۶ تا از بهترین رستوران های غذاهای دریایی استانبول را فراموش نکنید!

3995 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بهترین رستوران های دریایی استانبول

استانبول پایتخت و بزرگترین شهر ترکیه به حساب می آید و هرساله مسافران و گردشگران زیادی به سبب جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی دارند به شهر دریای مدیترانه سفر می کنند. مطمئنا شما هم مانند بقیه مسافران علاقمند به دیدن بهترین ساحل های استانبول هستید. وقتی شهری در کنار دریا قرار گرفته باشد علاقمندی افراد را برای امتحان کردن غذاهای دریایی چندصد برابر می کند. انواع ماهی و خوراک های دریایی لذیذ که خوردن اینگونه غذاها می تواند سرزندگی و شادابی شما را چندین برابر کنند.

اما مسئله ای که وجود دارد این است که ایرانی های زیادی از رستوران های دریایی شهر استانبول هیچ گونه اطلاعی ندارند و نمی دانند کدام یک از رستوران های دریایی بهتر از بقیه هستند. اگر ادامه مقاله را مطالعه کنید قرار است بهترین رستوران های غذاهای دریایی استانبول را معرفی کنیم.

۱- رستوران ماوی بالیک، طعم متفاوت از غذاهای دریایی را امتحان کنید.

بهترین کار بعد از یک گردش طولانی، نشستن در یک رستوران و خوردن غذاهای متفاوت و لذت بردن از آن است، ماوی بالیک یک رستوران دل انگیز که در طبقه ۱۰ ساختمان ایجاد شده است و از دو فضای بسته و باز تشکیل شده است.

رستوران ماوی سرو بهترین غذاهای دریایی

وقتی می توانید حس عالی خوردن غذاهای دریایی متوجه شوید که در بالکن رستوران نشسته  و در حین سرو انواع خوراک های دریایی از مناظر هم لذت ببرید و یک خاطره بسیار شگفت انگیز را برای خودتان ثبت کنید.

۲- رستوران بالیکچی صاباحاتین؛ سرو بهترین غذای های دریایی

بعداز دیدن مسجد ایاصفیه می توانید به رستوران بالیکچی صاباحاتین بروید و طعم متفاوتی غذاهای دریایی را امتحان کنید. بالیکچی تمام غذاها را به سبک غذای خانگی طبخ می کند و لذت خوردن انواع خوراک های دریایی را چندین برابر می کند. همچنین رستوران توسط سرآشپز معروف بالیکچی و پسرانش اداره می شود و به این دلیل که بالیکچی مهارت بسیار بالای در طبخ غذاهای دریایی دارد می تواند شما را حین غذا کاملا شگفت زده کند.

رستوران بالاکان سرو غذاهای دریایی استانبول

رستوران بالیکچی صاباحاتین دو فضای بسته و باز ساخته شده است، فضای بسته به گونه ای است که می توانید آسمان را بینید و اما قشنگ ترین جا برای نشستن بیرون از فضای ساختمان است که لذت خوردن غذا را در شما چندین برابر می کند. تصور کنید نشسته اید در یک جای که دورتادور آن درختان بسیار و همچنین آسمانی آبی است و شما در حال خوردن غذایی بسیار لذیذ هستید. و اینطوری یک غذای با کیفیت نوش جان می کنید.

غذاهای که می توانید در بالیکچی سرو کنید شامل انواع ماهی و خوراک های دریایی می شود؛ ماهی ها تازه و بصورت کباب شده در اختیار مهمان قرار خواهد گرفت و لذت خوردن غذای متفاوت را خواهید چشید.

۳-  آهیرکاپی بالیک چیسی؛ بهترین رستوران غذاهای دریایی استانبول

بعد از یک گشت و گذار حسابی می توانید به رستوران آهیرکاپی بروید تا یک غذای دریایی کاملا متفاوتی را سرو کنید، وقتی که وارد آهیرکاپی می شوید تنها خاطره ای که برای شما باقی می ماند طعم دلچسب غذاهای که برای مهمان ها سرو می کنند.

آهاریک استانبول بهترین رستوران دریایی

همچنین بالیکچیسی را به افرادی پیشنهاد می کنم که عاشق جاهای دنج و آرام هستند و همچنین می توانند ساعت ها در آنجا بشینند و غذای مورد علاقه خود را سرو کنند. البته یک فضای باز هم دارد که فقط چندتا صندلی کوچک در بیرون گذاشته اند و می توانید در تابستان یا بهار از هوای مرطوب استانبول لذت ببرید و غذای مورد علاقه خود را سرو کنید.

