کشتی تفریحی آنتالیا؛ تجربه متفاوت از هیجان

4077 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
غار کارائین آنتالیا

ترکیه کشوری گردش پذیر که سالانه بالای یک میلیون مسافر به آنجا سفر می کنند. شهری که دورتادور آن را آب های مدیترانه پوشانده است. آنتالیا یکی از شهرهای اسرار آمیز کشور ترکیه به حساب می آید.

شهر ساحلی بخش بزرگی از تاریخ و فرهنگ کشور  ترکیه را در اختیار دارد و اولین سکونتگاه های انسان ها در ترکیه به حساب می آید. البته جاهای تفریحی در آنتالیا بیش از تصور مسافران است که با رفتن جاهای هیجان انگیز این شهر اسرارآمیز، سفری مهیج را برای خودتان رقم بزنید.

از جمله تفریحات شهر آنتالیا آکواریوم، ساحل لارا، اسکله قدیمی، پارک های آبی و از همه هیجان انگیزتر کشتی های تفریحی است. در این متن می خواهیم در مورد ویژگی و امکانات کشتی تفریحی صحبت کنیم.

با آنتالیا شهر شگفت انگیز ترکیه آشنا شوید

آنتالیا شهری کوچک اما پر رمز و راز در ترکیه است که به عنوان یکی از شهرهای محبوب و توریستی شناخته شده است. در بلوار و خیابان های شهر آنتالیا درختان نخل و لنگرگاه ها بسیار زیبا هر مسافر و گردشگری را به خودش جذب می کند.

کشتی تفریحی شهر آنتالیا

 جاهای تفریحی آنتالیا فراوان است و مطمئنا هیجان انگیزترین سفر را تجربه خواهید کرد. با توجه به اینکه آنتالیا شهر ساحلی محسوب می شود دارای ساحل های محسور کننده است.

شهری با بافت قدیمی و خاص که شامل خیابان های کم عرض و پیچ در پیچ است. در گذشته برای مانع شدن از افراد غریبه دیوارهای بلندی را دور تا دور شهر پوشانده اند، همین موضوع موجب شده است که توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را به خود جلب کند.

کشتی تفریحی آنتالیا؛ تجربه جدید از تفریح

ترکیه تنها کشور  آسیایی و اروپایی به حساب می آید که اطراف آن را آب های مدیترانه پوشانده است. به عنوان یکی از گردشپذیرترین کشور ها در منطقه آسیا شناخته شده است که ایده آل ترین جا برای گذراندن تعطیلات تابستان است.

آنتالیا، یکی از بهترین شهرهای ساحلی ترکیه که مکانی برای تفریحات هیجان انگیز  برای مسافران و گردشگران محسوب می شود. در شش ماه اول سال، ساحل های آنتالیا پرتلالو و درخشان است که طرفداران بسیاری هم دارد و گردشگران زیادی علاقه دارند تعطیلات خود را در ساحل رویایی و کشتی های تفریحی آنتالیا بگذرانند.

تفریحات هیجان انگیز در آنتالیا

برای اینکه با قدرت به روزهای شلوغ پیش رو برگردید؛ بهترین راه این است که تفریحات مهیج کشتی های سواحل آنتالیا را تجربه کنید. کشتی سواری و حرکت برروی دریا، حس کردن وزش باد و با دیدن آب‌های شفاف و زلال هیجان انگیزترین  لحظه ها را تجربه خواهید کرد.

کشتی های تفریحی ساحل آنتالیا نوع های مختلفی دارد که در ادامه بهترین آنها را معرفی خواهیم کرد. هرکدام از کشتی ها تفریحات پایه ی مانند رقص، کلاب، شنا، حمام آفتاب و  غیره برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته اند.

کشتی های تفریحی آنتالیا، تجربه ثانیه های مهیج

سفر به شهری که دارای تفریحات مهیج و هیجان انگیزی دارد می توانید ثانیه و لحظه های متفاوتی را تجربه کنید. آنتالیا شهری در نزدیکی دریاست که پتانسیل خاصی برای تفریحات ساحلی دارد. تورهای کشتی های تفریحی جزء مفرح ترین تفریح های ساحلی به حساب می آید.

اگر قصد سوار شدن به یکی از کشتی های تفریحی را دارید باید وسایلی همچون حوله، مایو، کرم ضد آفتاب، لباس راحت، لباس بادگیر در صورت باد، دوربین فیلم برداری و عکاسی را می توانید همراه خودتان ببرید.

تفریحات مهیج در سواحل آنتالیا

ساعت حرکت تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح است که حدود ۵ ساعت بر روی آب های مدیترانه خوشگذرانی های می کنید. قبل از اینکه به یکی از ساحل های مدیترانه بروید حتما از سایت های مرتبط بلیط خودتان را رزرو کنید.

مسیر کشتی ها از بندر لیمان در غرب آنتالیا شروع می شود که پس از طی کردن سواحل شهر آنتالیا به سمت نواحی شرقی(آبشار دودن) حرکت می کند. کشتی در این مکان حدود ۴۵ دقیقه برای شنا کردن توقف می کند.

مفرح ترین تفریحات در آنتالیا

پس از آن به سمت غرب و ساحل کمر در آنتالیا حرکت می کند تا به مقصد بعدی یعنی جزیره موش یا سیچان آداسی برسند. در این مکان هم حدود ۴۵ دقیقه توقف می کنند و برای بار دوم مسافران در جزیره موش شنا می کنند.

نمای از کشتی تفریحی در آنتالیا

بطور معمول کشتی های تفریحی در سه طبقه ساخته شده اند که امکانات و ویژگی های هرکدام از این کشتی ها برای سنین مختلف متفاوت در نظر گرفته شده است.

نمای از کشتی تفریحی آنتالیا

در طبقات بالا معمولا برای حمام آفتاب، دیدن مناظر زیبا شهر آنتالیا، عکاسی در نظر گرفته می شود و در طبقه وسط محل رقص و پایکوبی مسافران در نظر گرفته شده است. طبقه پایین کافی شاپ، رستوران و بارهای زیبا در نظر گرفته شده است.

انواع کشتی های تفریحی در آنتالیا

با اینکه آنتالیا دارای ساحل های متفاوتی است اما کشتی های که در ساحل وجود دارد تنوع زیادی ندارد، انواع کشتی ها تفریحی شامل موارد زیر می شود.

کشتی های تفریحی در آنتالیا
  • سفر با کاستا کروز Costa Cruises
  • تورهای کروزMSC
  • کروز Celebrity

 و در انتها با کشتی های تفریحی در آنتالیا سفری دلچسب را تجربه کنید

بهترین سواحل ترکیه در شهر آنتالیا قرار دارد که در کنار همین سواحل می توانید از تفریحات هیجان انگیز هم استفاده کنید. از جمله تفریحات می توان به کشتی تفریحی آنتالیا اشاره کرد که یک روز عالی را در سفر برای شما خواهد ساخت. اما اگر نمی دانید چه تفریحاتی در شهر آنتالیا وجود دارد به مجله ترک مگ سر بزنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران