معرفی ۷ تا از هتل های خوب و ارزان استانبول از نگاه گردشگران

2877 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
ارزان ترین هتل های استانبول

ترکیه یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری دنیا است که هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر دنیا به این کشور سفر می‌کنند. در این میان استانبول، پایتخت این کشور بیشترین میزان جذب توریست را دارد. هر ساله حدود ۴ میلیون ایرانی به استانبول سفر می‌کنند. برخی از لوکس ترین هتل های استانبول در فهرست بهترین هتل های لوکس ۵ ستاره دنیا قرار دارند؛ اما اگر قصد تجربه یک سفر کم هزینه را دارید؛ ما در این مقاله ۷ تا از ارزان ترین هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم.

۳- هتل آلاهان استانبول، بالاترین میزان رضایت گردشگران

هتل آلاهان یکی از هتل های ۳ستاره استانبول است که با توجه به موقعیت خوب و قیمت مناسب یکی از گزینه های اصلی انتخاب مسافران، در بین هتل های ارزان قیمت این شهر است.

این هتل در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و با تاکسی تنها ۱۰ دقیقه تا میدان تقسیم و بازارهای اطراف آن فاصله دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر ۶ کیلومتر و تا فرودگاه اصلی استانبول ۲۲ کیلومتر است. نور و تهویه مناسب، رستوران، ترنسفر فرودگاهی و بار از دیگر امکانات این هتل است.

هتل آلاهان استانبول، یکی از ارزان ترین هتل های استانبول

۲- هتل آدا استانبول، موقعیت و ویو بی نظیر در سفر به استانبول

هتل آدا استانبول، با موقعیت، طراحی و ویو منحصر به فردش یکی از بهترین گزینه های هتل در میان هتل های ۳ ستاره استانبول است.موقعیت عالی، تنها یک دقیقه فاصله تا خیابان استقلال و آرامش و سکوت این هتل رضایت تمام مسافران را به خود جلب کرده است.تراس این هتل برای صبحانه، با ویو ساحل استانبول و مسجد تکلی مهمت پاشا منظره بی نظیری را برای شما فراهم آورده است.

هتل آدا استانبول،یکی هتل های خوب و ارزان استانبول

۳- هتل امینه سلطان، هتل چوبی استانبول

هتل بوتیک امینه سلطان، واقع در بخش قدیمی استانبول است. این هتل ۱۴ اتاق با تراس و منظره های زیبا دارد. هتل امینه سلطان تنها ۱۰ دقیقه با مکان های تاریخی از جمله مسجد آبی فاصله دارد. بوفه صبحانه جذاب این هتل شامل کلوچه های خانگی مخصوص ترکی و صبحانه اصیل استانبولی است که طرفدارهای زیادی را برای صرف صبحانه به این هتل میکشاند.

۴- هتل تکسیم تاون استانبول،‌ هتلی در قلب استانبول

هتل تکسیم تاون در قلب استانبول در ۱۰۰ متری میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد. این هتل با نور مناسب، وای فای رایگان و گاو صندوق و موقعیت بی نظیر، بهترین انتخاب برای سفرهای کاری و سفر خانوادگی است. هتل تکسیم تاون یک هتل ۴ ستاره میانی با قیمت مناسب در شهر استانبول است.

هتل 4 ستاره ارزان تاون تکسیم در استانبول

۵- هتل تاشکناک در استانبول، بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی

این هتل شناخته شده و قدیمی در قلب شهر قدیمی سلطان احمد در استانبول واقع شده است. هتل تاشکناک تنها ۵ دقیقه تا مسجد آبی و ایاصوفیه فاصله دارد.اگر قصد سفر به ترکیه ، به همراه خانواده را دارید این هتل یکی از گزینه های مناسب برای شماست. با اقامت در این هتل شما مهمان نوازی گرم و صمیمی ترکی را با فضایی دلباز و زیبا احساس خواهید کرد. تمام ۳۳ اتاق این هتل به سیستم وای فای مجهز هستند. شما می‌توانید در فضای زیبای باغ هتل و یا تراس مشرف به سواحل استانبول از نوشیدن چای در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

۶- هتل ۴ ستاره گولحانه پارک استانبول، بهترین انتخاب برای عاشقان تاریخ

این هتل ۴ ستاره در مکانی خارق‌العاده واقع شده است، و به شما این امکان را می‌دهد تا تمام بافت تاریخی استانبول را مشاهده کرده و از تنفس هوای پاک و سواحل آفتابی لذت ببرید. شاید فواصل بین بازارها و مرکز شهر با این هتل کمی زیاد باشد؛ اما شما می‌توانید با خرید استانبول کارت هزینه رفت و آمدتان را به خوبی کاهش دهید و دور از هیاهوی شهری به استراحت بپردازید. اگر برای آرامش و تفریح به استانبول سفر میکنید، و علاقمند به تاریخ هستید این هتل بهترین انتخاب برای شماست.

هتل 4 ستاره ارزان قیمت گولحانه پارک استانبول

۷- هتل ۳ ستاره سانتا لوسیا، مناسب برای دوستداران خرید و بازارگردی

این هتل۳ ستاره تنها ۸۰ متر تا خیابان استقلال که یکی از بزرگترین خیابان های مرکزی استانبول برای خرید است فاصله دارد. اگر به قصد خرید به استانبول سفر می‌کنید این هتل با قیمت متاسب و موقعیت عالی بهترین انتخاب برای شماست. تمام اتاق های این هتل به سیستم وای فای،مینی بار و تمام امکانات رفاهی مجهز هستند.

هتل 3 ستاره سانتا لوسیا، در میدان تکسیم

به استانبول ارزان سفر کنید

همانطور که در این مقاله خواندید با توجه به نوع سفر شما هتل های متنوع و با قیمت مناسب در هر نقطه از شهر استانبول آماده پذیرایی از شما می‌باشند. کافی است برنامه سفر خود را مشخض کرده و مطابق آن، هتل خود را انتخاب کنید؛ همچنین به همراه داشتن استانبول کارت و آشنایی با استفاده از تاکسی های اینترنتی کمک چشمگیری در کاهش هزینه های سفر شما خواهد داشت.

هتل های استانبول

نظرات کاربران