منطقه بلک در آنتالیا٬ بهترین شهر تفریحی در آنتالیا

3884 بازدید
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
منطقه بلک در آنتالیا

آنتالیا یکی از خوش آب و هواترین مناطق در ترکیه محسوب می شود که علاقمندان بسیاری را از سراسر دنیا به خودش جذب کرده است. جاهای تفریخی آنتالیا به قدری زیاد هستند که اگر سفر یک هفته ای تدارک دیده باشید مطمئنا زمان برای تفریح و خوشگذرانی کم میارید.

منطقه بلک یکی از بهترین مناطقی که در نزدیکی شهر آنتالیا است و گردشگران زیادی چنین تصور دارند که بلک در داخل شهر قرار دارد٬ اما خارج از شهر قرار گرفته است.

در ادامه می خواهیم در مورد تفریحات٬ مراکز خرید و اقامتگاه های شهر بلک صحبت کنیم. با ما همراه شوید تا بهترین ها جاها را برای شما معرفی کنیم.

معرفی منطقه بلک در آنتالیا

منطقه بلک در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته که به عنوان خوش آب و هوا ترین منطقه ساحلی در ترکیه شناخته شده است. سالانه گردشگران و مسافران زیادی وارد بلک در آنتالیا می شوند. رویایی ترین شهر در منطقه ساحلی آنتالیا معرفی شده است که دارای  بهترین تفریحات٬ مراکز خرید٬ ساحل و هتل های بسیار لوکس که هر بیننده ای را به خودش جذب می کند.

سفری عالی در منطقه بلک آنتالیا

شهری رنگ و وارنگ با تنوع فرهنگی بسیار که همین موجب شده ٬ مسافران زیادی که برای دیدن اینکه چطور مردم چند فرهنگ در کنار هم زندگی می کنند  به  این شهر سفر می کنند.

ساحل آک دنیز یکی از شگفت انگیز ترین سواحل در شهر آنتالیا است که در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. اگر به این منطقه سفر می کنید نباید نگران چیزی شوید٬ در بلک از شیر مرغ تا جون آدمیزاد وجود دارد. از همه مهم تر امنیتی عالی است که در این منطقه کوچک وجود دارد٬ طوری که اگر ساعت ۳ شب برای دور زدن در شهر بخواهید بروید بدون هیچ  مشکلی  حتی با بدون وسیله نقلیه می توانید کل شهر را بچرخید.

در ادامه بهترین جاهای تفریحی و دیدنی منطقه بلک را معرفی می کنیم٬ البته پیشنهاد می کنم تنها در این شهر نچرخید به جاهای دیدنی  و تفریحی شهر آنتالیا هم سر بزنید. در سفر به آنتالیا با یک تیر به چندتا هدف زده اید.

امکانات تفریحی شهر بلک در آنتالیا

اگر تصمیم دارید در ماه های آگوست و جولای به بلک در آنتالیا سفر کنید از همین حالا باید به شما بگوییم با ترافیک آدم و ماشین روبرو خواهید شد. با این حال نباید نگران خواب و خوراک خودتان شوید چون از سال ۱۹۸۸ مسئولان شهر شروع به ساخت و ساز هتل و رستوران کرده اند تا اینجوری بتوانند توسعه شهری را انجام دهند. و بزرکترین هدف جذب گردشگران و توریست های خارجی به ترکیه است.

بهترین سفر را در منطقه بلک تجربه کنید

شهربلک در آنتالیا دارای تفریحات اعجاب انگیز و هیجان انگیز است که می توانید در سفر به آنتالیا ثانیه های عالی را برای خودتان بسازید. از جمله این تفریحات می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

پاراگلایدر در بلک

گاهی اوقات تجربه اضطراب و استرس بد نیست و می تواند لذت بخش هم باشد و انرژي ما را چند صد برابر کند. پاراگلایدر هم از آن دسته تفریحاتی است که فعالیت خون را در رگهایتان زیادتر می کند و سرزدگی و شادابی را در وجودتان حس خواهید کرد.

