هرآنچه که بخواهید در مورد مرکز خرید گالریا آنکارا بدانید

3696 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
مرکز خرید گالریا آنکارا

همیشه سفر برای تفریح نیست. بعضی از زمان ها خرید کردن اصلی ترین موضوع برای رفتن به یک شهر دیگر است. اما همیشه یکسری چالش ها وجود دارد و نمی دانید که آنها را چطوری برطرف کنید. یکی از این چالش ها در مورد اینکه بهترین مرکز خرید کجاست؟ چطوری باید به آنجا رفت؟

آنکارا یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه از نظر اقتصادی و تجاری به حساب می آید. مهم ترین محافل سیاسی و اقتصادی کشور ترکیه در این شهر برگزار می شود. جشنواره های گوناگون سالیانه در شهر آنکارا برگزار می گردد.

اما بهترین خرید ها در این شهر انجام می گیرد و شاید شما ندانید از کجا می توان خرید را انجام داد. اگر علاقه دارید بدانید از کجا می توان خرید را انجام داد حتما با ما همسفر شوید.

آنکارا، خارق العاده ترین شهر ترکیه

از هرکی سوال می پرسیم پایتخت ترکیه کجاست؟ تنها جوابی که می دهند؛ استانبول ! اما اشتباهست، آنکارا پایتخت فرهنگی کشور ترکیه است.وقتی به شهر آنکارا سفر کنید می فهمید که به چه شهر عجیب و غریبی سفر کرده اید. شهری پر از خاطره و تاریخ چند صدساله که می تواند مسافران و گردشگران را حیرت زده کند. شاید باورتان نشود اما مکان های دیدنی در شهر آنکارا بیشتراز چیزی که تصور می کنید وجود دارد.

آنکارای ترکیه

 

اما از تمام اینها که بگذریم به مراکز خرید در شهر آنکارا خواهیم رسید. ارزانترین؛ گرانترین و شیک ترین مرکز خرید را می توانید در شهر آنکارا  پیدا کنید.

بهترین خرید را از کدام مرکز خرید آنکارا انجام دهید؟

خرید بعنوان یکی از ضرورترین نیازها در زندگی حساب می شود. همیشه برای تک تک ما کیفیت لباس، قیمت و برند مهم بوده. اعتماد کردن مسئله ی که هنوز به سختی می توان به فروشگاه های پیدا کرد.

مراکز خرید آنکارا بیش از تصورتان ساخته شده است. مراکز خرید کیزیلا، آنکامال، کاروم، پانورا، ناتاوگا، کنت پارک، فروم، آرمادا، اوت لت و بازار سنتی است. اما امروز می خواهم در مورد گالریا آنکارا صحبت کنیم.

مرکز خرید گالریا را بشناسید

گالریا  بیش از ۲۰ سال در شمال شهر آنکارا در ۴ طبقه ساخته شده است. اما حدود دوسال از بازسازی این ساختمان می گذرد که اگر از نزدیک مرکز خرید را ببینید متوجه نمی شوید که  مرکز خرید گالریا بیش از ۲۰ سال است که ساخته شده است.

مرکزخرید گالریا آنکارای ترکیه

گالریا در چهار طبقه ساخته شده است. در هر طبقه فروشگاه های متفاوتی از برندهای متفاوت وجود دارد.لباس برای آقایان، خانم ها، کودکان و افراد مسن به راحتی می توانید از این مرکز خریداری کنید.

برندها لباس های مردانه و زنانه در مرکز خرید گالریا

بهترین اجناس پوشاک زنانه و مردانه را از این مرکز خریداری کنید؛ برندهای ترکیه از نظر کیفیت و استاندارد در سطح بالای قرار گرفته است.

برندهای لباس مجلسی ترکی تاریک ادیز Tarik ediz

برند ادیز فردی سال ۱۹۸۷ در شهراستانبول تاسیس شد و مدت زمانی نگذشت که یک طرح عالی و منحصر به فردی را طراحی کردند. این طرح وارد بازار شد و طراحان معروف طرح ادیز را پسندید. پس از مدتی برند ادیز محبوب و معروف شد.

تمام طرحی های که این برند معروف وارد بازار می کند یونیک ومنحصر به فرد است و هرکسی یکبار چنین طرحی را امتحان کند، دیگر از هیچ برندی خرید نخواهد کرد.

لباس مجلسی ترک ipekyol را هیچگاه فراموش نکنید

اپیک یول سال ۱۹۶۸۹  کار طراحی لباس را در آنکارا شروع کرد و حدودا چند سال بعد ۱۴۲ شعبه در سراسر ترکیه راه اندازی کرد. علاوه براین کار صادرات را به کشورهای همچون کویت، قطر، آذربایجان، عراق و عربستان  آغاز کرد.

طرحی های که در این زمینه طراحی می شود بصورت محلی و سلیقه جهانی دوخته می شود.  یکی از مهم ترین موفقیت های این برند همکاری با Zeynep Tosun  را آغاز کردند.

برند ترک Kenzel را یادتان بماند

بهترین موفقیت را می توان به این برند نصیب کرد. این برند تمام محصولات خودش را به کشورهای آمریکا و اروپا ارسال می کنند. یکی دیگر از موفقیت های که نصیب این برند شده است، فروشی بالای که به کشورهای اروپا، امریکا، بالکان و خاورمیانه انجام دادند.

برندهای معروف دیگر ترکی را  مانند زیر وجود دارند..

  • برند miss poem
  • برند Atalar
  • برند adl
  • برند کفش اینیوو
  • برند کفش زی زی گو
  • برند کاتون Koton
  • برند IPEKYOL
  • برند دفکتو Defacto
  • لوازم آرایش لورئال
  • لوازم آرایش مییلین
  • آرایش گرلن
  • محصولات آرایش نارس
  • لورا مرسیر
  • لوازم آرایش شنل

امکانات و ویژگی های مهم مرکز خرید گالریا آنکارا

در مرکز خرید گالریا تنها برای خرید کردن نیست بلکه برای تفریح هم می توانید به این مرکز خرید بروید. بهترین رستوران ، کافی شاپ، فست فود در آخرین طبقه این مرکز خرید وجود دارد و می توانید بهترین لحظه ها را برای خودتان بسازید.

مرکزخرید گالریا آنکارای ترکیه

یک مرکز بازی برای کودکان در همان طبقه ساخته شده است که می توانید کودکان خودتان را برای چندساعت در آنجا قرار دهید. کلی باز ی های سرگرم کننده، فکری و هیجان انگیز در این قسمت وجود دارد که کودکان انرژی خودشان را خالی کنند. شماهم می توانید با خیال راحت در گالریا خرید خودتان را انجام دهید.

بزرگترین پارکینگ در مرکز خرید گالریا

اگر قصد دارید با ماشین شخصی خودتان به این مرکز خرید بروید، اصلا نگران جای پارک خود در این مرکز خرید نباشید. حدود ۳۰۰ جای پارک در این مرکز خرید وجود دارد. بهترین موضوعی که برای این پارکینگ وجو دارد کم کردن ترافیک در اطراف مرکز خرید گالریا است.

آنکارا مراکز خرید آنکارا

نظرات کاربران