندر بزرگ و زیبای قایق بادی ساخته شده است که منظره رقص را چند صد برابر تماشایی می کند اما یکچیزی برای مردم اطراف کلاب همیشه ناراحت کننده بود٬ سر وصدای زیادی موسیقی که در فضای باز اجرا می شود.

رقص و پایکوبی در نایت کلاب 29

کلاب ۲۹ یکی از کلوب های شبانه ها در شهر آنتالیا است که می توانید از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح به آنجا بروید و انواع رقص ها را انجام دهید. لذت بخش ترین ثانیه در یک شب فراموش نشدنی تجربه خواهید کرد٬ شبی پر از نورهای رنگ و وار است که انرژی تمام افراد را در آنجا بالا می برد. زیبای های نور کلاب ۲۹ به این دلیل که توسط متخصص طراحان نور در شهر آنتالیا طراحی شده است که رقص نورهای بسیار حیرت انگیزی را خواهید دید.
تمام اصول استاندارد جهانی یک نایت کلاب در این کلوب رعایت شده است که موجب خستگی شما نشود بلکه انرژي بدنتان را به بالاترین حد خود برساند. خصوصا زمانی که موسیقی شروع به پلی می شود شما دیگر هیچ کنترلی در خودتان ندارید و در یک محیطی پر از انرژی و هیاهو شروع به رقصیدن می کنید.

آدرس نایت کلاب آرما یا کلاب ۲۹

منطقه کاله ایچی در آنتالیا یکی از محبوب ترین مناطق برای تفریحات شاد و مهیج است که در خیابان مارینا آنتالیا قرار گرفته است. حدود ساعت کاری رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا نیمه شب دیسکو می توانید رقص و پایکوبی کنید.

۴- نایت کلاب جولی جوکر آنتالیا

برای گذراندن لحظه های شاد در سفر به آنتالیا پیشنهاد ما به شما این است که به نایت کلاب جولی جوکر در آنتالیا بروید.
جولی چوکر درکنار هتل ددمان آنتالیا که یکی از بزرگترین هتل های ترکیه ساخته شده است که دارای ظرفیت ۵۰۰ نفر است. مکانی بسیار مهیج که جزء شلوغ ترین کلاب های شبانه و دارای موسیقی زنده با اجرای خوانندگان رپ٬ راک است که هنرمندان مشهور و محبوب هم به نایت کلاب برای رقص پا می گذارند.

کلوب شبانه جولی جوکر در آنتالیا
اعجاب انگیزترین قسمت در نایت کلاب جولی در قسمت جنوبی سالن که دارای مکانی برای خوراکی و نوشیدنی های بسیار خوشمزه که شب خوشی را برای شما درست می کند.
نگران جای پارک ماشین خودتان نباشید البته اگر با خودروی شخصی به نایت کلاب رفته اید٬ یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت حدود ۲۰۰ ماشین دارد بهترین ویژگی این است که اطراف نایت کلاب کمتر ترافیک می شود.

آدرس نایت کلاب جولی جوکر

خیابان عصمت گکشن٬ محله شیرینیاله و در ایستگاه باروت آکرا پیاده شوید

۵- کلوب سوهو آنتالیا٬ متفاوت ترین نایت کلاب در ترکیه

کلوب شبانه سوهو آنتالیا دقیقا دیوار به دیوار جولی جوگر ساخته شده است . محیطی کامل شاد و زنده که انرژی شما را بالا خواهد برد. انواع و اقسام رقص ها در این کلوب با موسیقی های بسیار شاد اجرا می شود که ثانیه های بسیار شگفت انگیزی را برای تان می سازد.

هردیسکو و کلوب شبانه دارای میزهای بار بسیار خوشمزه که می توانید بهترین و عالی ترین نوشیدنی های خوش طعم را در این قسمت تجربه کنید.

آدرس کلوب سوهو آنتالیا

محله شیرینیاله٬ خیابان عصمت گکشن٬ مقابل ددمان٬ در زیر لیدر پلارا

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران

این کلاب ها مبلغ ورودی هاشون به چه صورت هست؟

    هزینه ورود به کلاب های آنتالیا متفاوت است اما از ۱۰ لیر شروع می شوند و می توانید یک شب بیادماندنی برای خودتان بسیازید. اما مکان های تفریحی آنتالیا بیش از چیزی که تصور کنید هستند. حتما به صفحه تفریحات آنتالیا سر بزنید.

ممکنه در مورد هزینه های ورودی و کافه اش هم توضیح بدید؟
توی آنتالیا کلوب ایرانی هم هست؟

بسیار عالی بود