بهترین دونر کباب ترکیه در کدام رستوران آنتالیا بخوریم؟

4099 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
دونر کباب ترکیه در آنتالیا

ترکیه به غذاهای خوش رنگ و خوشطعم خودش معروف است از جمله غذاهای خوشمزه ترکیه کباب های که به صورت  کاملا متفاوتی طبخ داده می شود. انواع کباب های ترکیه تماما لذیذ و خوشطعم هستند. دونر کباب از همان کباب های خوشمزه ای است که طرفداران بسیاری دارد. اکثر مسافرانی که وارد این شهر می شوند اولین چیزی که دوست دارند امتحان کنند دونر کباب اصل ترکیه است که جزء بهترین غذاهای ترکیه به حساب می آید.  با ما همراه شوید تا دونر کباب لذیذ را برایتان توصیف کنیم. اگر با دونر کباب آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم با ما همراه شوید.

دونر کباب ترکیه٬ بهترین غذای ترکی

دونر کباب بهترین و مشهورین کباب ترکی است که تنها ایرانی ها به این غذا علاقه ندارند بلکه مردم اروپا و آسیا غربی هم به دونر کباب علاقه زیادی دارند. حجم زیادی از گوشت های که با برش نازک روی سیخ بزرگ و متحرک قرار داده اند که اینطوری می توانند براحتی روی آتش پخته شود. حرارت آتش به قدری زیاد است که تمام چربی های روی گوشت را از بین می ببرد و کبابی خوشمزه بنام دونر کباب را ایجاد می کند. در هر حالتی دونر کباب را همراه نان و بصورت ساندویچی سرو می شود.

دونر کباب ترکی

اگر به آنتالیای ترکیه سفر کردید و دوست دارید تنها یک غذا را امتحان کنید پیشنهاد میکنم دونر کباب بخورید. اما دومین غذای که به شما پیشنهاد می‌کنم در آنتالیا تجربه کنید اسکندر کباب ترکیه که طعم خاص و عالی از کباب دارد و شما لذت خوردن آنرا برای همیشه زیر دندانتان خواهد ماند البته تا سفر بعدی که ترکیه می روید.

طرز تهیه دونر کباب ترکیه

طبخ دونر بسیار متفاوت از بقیه کباب ها است و اگر می خواهید چنین غذای در خانه برای خودتان درست کنید باید بگویم اگر حرفه ای نیستید اصلا سراغ پخت کباب نروید. اما اگر دوست دارید بدانید طرز تهیه اش چطوری است باید بگویم. ابتدا باید گوشت ها را ورقه های نازک بزنید و سپس در روغن مایع٬ آویشن٬ نمک و فلفل سیاه بمدت یکساعت بگذارید تا طعم خاصی بگیرد. بعد از آن قارچ٬ پیاز و کره را داخل گوشت بریزد و مخلوط کنید

دونر کباب٬ خوشمزه ترین کباب ترکیه

دونر کباب بصورت ساندویج و با گوجه٬ خیارشور خورده می شود البته این قسمت کاملا سلیقه ای است و اگر دوست نداشتید داخل ساندویج خودتان قرار ندهید.

قیمت دونر کباب ترکی در آنتالیا

قیمت غذاها در ترکیه مانند ایران هر دقیقه بالا نمی رود اما سال به سال کمی تغییرات قیمت داریم. دونر کباب جزء غذاهای با رنج قیمت متوسط است که در اکثر رستوران وجود دارد.

بهترین رستوران های آنتالیا که دونر کباب می پزنند کدام اند؟

شهر آنتالیا پر از رستوران و کافه که غذاهای بسیار خوشمزه و خوشطعمی را برای مشتریان سرو می کند.آنتالیا علاوه بر رستوران های ارزان قیمت٬ دارای رستوران های بسیار لوکس و شیکی هم هستند که شما می توانید متناسب با بودجه ای که دارید به یکی از بهترین رستوران های آنتالیا بروید و یک غذای عالی را نوش جان کنید. اما کدام یک از رستوران ها دونر کباب خوشمزه می فروشد.

۱-       آرزوم دونر Arzum Döner٬ تجربه متفاوت از دونر کباب در آنتالیا

در سفر به آنتالیا  فراموش نکنید که دونر کباب در آنتالیا را امتحان کنید. یک کباب خوشمزه و خوشطعم که متفاوت از هر کبابی است که تا به امروز آنرا خورده اید. رستوران آرزوم دونر در آنتالیا یک رستوران سنتی است. تمام غذاهای که در این رستوران پخته می شود همگی به سبک سنتی هستند.

رستوران دونر کباب ترکی

امکانات و ویژگی های رستوران دونر :

  • وعده غذایی صبحانه
  • دلیوری غذا
  • غذای آماده یا برون بر
  • صندلی برای کودکان

۲-     تجربه طعم های لذیذ در رستوران سیرالی کباب

انواع و اقسام کباب های خوشطعم و خوشمزه را می توانید در این رستوران امتحان کنید. غذاهای مدرن با گوشت در ترکیه که نشان دهنده فرهنگ غذای آن کشور است را می توانید در سیرالی  نوش جان کنید. اما پیشنهاد می کنم که دونر کباب این رستوران فقط امتحان کنید تا مزه خوشطعم آن زیر زبانتان بماند.

طعم متفاوت از کباب

۳-     تجربه دونر کباب خوشمزه در رستوران اکرم

مردم شهر آنتالیا علاقه بسیار زیادی به رستوران اکرم دارند٬ تمام علاقمندی به این رستوران فقط به این دلیل است که تمام غذاهای که سرو می کنند با کیفیت و سرویس دهی عالی  هم دارند. همچنین رستوران اکرم استانداردهای لازم را از سازمان بهداشتی دریافت کرده اند.

۴-      رستوران توپکو کباب٬ طعمی از مدیترانه

خوشمزه ترین کباب ها را در این رستوران تجربه کنید. طعمی مدیترانه ای از هرنوع غذا را در این رستوران تجربه می کنید. غذاهای خوشطعم که ادویجات مخصوص و بصورت دودی بدست مردم می دهند. حدود قیمت غذا در این رستوران ۲۴ لیر است .

و در انتها لذت خوردن دونر کباب ترکی را از دست ندهید

بهترین و خوشمزه ترین کباب ها را می توانید در ترکیه امتحان کنید. کباب های با طعم عالی و مدیترانه ای را در آنتالیا حتما امتحان کنید. دونر کباب در آنتالیا یکی از بهترین نوع کباب در ترکیه است که جز پرطرفدارترین غذاها در ترکیه به حساب می آید. برای همین در این مقاله سعی کردیم با تمام جزئیات از دونر کباب و اینکه کدام رستوران جزبهترین هستند معرفی کرده ایم.

 

آنتالیا رستوران های آنتالیا

نظرات کاربران