بیشترین هیجان وقتی است که چتربازی یا پاراگلایدر در بالای دریای مدیترانه تجربه کنید٬ تصور کنید در ارتفاع چند صد متری از آبهای دریای مدیترانه قرار دارید و کم کم حس ترس جایگزین یک شادابی و آرامش خاص را به شما می دهد. دوست دارید ساعت ها حتی برای چند روز هم شده درارتفاع قرار بگیرید و از مناظر شهر لذت ببرید.

رافتینگ در بلک آنتالیا

به دنبال هیجان می گردید٬ جای درستی را برای ساخت ثانیه های مهیج انتخاب کرده اید. تجربه هیجان در رودخانه های مهیج و خروشان بلک را با رافتینگ  بدست بیاورید. رافتینگ در بلک در رودخانه کاپروسی که پروخروش ترین رود ترکیه به حساب می آید. اطراف این رودخانه پوشیده شده از جنگل های سرسبز که مناظر عالی را به نمایش می گذارد البته اگر هنگام قایق سواری توانستید هیجان خودتان را کنترل کنید حتما از این مناظر لذت خواهید برد.

بازی مهیج گلف در منطقه زیبای بلک

اصلا شک نکنید منطقه زیبای بلک در انتالیا بهترین جا برای گلف بازی است. بهترین زمین های گلف در بلک قرار گرفته است که علاوه برمردم محلی٬ مسافران و گردشگران زیادی برای بازی به این منطقه سر می زنند. امکانات ویژه ای که برای بازی گلف در این منطقه در نظر گرفته اند بسیار متفاوت از دیگر مناطق هستند.

منطقه بلک در آنتالیا

مجموعه بزرگی از بازی ها هیجان انگیز در این مجموعه ساخته اند از جمله ۱۰ زمین گلف و ۱۴ زمین تنیس که همگی استانداردهای لازم را دارا هستند. همین موضوع موجب شده است که توریست و گردشگران زیادی تنها به دلیل گلف به این مجموعه بیاییند.

بهترین پرواز را با پاراسل تجربه کنید

پرواز در آسمان یکی از لذت بخش ترین تفریحات در بلک آنتالیا است. چه حسی دارید وقتی که با یک چتر در آسمان قرار دارید و قایقی با سرعت شما را میکشاند٬  حتما حس ترس اما حدود یکدقیقه صبر کنید می بینید که آرام ترین لحظه ها را می گذارنید.

فقط و فقط حس خوب و عالی را تجربه خواهید کرد. تفریح پاراسل می توانید به صورت تک نفره یا دو نفر سوار چنین قایق های شوید.

مراکز خرید بلک در آنتالیا

در شهر کوچک و تفریحی بلک آنتالیا مراکز خرید بسیار بزرگ وجود دارد که انواع و اقسام اجناس را می توانید خریداری کنید. از جمله مراکز که جزء بهترین ها هستند شامل موارد زیر می شوند:

  • مرکز خرید تراسیتی
  • مرکز خرید میگروس آنتالیا
  • مارک آنتالیا
  • مرکز خرید ÖzdilekPark
  • مرکز خرید Deepo Outlet
  • آنتالیا مال

و در انتها از سفر لذت ببرید

سفر یکی از جذاب ترین تفریحات است. اما موقعی که تصمیم میگیرید که به جای سفر کنید اولین سوالی که می پرسید مسافرت کجا بریم؟ پیشنهاد ما مسافرت رفتن به شهر بلک در آنتالیا است. تمام  امکانات رفاهی و تفریحی در شهر بلک را برای شما توضیح داده ایم پیشنهاد می کنم که متن بالا را با دقت بخوانید.

اما اگر علاقه به ساحل دارید پیشنهاد می کنم در کنار سفر به شهر بلک یک سفرکوتاهی هم به ساحل های آنتالیا بروید. ساحل های درخشان و پر از آرامش را در آنجا تجربه خواهید کرد.

دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران