بهترین مراکز خرید مارماریس را می شناسید؟

3427 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
بازار بزرگ مارماریس در ترکیه

خیلی از افراد در سفر به ترکیه فقط با مقصد استانبول آشنا هستند و حاضر نیستند قسمت های دیگر کشور ترکیه را انتخاب کنند. شاید با خودتان بگویید که استانبول جان می دهد برای خرید کردن؛ اما امروز می خواهیم با هم به جزیره زیبا و بی نظیر مارماریس در ترکیه برویم و مراکز خرید متنوع آن آشنا شویم. اگر قصد شما از سفر به ترکیه کشف طبیعت بی نظیر همراه با یک خرید عالی است، همراه ترک مگ باشید تا بهترین مراکز خرید مارماریس قدم بگذاریم.

لذت گشت و گذار در بهترین مراکز خرید در مارماریس ترکیه را از دست ندهید

مارماریس شهر بندری و تکه ای از بهشت در جنوب غرب کشور ترکیه است که به دلیل جذابیت های زیادی که دارد سالانه پذیرای توریست های زیادی از سرتاسر دنیا است. سواحل زیبا، بنادر و زیبایی های طبیعی، کشتی های تفریحی، هتل های لوکس با انواع تفریحات آبی و مراکز خرید زیبا فقط بخشی از جذابیت های شهر توریستی مارماریس هستند. از آنجایی که روز به روز صنعت گردشگری و توریستی این شهر رشد می کند، در پی آن مراکز خرید متنوعی هم ساخته می شوند.

جزیره مارماریس در ترکیه

تنوع مراکز خرید در مارماریس به اندازه ای بالاست که هم می توانید از بازار های سنتی و صنایع دستی این شهر لذت ببرید و هم می توانید از مراکز خرید لوکس که دقیقا مانند مراکز خرید استانبول هستند دیدن کنید.

بهترین مراکز خرید شهر مارماریس کدامند؟

اگر می خواهید در کنار لذت تفریحات لوکس و دریایی مارماریس خرید خوبی را هم تجربه کنید حتما بازدید از مراکز خرید زیر را در برنامه سفر خود قرار دهید. در مراکز خرید زیر می توانید انواع محصولات چرمی، جواهر، فرس و انواع پوشاک با برند های مختلف را پیدا کنید.

مراکز خرید مارماریس ترکیه

مرکز خرید تانساش (Tansaş shopping center)

ترک مگ به شما پیشنهاد می کند که اگر در برنامه سفر خود به شهر بندری مارماریس تنها فرصت بازید از یک مرکز خرید را دارید، تانساش مارماریس را انتخاب کنید. تانساش یکی از بهترین و کامل ترین مراکز خرید در شرق مارماریس ترکیه است. مکان های تفریحی و وسایل سرگرمی و شاد در این بازار باعث شده که بازدیدکنندگان بخشی از زمان خود را برای گذران اوقات فراغت در مکان های تفریحی این مرکز خرید صرف نمایند. هر کدام از طبقات مرکز خرید تانساش به یکی از محصولات مواد غذایی، لوازم خانگی، پوشاک و کفش، لوازم الکترونیک، تابلو فرش، محصولات چرمی و لوازم آرایشی اختصاص دارد.

مرکز خرید پوینت مارماریس (Point Center)

مرکز خرید پوینت یکی از معروف ترین مراکز خرید در خیابان اصلی شهر است که حتما باید در لیست خود قرار بدهید. مرکز حرید پوینت مجموعه ای متشکل از فروشگاه های لباس در کنار چند رستوران است.

مرکز خرید نتسل مارینا (Netsel Marina)

نتسل مارینا یک مرکز خرید عالی و پرطرفدار دیگری است در مارماریس است که انواع کالاهای لوکس از جمله ساعت، جواهرات لوکس، الماس، برندهای پوشاک و انواع سوغاتی را می ‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید.

بهترین مراکز خرید مارماریس

مراکز خرید ارزان مارماریس

اگر شما اهل خرید های مقرون به صرفه هستید و لذت خرید از مراکز خرید لباس عمده در استانبول را تجربه کرده اید، احتمالا به دنبال خرید های ارزان در مارماریس هستید. ما در اینجا چند بازار محلی و مرکز خرید ارزان قیمت در مارماریس را به شما معرفی می کنیم.

پنج شنبه بازار مارماریس

اگر به دنبال یک خرید ارزان قیمت هستید و تجربه گشت و گذار در بازار های سنتی را دوست دارید، حتما به این پنجشنبه بازار سر بزنید. در مارماریس بازار های روزانه زیادی برپا می شود که پر از صنایع دستی است. اما تفاوت پنجشنبه بازار مامراریس در در عطر و طعم غذاهای محلی ترکیه ای است که با ادویه های اورگانیک طبخ و به فروش می رسند. در این بازار می توانید علاوه بر خرید صنایع دستی از خوراکی ها و انواع ماهی های تازه نیز لذت ببرید.

منطقه آیکملر مارماریس

در این بازار می‌توانید انواع پارچه‌ها و پوشاک با برندهای مشابه برندهای معروف، و صنایع دستی با قیمت ارزان را در این بازار تهیه کنید. انواع کالا ها و صنایع دستی ترکیه نیز در غرفه های بازار آیکملر در دسترس هستند.

سفر به مارماریس و بازارهای مارماریس

بهترین مرکز خرید مارماریس برای خرید سوغاتی کجاست؟

در جزیره مارماریس امکان خرید سوغاتی‌ های متنوع وجود دارد. بزرگ ‌ترین و یکی از بهترین مراکز خرید در مارماریس بازار بزرگ مارماریس است که محلی ‌های این منطقه آن را به اسم کارسی می شناسند. این بازار بزرگ در مرکز مارماریس و در امتداد ساحل قرار گرفته است. اجناس بازار بزرگ مارماریس ارزان و باکیفیت هستند. همین موضوع باعث می شود که این بازار در میان معروف ترین مراکز خرید مارماریس قرار بگیرد.

تفریحات لوکس آبی در شهر بندری مارماریس

شاید در این بازار نتوانید برندهای معروف لباس یا برندهای اروپایی را پیدا کنید اما قطعا اجناس ترکیه ای که برای خرید سوغاتی ایده آل هستند توجه تان را جلب خواهند کرد. صنایع دستی، محصولات چرمی و سفالی، انواع لباس و فرش از جمله چیز هایی هستند که در بازار مارماریس می توان پیدا کرد. ساعت کار این بازار از ۹ صبح تا ۱۰ شب است که در فصل تابستان و مناسبت های خاص بعد از این ساعت هم باز هستند.

اگر شما تا کنون تجربه سفر به شهر بندری و زیبای مارماریس را داشته اید، آن را با دیگر مخاطبان ترک مگ به اشتراک گذارید.

استانبول

نظرات کاربران