پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا٬ بهترین تفریح در ترکیه

3670 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

تفریحات در آنتالیا بیش از چیزی که تصور می کنید وجود دارد و مسافران و گردشگران زیادی سالانه خوشگذرانی وارد این شهر می شوند. از جمله تفریحات می توان به رفتینگ٬ سحل پاترا٬ آکواریم آنتالیا٬ اسکله قدیمی و کشتی تفریحی می توان اشاره کرد.

پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا

پارک ملی کانیون آنتالیا در سال ۱۹۷۳ به عنوان پارک ملی در کشور ترکیه ثبت شده است. در اطراف این پارک ملی دره های با عمق حدود ۴۰۰ متر وجود دارد که دره پلدار با ۱۴ کیلومتر طول به عنوان یکی از عمیق ترین دره ها در آنتالیا شناخته شده است.

پارک کانیون یکی از جاذبه های طبیعی بسیار شگفت انگیز در استان آنتالیا شناخته شده است که اگر در فصل پاییز و زمستان به کانیون بروید به همان اندازه لذت خواهید برد که در بهار و تابستان برای تفریح به آنجا می روید.

بهترین جای تفریحی٬ پارک ملی کانیون آنتالیا

پارک معروف در آنتالیا در بین دو کوه٬ درختان و گل و گیاه بسیار زیبا قرار گرفته است که منظره پارک را شبیه بهشت روی زمین کرده اند. در این پارک تفریحات بسیار مهیجی ساخته شده است که می توانید ساعت ها از این مکان لذت ببرید. از جمله مهیج ترین تفریحات آبی آنتالیا است که رافتینگ٬ سرسره های آبی و کلی وسایل هیجان انگیز برای تفریح وجود دارد.

تفریحات هیجان انگیز در پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا

شادترین و مفرح ترین تفریحات را در سفر به آنتالیا می توانید تجربه کنید٬ رفتن و  تفریح کردن در یک مکانی که پراز هیجان است به شما یک حس عالی را منتقل می کند و برای چالش های پیش روی یکسال آینده آماده خواهید شد.

دره بزرگ کانیون٬ مهیج ترین تفریح

پارک ملی کانیون یکی از مجموعه های بزرگ تفریحی در شهر آنتالیا به حساب می آید که از بخش های مختلفی از تفریحات تشکیل شده است.

دره کوپرولوکانیون با چهارده کیلومتر طول که به عنوان بهترین جای تفریحی در آنتالیا شناخته شده است و مسافران زیادی برای بدست آوردن انرژی مضاعف به این دره می روند و می توانند آب بازی٬ قایق سواری انجام داد و مکانی برای ورزش های تنیس٬ بدمینتون و والیبال وجود دارد.

تفریحات عالی در پارک ملی آنتالیا

و از همه جذاب تر دیدن آبشارهای بسیار زیبای که از بالای کوه های آنتالیا به پایین سرازیر می شوند و در انتها به یک رود شگفت انگیز منتهی می شود.

تور رفتینگ در پارک ملی کانیون

رفتینگ یکی از مهیج ترین وسایل تفریحی در دره کانیون آنتالیا است که در این ورزش بصورت گروهی افراد سوار قایق های بادی می شوند و شروع به پارو زدن می کنند٬ بخش مهیج این تفریح زمانی است که از کوه های پیچ در پیچ عبور می کنند. در یک قسمتی به پایین دره سُر میخورند و هیجان و اضطرابی که در آن لحظه برای شما بوجود می آورد آدرینالین خونتان را چند صد برابر می کند.

رفتینگ در کانیون آنتالیا

اجازه بدهید یک توضیح کوتاه در مورد این ورزش مفرح و شورانگیز بدهیم که اگر کسانی هم آشنا نیستند در سفر به آنتالیا حتما امتحان کند. اینطوری می توانند خاطرات خوشی را ثبت می کنند.

رفتینگ یک قایق بسیار بزرگ که ظرفیت آن ۸ تا ۱۲ نفر هست که یک نفر لیدر یا رهبر جلوی قایق می نشیند. این بازی مفرح در رودخانه های زیبا در جریان آب های خروشان حرکت می کند و کمتر پیش می آید که سرنشینان شروع به پارو زدن کنند. رفتینگ در آنتالیا به همین صورت انجام می گیرد و در جاهای معدودی چنین تفریح انجام می شود و یکی از آنها پارک ملی کانیون است.

بازدید از پارک جنگلی کانیون

یکی از شگفت انگیزترین قسمت های پارک ملی کانیون آنتالیا٬ جنگل های بسیار زیبای که پر از حیوانات آسیایی کمیاب است٬ اما مواظب باشید! چون هیچ کدام از حیوانات در داخل قفس نیستنند و به صورت آزادانه در داخل جنگل قدم می زنند.

پارک جنگلی در کانیون

از جمله حیواناتی که در پارک جنگلی وجود دارد می توان به گوزن٬ بزکوهی٬ خرس٬ روباه٬ گرگ و خرگوش اشاره کرد و برای دیدن حیوانات وحشی پیشنهاد می کنیم که دوربین همراه خود ببرید.

خوشمزه های پارک ملی کانیون

با اینکه پارک کانیون آنتالیا در دل طبیعت است اما پر از تفریحات هیجان آور در این مجموعه تدارک دیده اند در کنار تفریح جاهای هم برای خوردن چیزهای خوشمزه در نظر گرفته اند.

در کنار رودخانه ها رستوران های بسیار دلفریبی را ساخته اند و در منوی که ارائه می دهند حداقل یک نوع ماهی وجود دارد. تمام ماهی های که برای مشتریان سرو می شود تماما از رودخانه گرفته می شود. اگر علاقه نداشتید که غذای خودتان را داخل رستوران بخورید و اجازه دارید که کنار رودخانه نوش جان کنید.

مسیرهای دسترسی به پارک ملی کوپرولو کانیون

برای رسیدن به پارک ملی کانیون وسایل حمل و نقل عمومی شهری وجود دارد که می توانید به سادگی به کانیون بروید و یک روز شاد را برای خودتان بسازید.

و در انتها لحظه های عالی را در پارک ملی کوپرولو کانیون برای خودتان ثبت کنید

آنتالیا جزء یکی از بهترین شهرها برای تفریح و شادی است که پارک ملی کوپرولو کانیون آنتالیا یکی از مکان ها برای ساختن یک مسافرت پر از خاطره است که می توانید ساعت های عالی را برای خودتان ثبت کنید.

آنتالیا مکان های تفریحی آنتالیا

نظرات کاربران