رستوران زیاد شناخته شده ی نیست و فقط افراد محلی به  آنجا می روند؛ دلیل معروف نبودن رستوران آهیرکاپی تصمیماتی که صاحبان رستوران گرفته اند تا بهترین غذاها را با کیفیت بالا به دست مشتریان خود ارائه دهند.

۴- کافه رستوران حرم استانبول؛ تجربه متفاوت از خوراک های دریایی

اگر هیچ علاقه ای ندارید به رستوران های ایرانی در استانبول بروید و غذاهای دریای هم دوست دارید پیشنهاد می کنم یک فضای کاملا متفاوتی از دوران پادشاهان عثمانی را تجربه کنید. حرم استانبول یک رستوران کاملا سنتی که تمام محیط آنبراساس دوران عثمانی ساخته شده است.

رستوران حرم استانبول

غذاهای که در رستوران حرم استانبول برای مشتریان سرو می شود شامل ماهی کولی سوخاری، ماهی کباب و انوع خوراک های دریایی است. تمام غذاها در ظروفی که برای دوران عثمانی هستند برای مهیمان سرو می شود که  حس عالی را به شما منتقل می کند.  صاحب رستوران فردی بسیار مشهور در حوزه غذا و توریسم و همچنین گردشگری فعالیت بسیار زیادی دارد. هدف از افتتاح چنین رستورانی آشنا کردن گردشگران خارجی با غذاهای استانبول ترکیه است.

۵- فیش سوادا، برترین رستوران های غذاهای دریایی استانبول

هر مسافری علاقمنداست که برای تفریح کردن به یک جزیره برود و غذاهای آن جزیره را هم امتحان کند اما خب تنها یک رستوران در یک جزیره وجود ندارد؟ و مطمئنا نمی دانید که به کدام رستوران بروید.  اگر علاقمند به خوردن غذاهای دریایی هستید پیشنهاد می کنم کلاب فیش در  جزیره ای کوچک که در تنگه بسفر قرار دارد را حتما امتحان کنید.

فیش سودا برترین غذاهای دریایی را امتحان کنید.

وقتی وارد رستوران شوید با یک فضای کاملا شگفت انگیزی روبرو خواهید شد. کف رستوران با شیشه های شفاف که در زیر آن آب قرار دارد، مواجه خواهید شد و هنگامی که غذا بخواهید بخورید چنین حسی به شما دست می دهد که یک میز و صندلی وسط دریا قرار گرفته است و یک آرامش خاصی را به شما منتقل می دهد.

در فیش سوادا انواع مزه و دسرهای معروف ترکی را امتحان کنید و مطمئن باشید که هیچ کجا مزه آن را نمی توانید بچشید. موقعیت خاص رستوران و کیفیت بالای غذاها دلیلی است که گردشگران بسیاری را به رستوران فیش سوادا می کشاند.

۶- بهترین رستوران دریایی در پارک فلورا

وقتی به استانبول سفر کنید با سواحل بسیار شگفت انگیزی روبرو خواهید شد یکی از این سواحل کوروچشمه است. رستوران های متعددی در کنار ساحل راه اندازی شده است و هرکدام انواع غذاهای متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما اگر به دنیال غذاهای دریایی هستید پیشنهاد می کنم که رستوران پارک فلورا را حتما امتحان کنید.

رستوران ماوی برترین رستوران دریایی شهر استانبول

درفلورا انواع غذاهای دریایی از جمله ماهی و میگو های تازه برای مهیمان های خود سرو می کنند یکی از مهم ترین موارد برای مشتریان تازه بودن مواد اولیه غذاها است که طعم کاملا لذیذی را می توانید امتحان کنید.

ساعت از ۱۲ظهر تا ۲ بامداد شما می توانید به رستوران سر بزنید و غذای دریایی مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت در یک فضای کاملا رویایی سرو کنید.

و اما کدام رستوران غذای دریای بهتر است؟

بهترین رستوران های غذاهای دریایی استانبول براساس تجربه ای که داشتم برای شما معرفی شده اما انتخاب آخر با خود شما است ولی ما پیشنهاد می کنیم که حداقل به دوتا از این رستوران ها بروید تا با طبخ آنها آشنا شوید. همچنین اگر هیچگونه علاقه ای به رستوران های دریایی ندارید پیشنهاد می کنم بهترین رستوران های ارزان استانبول را بخوانید تا بهترین برنامه ریزی را برای سفر خود کنید.

استانبول رستوران های استانبول

نظرات کاربران